Pianon muutto

vaikeaako?

Asumme rivarissa, jossa ulkona kuusi porrasaskelmaa. Tarkoitus muuttaa ja kun kyselin muuttofirmoja, kompastuskivenä piano ja nuo rappuset. Firmat kyllä muuttavat pianon, mutta noita rappuja varten täytyy tilata eri ukot... se piano kun kuulemma voi mennä vaikka rikki niissä portaissa....

Onko muilla ollut näin vaikeaa? Nyt odottelen soittoa yhdeltä firmalta, joka käy katsomassa nuo raput ja kertoo sitten lisähintaa... Saas nähdä, miten kalliiksi se tulee?!

Ollaankin mietitty, että jos itse siirtäisi pianon rappujen alle ja muuttofirma hoitaisi loput. On vain vaikeaa löytää kavereita, jotka pääsisivät livahtamaan töistä arkipäivänä, kun työkaveritkin ovat 45 km:n päässä...

10

7000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porukka

joku urheiluseura tai joutava palomiesporukka, jotka kerääävät rahaa toiminnalleen.

• muusikko:)

muista virityttää piano heti kun se on uudessa kodissa, ja taas uudelleen n. 3 kk sisällä siitä!

• pianokkio

mutta taas palaa rahaa ,eikö mitään saa tänä päivänä ilmaiseksi?Kannattais varmaan jättää piano vanhaan asuntoon ja ostaa uusi, niin tulee kuljetus kaupan tekijäksi.Varteenotettava ratkaisu myös muille narisioille!

• pelit ja vehkeet

kysy pianoja myyvästä liikkeestä millä ne siirtää . siihen on olemassa omat systeeminsä, pianon portaissa viemiseksi.

• minni

Minä kannoin pianon itse, apuna äiti ja isä. Isä oli toisessa päässä ja äiti minun kanssa toisessa, hyvin meni, eikä maksanut mitään.

• mummiliini1

Minulla kaverina tytär ja muuttokuski-vävy JA PIANO SIIRTYI 10 ASKELMAA YLÖS KOTIINI

• Anni

2 miestä kantoi liinoja apuna käyttäen pianon alas kerrostalon toisesta kerroksesta - vaivattoman näköisesti. Oli vielä sellainen satavuotias ja painokin sen mukainen.

• ojala

Hei!

Tahtoisin tietää, millaisia miehiä olivat?

• sanna

Ensimmäisen kerran pianoni muutti kerrostalon neljänteen kerrokseen. Silloin sitä kantoivat kolme sukulaismiestä liinojen avulla, jonka jälkeen totesivat "ei koskaan enää".

Toisella kerralla tilasin muistaakseni Wulffin pianokuljetuksen, koska piano matkusti 60 kilometriä...ja tällä kertaa kolmanteen kerrokseen. Maksoi jonkin verran.

Ja taas pitäisi muuttaa. Olen kahden vaiheilla, että tilaanko pianokuljetuksiin erikoistuneen liikkeen vai sitten jonkun urheiluseuran painonnostajat, kuten naapurinikin oli tehnyt. Pianokuljetusliikkeellä on se etunsa, että heillä on vakuutukset, jos pianolle sattuu jotakin.

• euromuutot

hoidamme pianot vaivattomasti varsinais-suomenalueella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe