Suomi24 treffeistä voit löytää sen oikean.

Smileygirl

Haluan kertoa meidän tarinan miten löysimme toisemme.
Loin profiilin suomi24 treffeihin viime vuoden heinäkuussa ties monettako kertaa. Ajanvietettä ajattelin siinä hakea kun olin lomalla. Olin yhden pv.n kun aattelin et antaa olla ja piilotin profiilin, aamulla aukasin kumminkin sen uudelleen kuin joku voima olisi sen saanut aikaan. Siinä etusivulla hänet sitten näin ja mikä lämpö sydämessä oli kun katselin hänen kuvia, pakko oli laittaa viestiä ja vastaus tuli nopiaan, muutamamat viestit siellä vaihdettiin ja illemmalla soitettiin, se puhelu kesti 3h!!!
Sovittiin eka treffit 3pv.n päähän.
Perhosia oli masussa kun nähtiin ja treffit sujui uskomattoman hyvin. Siitä se parisuhde sit alkoi ja tutustuttiin toisiimme, tunne kasvoi kokoajan, rakkaus syttyi. Kävimme molempien vanhempien luona ja molempien vanhemmat tykkäsivät lapsensa valitusta. Helmikuussa -16 hän sitten kosi minua. Oi että sitä rakkauden määrää ja onnea. Hääpäivä on sovittu ja nyt säästetään niihin.
Haluan tällä kirjoituksella luoda toivoa kaikille teille sinkuille että vaikka se on vaikeaa löytää se oma kulta niin ei anneta periksi. Itse olin epäsäännölisen säännöllisesti 6v eri treffisivustoilla ennen tänä omaa kultaa.
Oikein ihanaa syksyä teille ja onnea murun etsintään. :)

6

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jgkhgjhghs

Ihanaa!!
      Onnea teille. :)

• pippelipoml

Millos eroa juhlitaan;)))

• reidetlevällään

Tunnen miehesi. Paremmin kuin ehkä osaat arvatakaan;) Mutta pääasia että sä olet onnellinen.

• brugal

Suomi24 treffipalstalla on myös joukko pettureita kuten esim. Paveksi Pirkanmaan alueelta 43 vuotias yrittäjä joka pitää "matalaa profiilia". Kaveri pyörittää joukon naisia aina kerrallaan ympärillä ja p*nee kaikkea mikä liikkuu..... varokaa naiset tuota Paveksia. Vaikka seurustelee ja asustaa naikkosen kanssa niin siitä huolimatta hakee seuraa muka "sinkkuna" koko ajan ....

• huonopalsta

Ma sain kaksi vastausta suomi24 palstalta, lopetin ja tulin pois

• J79S24

Onnea elämäänne! Samoin minä löysin vaimoni täältä 7 vuotta sitten. Oma tarinamme on vielä kertomatta, mutta hyvin nopeasti se eteni ja yhtä rakastuneita olemme yhä, kuin tuolloin kesällä 2010.

Aiemmin olin ollut jo ainakin yli 5 vuotta (ehkä kymmenenkin) muutamalla nettitreffipalstalla, mutta koskaan en käynyt yksilläkään treffeillä. Jo sen kirjoittelusta huomasi, jos ei kuka natsannut. Kärsivällisyys palkittiin kuitenkin maailman parhaimmalla ihmisellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3285
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3053
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1852
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      30
      1787
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1711
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1399
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe