vuokrahevonen?

a_u_t_i_s_t_i

eli tänne voit laittaa ilmoituksen jos etsit vuokrahevosta/tarjoat hevosta vuokralle! :)

6

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rosellarose

Moikka! Olen 11 vuotias tyttö Rovaniemeltä. Olen ratsastanut 5 vuotta aktiivisesti. Omistan shetlanninponin ja Suomenhevosen mutta en voi ratsastaa kummallakaan koska en ole enää shettis kokoa ja suokki on ravihevonen (khyl poniki on raviponi mutta sillä voi ratsastaa mutta en oo sitä kokoa enää) joten etsin Rovaniemen alueelta vuokraheppaa/ponia jota voisin käydä vuokraamassa 1-2 kertaa viikkoon mutta haluan vuokrata hevosen/ponin jolla pystyy ratsastamaan! Jos satut tarjoamaan tuollasta nii ilmottele vaikka tänne

• Anonyymi

Heippa! Onko suomenhevonen ihan normi ratsastukseen soveltuva?

• ida03

moikka! Olen 14 vuotias tyttö Naantalista. Olen ratsastanut 4 vuotta aktiivisesti. En omista omia hevosia/poneja. tarkoitus olisi vuokrata 1-2 kertaa viikossa maastoiluun ja esteille ja mieluusti nuori hevonen/poni iältään. Jos satutte tietämään sellaisen henkilön jolla on mahdollisuus vuokrata hevonen/poni tällaiseen käyttöön naantalin lähistöltä niin ilmoittakaa sähköpostiin idakoski9@gmail.com

• Eläinraks

Olen kohta 14-vuotias tyttö Lempäälästä ja etsin vuokrahevosta/ponia Tampereen tai Lempäälän alueelta. Olen tasoltani helppoC ja minulla on aiempaa kokemusta vuokrhevosesta. Käyn ratsastuskoulussa tunneilla ja osaan perusasiat. Minulla on myös kokemusta kisaamisesta. Etsin ponia/hevosta, jolla voisi ehkä alkaa yhteistyön lyötyessä kisaamaan. Ota minuun yhteyttä jos sopiva polle löytyisi:)

• Anonyymi

Moi olen 12v tyttö Helsingistä etsin etsellleni vuokrahevosta jonka kanssa voisi kehittyä koulussa ja esteissä myös maastoilusta olisi kivaa joko iso poni tai hevonen oon 163cm pitkä ja painan 69kiloo oon ratsastanut 8vuotta mulla on ollu 2 vuokra ponia oon tasoltani heC ja oon hypänny 70cm vuokraan tällähetkellä 146cm korkeaa eestinhevosta mutta haluasin ponin jonka kanssa voisi valmentautua Sipoo Helsinki vantaaa Tuusula alueelta 1-2krt viikossa Tuusula ja Vantaa alueella mutta Helsinki Sipoo 1-3krt

• Anonyymi

hei!Olen 12v tyttö Rovaniemeltä ja etsisin vuokralle isoa ponia joka on osaava ja voisin ratsastaa sillä koska olen 166cm ja painan 50 kg.Voisin käydä sillä noin 1-2 kertaa viikossa toisen harrastuksen takia.Osaan mennä kaikki askellajit mutta en parhaalla tekniikalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe