Olen ollut etäsuhteessa reilun vuoden verran. Viikonlopun vierailun naiseni luon ja sain siivous ja järjestely projektin sille aikaa kun nainen oli töissä. Löysin samalla päiväkirjoja 13 vuotiaasta 31vuotiaaksi, eli viime kesään.
Mulla oli ihan eri käsitys hänestä. Omien puheitensa mukaan hän on seurustellut vakavasti melkein koko ikänsä 4 eri miehen kanssa, pannukkin vain 8 kanssa.
Kirjassa oli sit karumpaa tekstiä. No seurustelu määrä pitää kutinsa vakavuudesta puhumatta. Erillaisia panokumppaneita, yhden yö ja pidempiä löytyi lopulta kirjan mukaan yli viisikymmentä. Neljä naistakin oli ollut kierrossa. Neitsyys lähtenyt 13 vuotiaana. Petetty on ja paljon
Nainen on baari ja hotellihommissa.
Kirjan mukaan miehet on paskoja jne.
Päiväkirjan mukaan minua ei ole sentään petetty mut nainen ei taida saada multa sadan prossan luottamusta ikinä.
Onko palstalaisilla päiväkirjoja?
41
142
Vastaukset
- Tekniikkasukeltaja
Mjaa-a
Tämä oli kyllä ihan huippujuttu.
(Naurua)- Tekniikkasukeltaja
Oikein sormet syyhyää kirjoittaa tämä "puhtaaksi", sekä hieman laajentaa kuvaa.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Oikein sormet syyhyää kirjoittaa tämä "puhtaaksi", sekä hieman laajentaa kuvaa.
(Reps)Ensin pitäisi valita keskushenkilö. Oikeastaan tällaisessa tilanteessa ei voida valita keskushenkilöksi naista, eli asunnon omistajaa, vaan on valittava tuo naisen yksityisyyttä näpelöivä mies.
Ja miksi?
(Hihitystä) - Dffg
Puolsukeltija osaa keskustella itsensäkkin kanssa.
Mulla ei ole päiväkirjaa. Olen lukenut toisten kirjoja, niistä selvii todelliset luonteet - Tekniikkasukeltaja
Dffg kirjoitti:
Puolsukeltija osaa keskustella itsensäkkin kanssa.
Mulla ei ole päiväkirjaa. Olen lukenut toisten kirjoja, niistä selvii todelliset luonteetMielestäni juuri itsensä haastaminen on kaikista vaikeinta, sillä omat asetelmat ovat lähes näkymättömiä.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Mielestäni juuri itsensä haastaminen on kaikista vaikeinta, sillä omat asetelmat ovat lähes näkymättömiä.
(Hihitystä)Kaiken arjen hääräilyn ohella teen ylimalkaisia muistiinpanoja ajatuskuluistani ja idepistani. Periaatteessa tämäkään ei ole kovin merkityksellistä kuin sellaisessa tapauksessa, joka on itselleni lähes tuntematon.; eli tässä tapaukessa vieraaseen asuntoon hääräämän jätetty tuntematon mies, joka tonkii laatikoita ja lukee dokumentteja. Eli pääpointti on siinä että en saa kiinni siitä, joka miestä ajaa. On kuin kaikki roina olisi tie naisen tajuntaan. Tämän sieluun.
Juuri tämä kohta on minulle vaikea, sillä en osaa nähdä ihmistä muualla kuin ihmisessä itsessään. Ei muistiinpano ole työssään hääräilevä nainen vaan muistiinpano.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Kaiken arjen hääräilyn ohella teen ylimalkaisia muistiinpanoja ajatuskuluistani ja idepistani. Periaatteessa tämäkään ei ole kovin merkityksellistä kuin sellaisessa tapauksessa, joka on itselleni lähes tuntematon.; eli tässä tapaukessa vieraaseen asuntoon hääräämän jätetty tuntematon mies, joka tonkii laatikoita ja lukee dokumentteja. Eli pääpointti on siinä että en saa kiinni siitä, joka miestä ajaa. On kuin kaikki roina olisi tie naisen tajuntaan. Tämän sieluun.
Juuri tämä kohta on minulle vaikea, sillä en osaa nähdä ihmistä muualla kuin ihmisessä itsessään. Ei muistiinpano ole työssään hääräilevä nainen vaan muistiinpano.
(Naurua)Ehkä koko pointti on tuossa sanassa "häärääjä".
Mainitsin sen aivan liian monta kertaa.
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Ehkä koko pointti on tuossa sanassa "häärääjä".
Mainitsin sen aivan liian monta kertaa.
(Reps)Eli periaatteessa koko naisen voisi jättää tarinasta pois ja antaa miehen tutkiskella tämän elämää täysin rauhassa. Hän saisi vapaat kädet.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Eli periaatteessa koko naisen voisi jättää tarinasta pois ja antaa miehen tutkiskella tämän elämää täysin rauhassa. Hän saisi vapaat kädet.
(Naurua)Ajatelkaa kuinka herkullinen asetelma. Jossain on asunto, jota tutkii ihminen, joka on loppujen lopuksi kiinnostunut vain asunnosta ja sen sisällöstä.
Nainen ei toimita mitään virkaa tämän materialistin ajatusmaailmassa.
(Hirn) - Tekniikkasukeltaja
Ajatelkaa kuinka herkullinen asetelma. Jossain on asunto, jota tutkii ihminen, joka on loppujen lopuksi kiinnostunut vain asunnosta ja sen sisällöstä.
Nainen ei toimita mitään virkaa tämän materialistin ajatusmaailmassa.
(Hirn)Kyllä mä olen sitten briljantti persoonallisuus.
Taidan ostaa itselleni ruusupuskan tuosta hyvästä.
(Reps)
Minä olen aina luullut, että miehet tekevät puukolla loven sängynpäätyyn jokaisen uuden panon jälkeen ja naisille jää poltinmerkki perseeseen. Mutta onhan asia hyvä varmistaa päiväkirjalla.
Ei varsinaisesti tuon tyylistä. Olipa rumaa, et toisen päiväkirjoja aloit luvatta lukemaan. Et taida itsekkään mikään varsinainen pyhimys olla?
Elokuvista olen oppinut, että toisten päiväkirjojen lukeminen ja omien päiväkirjojen kirjoittaminen ja tyynyn alle piilottaminen johtavat väistämättä katastrofaalisiin lopputuloksiin.
Lisäksi ajatus kirjallisesta nillityksestä tunnetasolla ei oikein nappaa, oon enemmän sellasta show must go on-tyyppiä :-)- sorivaanmutnaurattaa
Todellakin! Pitää naista epäluotettavana KUN ITSE LUKEE NAISEN PÄIVÄKIRJAA. Toivottavasti jää kiinni tuosta. ;D Itse asiassa sähän aloittaja siinä joudut kärvistelemään kun tiedät totuuden sekä toisen menneisyydestä että omasta epäluotettavuudestasi. Voi kuinka tekisikin riidoissa mieli paljastaa että tietää, mutta sit paljastaisi oman petturuutensa (kyllä, päiväkirjan lukeminen on luottamuksen pettämistä).
Nyt noi naisen MENNEET paskat tunteet jotka se on sen kirjan avulla käsitellyt (päiväkirjathan ei koskaan kerro koko totuutta elämästä, vaan vain niistä ajoista kun tarvii purkaa jotain) pyörii pitkään sun mielessä absoluuttisena totuutena kaikesta. Et pysty keskittymään nykyhetkeen ja hyvän rakentamiseen naisen kanssa, koska kuvittelemasi menneisyys vainoo sua. Mietipä siinä kannattiko.
Sit kun omalla kyräilylläsi pilaat suhteen, voit kätevästi syyttää siitäkin naisen menneisyyttä - se oli sellainen epäluotettava alusta alkaen. Hyvän henkisen ansakuopan itsellesi kaivoit. :D
En usko, mutta ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe silti. :)
Toisten papereita ei lueta. Saati sitten päiväkirjoja. En voisi enää luottaa ihmiseen, joka tonkisi kännykkää, kalenteria, käsilaukkua tai lompakkoa. Heippa...tuhkaajatimantteja kirjoitti:
Valitettavasti taitaa olla niin, et mies on ohjelmoitu tekemään niin....
En haluaisi uskoa tuota. Luottaminen ja toisen kunnoittaminen on kuitenkin koko suhteen perusta.
- Yyyyyy
Sen tarkemmin tämän taustoja tietämättä, tuohon ikään on kerinnyt tekemään vaikka mitä kuitenkin noissa hommissa on kiusauksensa. Ihan hyvä on joitain juttuja selvitellä. Mieheni kanssa ollaan aika avoimia ja tutkitaan toisten touhuja. Ensimmäisen kerran vasta tajusin että mies välittää musta kun huomasin hänen tutkineeni tietojani!
- helmiä.sioille
tuhkaajatimantteja kirjoitti:
:) Heh, noh... Osaa ne naisetkin...
Mutta joo... On tämä vähän sama juttu kuin se, että toisten posteja ei avata, sähköposteja ei urkita yms. Jos ei kykene antamaan toiselle edes sen vertaa tilaa, on ehkä parempi pysyä pois suhteiluista. exex-atn kirjoitti:
En haluaisi uskoa tuota. Luottaminen ja toisen kunnoittaminen on kuitenkin koko suhteen perusta.
Mmm...en laittais liikaa painoa luottamukselle, aika raskas taakka kantaa ja epäonnistuminen kuuluu inhimillisyyden perusolemukseen aika,,sanoisinko oleellisesti...
Vapaaehtoisuus toimii jotenkin paremmin, kun velvollisuus, joissain asioissa. Ei itellä ole kuitenkaan kovinkaan merkittäviä kokemuksia noista luottamusjutuista, joten olen aika jäävi oikeestaan sanomaan mitään kovinkaan raskauttavaa totuutta asiasta.Yyyyyy kirjoitti:
Sen tarkemmin tämän taustoja tietämättä, tuohon ikään on kerinnyt tekemään vaikka mitä kuitenkin noissa hommissa on kiusauksensa. Ihan hyvä on joitain juttuja selvitellä. Mieheni kanssa ollaan aika avoimia ja tutkitaan toisten touhuja. Ensimmäisen kerran vasta tajusin että mies välittää musta kun huomasin hänen tutkineeni tietojani!
Uskon siihen, että olemme nyt tällä hetkellä lopputulos siitä minkälaisia valintoja olemme elämässämme aikasemmin tehneet. Se ei tarkoita, etteikö toisella saisi olla huonojakin valintoja, niistä on kuitenkin saatu kasvualustaa. Aivan varmasti aikaisemminkin on tunnettu palavaa himoa, aitoa oikeaa rakkautta, vihaa, pettymyksiä, ja koettu - elämää. Ihmisenä olemisen kehitys jatkuu, hyvät oppivat paremmiksi.
Jos on jotain sellaisia asioita, joita ei toisen menneisyydessä voi kertakaikkiaan hyväksyä, kannattaisi kysellä sellaiset möröt pois heti alkuunsa. Reilua puolin ja toisin.
Pieni mustasukkaisuus on ihan miellyttävääkin, mutta todella vain hyvin pienenä annoksena. Toisen tärkeyden itselle voi osoittaa muullakin tavalla.tuhkaajatimantteja kirjoitti:
Meinaatko, että miehet ovat perusluonteeltaan sairaalloisen utelijaita ja naiset sinisimäisiä hölmöjä ja vapaita uteliaisuuden ja mustasukkaisuuden ikeestä?
- Ccvjj
Tuollainen uteliaisuus tervettä ja luonnollista. Suorastaan outoa jos uteliaaseen ei vois luottaa parisuhde mielessä. Parisuhteessa ollessa pitäs pystyä näyttämään ja jakamaan puhelimet, postit... Ihan milloin vain.
En tiedä aloittajan määreistä tai siitä mitä nainen on joskus tehnyt, ne voi hänelle käydäkkin. Mut tuo valehtelu jo määristä varmasti vaikuttaa luottamukseen.
Ps. Naisena olen kiinnostut miesten tekemisistä. Ccvjj kirjoitti:
Tuollainen uteliaisuus tervettä ja luonnollista. Suorastaan outoa jos uteliaaseen ei vois luottaa parisuhde mielessä. Parisuhteessa ollessa pitäs pystyä näyttämään ja jakamaan puhelimet, postit... Ihan milloin vain.
En tiedä aloittajan määreistä tai siitä mitä nainen on joskus tehnyt, ne voi hänelle käydäkkin. Mut tuo valehtelu jo määristä varmasti vaikuttaa luottamukseen.
Ps. Naisena olen kiinnostut miesten tekemisistä.Olen eri mieltä. On työasioita, jotka ovat luottamuksellisia. Ne eivät kuulu edes kumppanille. Sitten on ystäviä, joiden asiat eivät myöskään kuulu kumppanille. Ja minulla itsellänikin on joskus ajatuksia ja tunteita, jotka saattavat loukata. Minun mielestäni jokaisella on oltava myös oma yksityinen elämä sen yhteisen elämän lisäksi.
Tässä taas nähdään, kun ihmiset ovat erilaisia. Minä ahdistuisin vahtimisesta ja kyttäämisestä.
Lähden luottamuksesta. Toiselle kerrotaan se, mitä pidetään tärkeänä toisen tietää. Mutta annetaan tilaa myös omalle minälle.- Öööööjhgv
Atn n haluaa kikkailla suhteessa ja viestiä "vain kaverin" kanssa salaa. Se on sitä luottamusta. Harvaapa ihmistä salassa pidettävät työjutut niin kiinnostaa. Usein tulee hoidettua "työ juttuja" yhden reissaavan konsultti naisen kanssa. Tosin en tiedä mitä hän tekee.
Moni nainen ei ole niin viaton kuin luulis..
Itsekkään en ole mikään hyvis mut kerran pettäneen on helppo pettää uudestaan oli mies tai nainen. Ratikkakuski kirjoitti:
Meinaatko, että miehet ovat perusluonteeltaan sairaalloisen utelijaita ja naiset sinisimäisiä hölmöjä ja vapaita uteliaisuuden ja mustasukkaisuuden ikeestä?
En, eivät varmastikkaan ole.
tuhkaajatimantteja kirjoitti:
En, eivät varmastikkaan ole.
Unohtui lisätä, et miehet on sellasia luonteeltaan, et ne haluaa hallita ja naisen asioiden tietäminen on siksi tärkeää, nainen ehkä vaan haluaa nuuskia, et onko mies käynyt vieraalla pesällä.
Eikös se Dr Housekin sanonut: everybody lies - kaikki valehtelee.
EN ota nyt kantaa, miten oikeutettua päiväkirja lukeminen on, mutta säästi varmaan sinut monelta surulta tulevaisuudessa.
Olen sitä mieltä, että tuollaisen historian omaava ihminen varmasti tulee pettämään vastaisuudessakin. Ei ehkä aluksi, mutta jossain vaiheessa kuitenkin, eikä siinä vahtimiset auta.Miten sun oma luotettavuustesi suhteen mahtaa olla, omien sanojesi mukaan sulla on vankka kokemus monenmoisesta ryhmäseksistä ja SM:sta? Vai juuri siksikö osaat noin sanoa, sitäkö tarkoitat?
a) älä usko kaikkea mitä palstalla puhutaan
b) mitä tekemistä erilaisilla fetisseillä on uskottomuuden kanssa?
c) Jos ihmisellä on ollut paljon irtosuhteista ja erityisesti pettämisiä, kertoo se jotain ihmisen tarpeesta saada huomiota keinoja kaihtamatta. Puhumattakaan tietysi, että niistä on valehdellut
d) olet kyllä siinä oikeassa, että minulla on pelimiesluonnetta ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.
f) tämä kommettisi oli klassinen "itte oot-defenssi" lisättynä häpoäisy-yrityksellä.Miesmannn kirjoitti:
a) älä usko kaikkea mitä palstalla puhutaan
b) mitä tekemistä erilaisilla fetisseillä on uskottomuuden kanssa?
c) Jos ihmisellä on ollut paljon irtosuhteista ja erityisesti pettämisiä, kertoo se jotain ihmisen tarpeesta saada huomiota keinoja kaihtamatta. Puhumattakaan tietysi, että niistä on valehdellut
d) olet kyllä siinä oikeassa, että minulla on pelimiesluonnetta ja puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.
f) tämä kommettisi oli klassinen "itte oot-defenssi" lisättynä häpoäisy-yrityksellä.a) Luin ihan itse, kun nimimerkillä BEM tuosta kehuit.
b) Tuskin oman vaimosi kanssa niitä harrastit?
c) Tuosta en tiedä, mitä se kertoo, varmaankin eri ihmisillä eri asioista.
d) Ok, tätähän minä kysyin.
f) Näemmä sua kuitenkin nyt joko kaduttaa noi pervoilusi tai sitten se että avauduit niistä palstalla ja tieto niistä kulkee sun mukanasi. Aikaisemmin olit ihan ok noiden kokemustesi suhteen kun niistä mainostit, et ollut häpeissäsi. En osannut arvata, että nyt sulla on erilainen asenne. vastaus D.
a) Ryhmä pitää paikkansa S/M ei
b) Miksei? Jos haluaa käyttää sadetakkia seksissä, miten se tekee ihmisestä uskottoman
c) No minä nyt kerroin sinulle
f) ei oikeastaan kaduta. Minua vain ärsyttää tapa, jolla lähdetään kommentoijia arvostelemaan, että " väärin arvosteltu" ja "sinulla ei ole oikeutta arvostella koska harrastat seksiä sadetakki päällä"
Vähän niin kuin jenkeissä, et voi olla hyvä presidentti, jos olet homo tai ateisti.a) Anteeksi, ajattelin että se naisen läpsiminen raipalla olisi mennyt tuohon SM:n sarjaan.
b) Ei ollut kyse sadetakista, vaan ryhmäseksistä ja SM:sta. Toki jos sulla on sadetakki päällä kun käyt pettämässä kumppaniasi, niin onhan se pettämistä.
c) Tarkoitit siis, että haet nimenomaan itse tuolla huomioita keinoja kaihtamatta?
f) Mua kiinnostaa edelleen, miten olet leimaamassa ja syyllistämässä muita, mutta sun oma toimintasi on mielestäsi ihan ok, vaikka tekisit sitä samaa. Ei sinänsä yllätä.
Näyttää siltä, että koitat kovasti johtaa keskustelun pois aiheesta. Joten, ei kun jatkoja :)exex-atn kirjoitti:
a) Anteeksi, ajattelin että se naisen läpsiminen raipalla olisi mennyt tuohon SM:n sarjaan.
b) Ei ollut kyse sadetakista, vaan ryhmäseksistä ja SM:sta. Toki jos sulla on sadetakki päällä kun käyt pettämässä kumppaniasi, niin onhan se pettämistä.
c) Tarkoitit siis, että haet nimenomaan itse tuolla huomioita keinoja kaihtamatta?
f) Mua kiinnostaa edelleen, miten olet leimaamassa ja syyllistämässä muita, mutta sun oma toimintasi on mielestäsi ihan ok, vaikka tekisit sitä samaa. Ei sinänsä yllätä.
Näyttää siltä, että koitat kovasti johtaa keskustelun pois aiheesta. Joten, ei kun jatkoja :)a)?
b) eikö ryhmää voi siis harrastaa luvalla, saati sitten niin, että kumppani on mukana?
c? en enää ymmärrä
f. Jos aloittajan nainen on vain harrastanut paljon irto seksiä, pettänyt ja valehdellut AP: lle, niin ketä minä tässä leimaan ja syyllistän kertomalla, mielipiteeni. jos kukaan ei kertoisi tällä palstalla mielipiteitään, kokemuksiaan yms, niin kovin olisi hiljaista. Olin ymmärtänyt, että siinä tarkoituksessa ihmiset tänne ikään kuin kirjoittavat. En ymmärrä miksi esimerkiksi avioeronnut ei voisi antaa avioliittovinkkejä.
Sen sijaan sinä yrität pahassa olossasi tarttua minun persoonaani ja menneisyyteeni tekemällä niiden takia minusta jotenkin epäkelvon kertomaan mielipidettäni.Miesmannn kirjoitti:
a)?
b) eikö ryhmää voi siis harrastaa luvalla, saati sitten niin, että kumppani on mukana?
c? en enää ymmärrä
f. Jos aloittajan nainen on vain harrastanut paljon irto seksiä, pettänyt ja valehdellut AP: lle, niin ketä minä tässä leimaan ja syyllistän kertomalla, mielipiteeni. jos kukaan ei kertoisi tällä palstalla mielipiteitään, kokemuksiaan yms, niin kovin olisi hiljaista. Olin ymmärtänyt, että siinä tarkoituksessa ihmiset tänne ikään kuin kirjoittavat. En ymmärrä miksi esimerkiksi avioeronnut ei voisi antaa avioliittovinkkejä.
Sen sijaan sinä yrität pahassa olossasi tarttua minun persoonaani ja menneisyyteeni tekemällä niiden takia minusta jotenkin epäkelvon kertomaan mielipidettäni.Et sinä ole sen enempää "epäkelpo" kertomaan mielipiteitäsi kuin kukaan muukaan.
Mun ei vaan tarvitse olla sun kanssasi samaa mieltä. Et sinä tarvitse mun hyväksyntääni.
- 3434mi
Enpä ole sen kummempia ratkasuja tehnyt. Tiedän että ihmiset muuttuu, jotenkin ei vaan tulis enää yllätyksenä jos hän minuakin pettäs.
Erikoista jutussa on se että nainen on aika tarkkaan tentannut minua suhteiden määrissä sekä panoista. Hän on ottanut usein ne puheeksi. Sitäkin on toitottona että jos mulla on joku niin se on kerrasta sit poikki. Usein arvostelee myös kaivereidensa seikkailuja ja kertonut myös siitä ettei vois naisen kanssa... - sönkkis
Ei ole päiväkirjaa, ei ole koskaan ollut. Mulla pysyy päässä kaikki talletettava tieto. Ainakin vielä toistaiseksi on pysynyt. :)
Exiä ei tarvi muistella, kuin sen verran että osaa olla toistamatta samoja virheitään mitä niiden kanssa on tehnyt... "sain siivous ja järjestely projektin sille aikaa kun nainen oli töissä."
Hah, niin varmasti. Tarkoittaa suomeksi, että oikein tonkimalla tongit ja nuuskimalla nuuskit ja kolusit naisen kaappeja sillä välillä kun hän oli poissa. Ihmisten päiväkirjoja, muistiinpanoja, kirjeitä yms papereita ei ole soveliasta tutkia ilman lupaa, parisuhteessakaan. Hyvässä parisuhteessa luottamus toimii, eikä kummallakaan ole mitään syytä tai oikeutta tonkia toisen juttuja, joskaan ei salattavaakaan.
Oli miten oli on ikävää, että ette kumpikaan uskaltaneet luottaa toisiinne, että hän olisi kertonut totuuden taustoistaan ja sinä olisit ollut kaivelematta hänen tavaroitaan. Varmaankin avoimen ja rehellisen keskustelun paikka teillä tässä.- Kaikissapimeys
Jotenkin sana identiteettivaras pyörii päässäni.
Taitaa olla, ettei kukaan teistä ole kirjoittanut päiväkirjaa... osastoa " rakas päiväkirjani"...... vuodattanut sinne asioita pois mielen tieltä, lukkojen taakse, ettei mielikuvitus kaappaisi liiaksi mukaan ja sekoittuisi todellisuuteen, purkautumalla väärään kohteeseen.
On yhtä todistettavissa päiväkirjamerkinnät, kuin tämä ja teidän kirjoituksenne täällä.
Olen nyt seurannut muutaman kuukauden näitä jorinoita. Ensiksi olin aivan sanaton kuinka ferbaalisesti lahjakkaita illuusioita,unohtamatta totuuden etsijöitä.
Alan saada kuvaa, miksi näin on.
Itse kertoisin kuinka kädet syyhysivät ja lopulta oli pakko lukea.
Yritäppäs keskustella asiasta ihan sen henkilön kanssa kenen aivopuuroa olet sitten lukenut, kerroppa sekin mitä meille syötät siitä. Voi totuus iskeä silmään. Oletko sinäkään niin luottamuksen arvoinen, kuin oletat.
Lukko tix kiinni minä keksin tämän. Hah sanon ja vedän nebulan päälleni ja ratsastan tähdenlennolla pois pahasta ajatuksestasi.
Kuullaaan taas rakas päiväkirja. T. Kissa 5v. - Åppppp
Parasta on ottaa itse asioista selvää kuin uskoa. Kommenteista päätellen ei ole ihme että naiset haksahtaa ansaan. Juoppo uskotaan raittiis, varattu luotettavas, hakkaaja herkäs...
- Notabigdeal
Huono juttu, nimittäin, jos olet rakastunut. Ja menit sitten lukemaan toisen päiväkirjoja... Mutta, se mikä tieltä löytyy, se tielle jää. Ja toisaalta, voit peilata tietoja omaan historiaasi ja siihen mitä sieltä löytyy.
- m-i-e-s
Mullako päiväkirjoja? Ehei, en voisi olla niin julma, että pilaisin viattoman päiväkirjan karmealla käsialallani. Sitä paitsi kirjuri/sihteeri joutuisi mystisesti katoamaan päiväkirjani kirjoittamisen jälkeen, unohtamatta että päiväkirja joutuisi sijoittumaan turvaluokitellulle alueelle, valvottujen silmien alle, maan alle kassakaappiin. =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1727202Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651803- 671264
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641167- 671156
- 551144
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51098Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931092Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511075- 361026