Hotelli Helena

Rodos45

Onko minkälaisia kokemuksia? Kannattaako mennä? Tarkoitus olisi ensi kesänä kaksi viikkoa olla.

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itäeurooppa

Vaihda. Katso trivagon sivulta, niin näet miksi.

• pelonma

Hei. Olin vaimoni kanssa elokussa Helenassa ei koskaan enään.Itse johtaja Helena täysin diktaattori jota henkilökunta ja oppaat pelkää,suomalaiset saa ns.nolla kerroksen huoneet ainakin meille ja tuttavaperheelle joka tuli keskellä viikkoa kävi näin.Uskomattoman väännön jälkeen saimme helenan pään käänettyä ja hän vaihtoi huoneemme kolmanteen kerrokseen,koko viikon aikana hän ei tämän jälkeen tervehtinyt meitä.Ja tässä on vain osa pettymyksistämme,vaihtakaa ehdottomasti hotellia.

• murju

rantatuolissa nukkuu paremmin.

• omakokemus

En suosittele, vaikka halpahan tuo oli, tosin olin siellä kun sesonki oli ohi ja lähes ainut asiakas. Enpä nyt mitään luksusta odottanutkaan, kun halvinta etsin riskillä.

Itse vaihdoin hotellia keskenviikkoa, onneksi huoneet lokakuun lopussa oli halpoja muuallakin. Vähän jäin maku että hiukan pihiä oli omistajat, pyyhkeet oli vanhoja/likaisen oloisia, shamppoo purkki oli puoliksi käytetty :), aamiainen oli heikko. No ne vielä kesti, kun omilla menee, mutta viemärit alkoi löyhkätä liikaa (joka saattoi johtua siitä että hotelli todellakin oli tyhjä...).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe