Olen lähdössä talveksi Torremolinokseen itsekseni. Mahtaako aurinkorannikolta löytyä muitakin itsetoimisia talvipakolaisia ajalle joulukuu-toukokuu, joilla olisi kiinnostusta tutustua uusiin ihmisiin?
Olen käynyt tuttavieni kanssa Espanjassa useita kertoja, joskin vain lyhyitä lomareissuja. Tämä on siis ensimmäinen kerta kun sinne yksin menen ja useaksi kuukaudeksi. Ainahan sitä väkisinkin törmää reissuilla uusiin ihmisiin, mutta ei kait se estä luomasta mahdollisia kontakteja jo näin etukäteen :)
Talveksi Torremolinokseen
iRsto
1
96
Vastaukset
- Blowing
Onko kaikki rokotukset kunnossa, nyt on kaikenlaista basillia liikkeellä. Ja jo 30 e saa kunnon taudin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897