Mikä olisi toimivampi tuote tummille silmänalusille?
Olen testannut monet markettimerkit, muttei niistä juuri apua.
Voisin ostaa hintavemmankin merkkituotteen (kunhan ei mene ihan överiksi), jos selvästi tehokkaampi, ovat kuitenkin riittoisia käytössä.
Aasiassahan markkinoilla enemmänkin niitä kunnolla vaalentavia meikinalus- ym tuotteita, onko niissä myös silmänympärysiholle hyviä tuotteita?
Käyttäisin tuotetta meikin alla.
Minulla keskimääräistä ohuempi iho silmien ympärillä ja silmänympärykset pysyvästi tummat. Parhaiten auttaisi tietysti jotkin täytehoidot, muttei ole nyt vara sellaisiin, varsinkaan kun nekin pitäisi uusia tasaisin väliajoin.
Toimiva tuote tummille silmänalusille?
mustasilmä
1
90
Vastaukset
- muutama
Miljoona vaihtoehtoa, mutta esim.:
MAC - Pro Longwear Concealer, pensselillä tai meikkisienellä levitettävä tuote pullossa, pysyy todella hyvin koko päivän ja on aika tuhti peitto. Tärkeää valita väri, joka ei ole kauheasti muuta ihoa vaaleampi!
Clinique - Airbrush Concealer, valokynä, joka pysyy hyvin eikä ole kiiltävä, kevyempi vaihtoehto kuin tuo toinen.
Jne. Kannattaa kysellä myyjiltäkin neuvoa - myös sen oikean sävyn löytämiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269