Kaksi leijonaa unessani ja yritin nostaa niitä huoneen yläreunaa kiertävälle hyllylle. En pelännyt niitä lainkaan, vaan kohtelin niitä, kuin olisivat olleet kissanpoikia, vaikka olivat aika isoja leijonia. Unessani kykenin niitä kuitenkin nostelemaan helposti.
Kaksi leijonaa unessa
leijonatunessa
1
373
Vastaukset
Unisymbolina Leijonat kuvastavat rohkeutta, arvokkuutta. Leijona saattaa edustaa unissa myös emotionaalisten vaikeuksien voittamista, vaikutusvaltaa muihin ihmisiin
Unesi voisi kertoa siitä, että olet itsevarma persoona, olet ihminen joka hoidat myös muiden asioita.
Kevyesti nostit isot leijonat hyllylle, näkyville. Voisi kertoa jostain teostasi, josta olet saanut kiitosta ja josta itsekin sait mielihyvää.
Voisi kuvata myös sitä, että olet valmis ottamaan vastaan uusia haasteita
elämässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471