Kiinnostaisi käydä tutkimassa urban exploration -hengessä hylättyjä paikkoja Sotkamossa. Olisko teillä tietoa tai vinkkejä paikoista?
Esim. Ruosteinen.com - blogissa on esitelty Etelä-Suomen kohteita.
Autiotaloja, hylättyjä rakennuksia yms.
11
2310
Vastaukset
- rokkiraikaa
Muska Babitzin. Krokotilirock.
- kirkasammybolshoi
Mahtaako olla siel venäläisten rivitaloisa mitää elämää vuosikausiin tyhjiä oleet,ryssät russakat lähteneet,,,
- rakkiroikaa
Muska Babitzin. Krokotiilirock.
Voe, minnuohi kiehtoo ränsistymmään peässeet paekat.Kaenuu on täönnä pikkusta, harmaata mökkie laoat ikkunoessa.
- vaihtolavavile
Mahtaako sielä katinkullas olla mitään toimintaa oliko maahan muttajia täynnä uiskentelee ja heittelee jööttejä pitkin seinii.
- rakkiroikaa
Muska Babitzin. Krokotiilirock..
- Tietäjä666666999
Käyppä tällä sivustolla saattaisi olla apua kniexp.org
- Talotvaan
Eipä niihin autiotaloihin ole lupaa siltikään mennä kenelläkään ilman maanomistajan lupaa.
- Anonyymi
On se vanha saha
- Anonyymi
Mielenkiintoista puuhaa, olen katellut videoita. Ja kyllä niihin taloihin saa mennä sisälle jos on ikkunat rikottu ja ovet auki! Mitään omistajan lupaa tarvii; nehän on hylättyjä taloja!
- Anonyymi
Muska Babitzin. Krokotiilirock.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501