Ootteko menny tän pelin jo läpi?
Minulla on ollut tämä peli vasta alle viikon ja olen mennyt sen jo viisikertaa läpi!
En ymmärrä sitä kun jotkut sanovat että tämä kyseinen peli ona vaikea! Vika vastuskin on ihan helppo! Menin tämän pelin viimeksi taas tänään läpi! Arvatkaa kuinka kauan siihen meni?......ALLE 2 TUNTIA! Misä te ootte täsä pelissä? Koska saitte tän pelin? Olen mennyt tän pelin kaikilla ukoilla läpi tänään taas Tailssilla! Jos tarviite apua täsä pelissä niin multa voi kysyä vinkkejä!
PS.KOSKA TULEE TOINEN SONIC PELI N-GAGELLE?
PELI OLI LIIAN LYHYT,VAIN SEITSEMÄN TASOA JA 9 VASTUSTA!
PS.KANNATTAA OLLA NGAGEQD,XBOX,PLAYSTATION 1,NINTENDO 64,SUPER NINTENDO,GAMEBOY COLOR,PC
HULLU HULLU HULLU HULLU
Sonic N! TÄNNE KAIKKI SONIC HULLUT!
(SONIC)
4
1078
Vastaukset
- Playstation-Pelle
Minulla on ollut se Sonic N-Gagelle yli vuoden enkä ole päässyt läpi
- Helppo
joo se sonic oli tehty huonosti kentän ei vaan yksinkertainsesti riitä... itse pelasin sen 7tunnissaa läppi...
- Ihan hyvä
Ostin pelin juuri 2kpl sonicN 5€ kpl.
Peli on ihan hyvä mutta aika helppo se kyllä on.
4 hahmoa
monta vastusta
sonic
grafiikka
-lyhyys - MarioSonic
Ihan hyvä kirjoitti:
Ostin pelin juuri 2kpl sonicN 5€ kpl.
Peli on ihan hyvä mutta aika helppo se kyllä on.
4 hahmoa
monta vastusta
sonic
grafiikka
-lyhyysSonic N on melkein samallainen kuin Sonic Advance.
Sonic Advancea olen pelannut. Minua vain potuttaa itse pelin lyhyys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5161704Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738