Millainen talli tuo on ja minkälaisia sen leirit on ollu? Onko joitain hepoja, joita kannattaa ehdottomasti koittaa? Muita kokemuksia?
Lapin ratsastuskeskus?
4
615
Vastaukset
- Sandy
Oon käyny joskus vuosia sitten. Ihan jees paikka, nähty kyllä parempiaki. Siihen aikaa ku mä kävin ni Reini oli aikakiva, se oliki varmaa ainut josta tykkäsin. x) Uudemmista Mahuballa oon joskus ratsinu, ihan kiva oli, ja Nooralla tainnu kerran mennä. Hyppäs kivasti.
Mut nuita lukuunottamatta mulla ei oo mitään hajua millasia ne hevoset nykyään on, käyn nykyään vaan kisahoitajana hoitopolleni kans siellä.- ...
Käy katsomassa: www.lur.fi
- lur lur
ratsastan siellä Turre on kiva.
- lurilainen
Ehkä vähän myöhästä tähän vastata mutta jos joku sattuu katsomaan ja mietiskelee samoja asioita niin.. Hevoset siellä on nykyään toai kivoja, on osaavia, vauhikkaita, laiskempia jne. Opetus on ihan hyvää. Leirit on tosi kivoja, kaikenlaista toimintaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076