Olin 32.vuotta töissä julkisella työnantajalla josta pääsin eläkkeelle. 25-vuotta minua kiusattiin, mutta kun asuntolainat painoi päälle oli pakko kestää. Kiusaaja oli osakesijoittaja, jos sijoitukset meni poskelleen minun vika, jos ei saanut resursseja minun vika, hänen mielestä olin epäkelpo ihminen kun en omistanut Volvoa, Sanoi vapaa-ajalla taavtessamme että hän saattaa sinut vaikeaan asemaan, En tavannut sellaista päivää jolloin hän oli tyytyväinen, aina hän marisi kun oli saanut vähemmän. Elin pelon ilmapiirissä. Sitten sinne työpaikalle tuli uusi työntekijä jota hän rupesi kiusaamaan. Työnjohto oli avuton jolloin työnantaja antoi asian työterveyshuoltoon. MInutkin määrättiin ryhmään jota tutkittiin siitä syystä että ei ketään yksilöidä, Loppujen lopuksi laitettiin tämä työntekijä jota kiusattiin pois ja minut sivullisena todettii syylliseksi. Pahin kiusaaja jatkoi hamaan eläkeikään asti.
kiusattiin
kiusattiin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249