Siis tohon kappaleeseen sanoja tarvittaisiin kiireesti.. Pitäis saada opeteltua lauantaiks eräisiin juhliin.. Kiitos jo etukäteen nopeille vastaajille.. =)
Heidi Kyrö - Sun suomineitos oon
6
3530
Vastaukset
- sanoittaja
Multa löytyis toi kappale cd:llä, mut ei ole intoa sanoittaa sitä paperille... Haluutko ostaa cd:n 15 eurolla? Saisit sen postissa keskiviikoksi ja hinta sisältää postimaksun.
- nanna
Mitä mä sillä levyllä ku mulla on itelläni se kappale aika monellakin levyllä.. ja koneella.. tarviin vaan ne sanat.. ja nekin sain jo..
- Suomipoika
Suunnilleen näin:
Varpaat jos Hankoa oisi,
mua rannalla voit kutittaa.
Ja matkaamme näin,
vain maatamme pitkin,
nyt suuntamme ylös päin.
Retkemme Kuopioon toisi,
ja kukkoa saan hehkuvaa.
Käy kartalla mun,
mä oppaasi sun,
oon niin mielelläin.
Sun Suomineitos oon,
ja luoja varjelkoon,
sua ettei kiehdo naapurimaat.
Sun Suomineitos oon,
Kotkasta Kuusamoon,
mua katsella vain sä saat.
Sun Suomineitos oon,
ja luoja varjelkoon,
jos kiinnostuksen muille sä jaat.
Sun suomineitos oon
Kotkasta Kuusamoon,
mua katsella vain sä saat.
Kun ollaan Oulussa asti,
käyt kärppänä, mua ahdistaa.
oot Toppilan Don,
nään sataman valot,
sun kanssas kivaa on.
Inari seuraava rasti,
se kuuluisa on tahdistaan,
ja verkkaisuus sen
on enteellinen,
kun vaivumme suudelmaan.
Sun Suomineitos oon...
Sun Suomineitos oon...
Mä Suomineitos oon...- nanna
kiitos oikein paljon.. =) nyt ehdin vielä harjotellakkin sen.. =D
- vitula
nanna saatana jos oot suomalainen ja on suomalainen kappale ni on se vittu vaikeeta ite ne johonki kirjottaa... nopeemmalla oisit päässy... ku se että tuut johonkin foorumille ruikuttamaan että joku jne sulle kirjottaisi ... suomipoika oli kyllä kiltti kun ne sulle tänne laittoi mutta silti... ei tainnu olla niin kiire niillä sanoilla vai ?
- 95
Ei tainnu olla kiire itelläskää. Seittämän vuotta oottelit, että pääsisit vittuilemaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244