Matkustamme tässä lokakuussa Dubrovnikiin.
Onko lokakuun puolviälissä enää kovin lämmintä?
Kannattaako vaihtaa etukäteen Forexissa Kroatian valuuttaa vai pärjäänkö Mastercardilla? Vai onko parasta ottaa euroja käteisenä? Mikä on Visa Electronin käyttömahdollisuus? Mulla on itelläni tollanen Aktian Mastercard Prepaid. Pärjäänkö
Hyviä paikallisia ruokia/paikkoja?
Kysyttävää Dubrovnikistä
2
308
Vastaukset
- sryjdyj
Viime vuoden lokakuu. Oikealta ylhäältä saa vaihdettua celsiukset.
Kohtuullisen lämmintä näyttää olevan, mutta puolessa päivistä sademäärä vähintään 1 mm.
http://www.accuweather.com/en/hr/dubrovnik/112593/october-weather/112593?monyr=10/1/2015&view=table
Eikö visa electron käy aika lailla kaikkialla? Ainakin automaatista olen nostanut sillä Dubrovnikissa rahaa. Forex on kallis, pankista saa Suomessa yleensä paremmat kurssit. Kannattaa vertailla, jos meinaa vaihtaa täällä. - Dubiksestavastapalannut
Pankkikortti käy monessa paikkaa. Raha kannattaa vaihtaa paikan päällä pankissa (siellä paras kurssi, eivätkä ota komissiota). Eurot käy Dubrovnikin vanhassa kaupungissa monessa paikkaa. Ruokapaikkoja en osaa neuvoa kun meillä oli all incl, mikä oli tosi hyvä sekin. Kroatia / Dubrovnik on ihana paikka. Hauskaa matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299