vihdoin naisettomuus-artikkeli
37
207
Vastaukset
- nyt_puhutaan_asiaa
"Olen 41-vuotias mies enkä ole koskaan seurustellut. Naiset, joista olin kiinnostunut, ottivat alkoholistin tai väkivaltaisen miehen. Siinä onkin syy, miksi en koskaan löydä ketään: naiset rakastaa juoppoja ja huonoja miehiä. En ole kuin kerran elämässä päässyt treffeille ja varmaan tuhat kertaa pyytänyt naisia treffeille. Ei ole kukaan halunnut tutustua minuun koskaan. Varmaan olen sitten liian ruma saamaan suhteen."
On kyllä kuin suoraan tältä palstalta. Olisiko mahdollista, että katkera, muita syyttävä asenne olisi luotaantyöntävää treffiehdokkaillekin?
- Naisasialooser1
Ei vaan rumuus. Se se on karkoittanut ne treffiehdokkaat jo kauan ennen katkeroitumista, joka on täysin normaali tulos kun on tuhat kertaa ensin saatu pakit naiselta.
- Anonyymi
outsider1 kirjoitti:
On kyllä kuin suoraan tältä palstalta. Olisiko mahdollista, että katkera, muita syyttävä asenne olisi luotaantyöntävää treffiehdokkaillekin?
Aloittaja vain kertoa kokemuksia omasta elämästään minun mielestäni tuo ei kuulostanut katkeralta.
- vaimo_aasiasta
Fakta: olet liian ruma saamaan suhteen suomalaisen naisen kanssa.
Mutta esim. aasialaisnainen saattaa pitää sinua jopa komeana!
Saattaa sikäli, että enpä ole ulkonäköäsi nähnyt, kuten ei ole aasialainen vaimonikaan, jonka kotimaassa useat naiset pitivät minua hyvännäköisenä! Suominaisille en silti kelpaa, liekä syynä 170 cm pituus, joka suominaisen mielestä on "liian lyhyt". Miksi, sitä en tiedä! Eihän miehen pituus vaikuta parisuhteen laatuun yhtään millään tavalla!
Suominaisten tapa hylkiä omasta mielestään lyhyitä miehiä ei siis perustu mihinkään järkisyyhyn! Mutta ehkäpä suominaisen miesvalinnat perustuvatkin johonkin ihan muuhun kuin järkeen. Tämä selittänee, miksi typerä suominainen suosii parivalinnoissaan miehiä, jotka a) tupakoivat b) käyttävät alkoholia ja/tai laittomia huumeita ja c) ovat luonteeltaan väkivaltaisia.
Sääli, ettei minulla ole kattavaa listaa kaikista niistä naisista, jotka vuosien varrella eivät halunneet minua omakseen. Olisi kiva laskea, montako % heistä on a) kuollut b) vammautunut joutuessaan jonkun väkivaltaisen miehen väkivallan kohteeksi.
Mutta vaikka tuosta ei tietoa olekaan, ihan tilastojen perusteella voisi päätellä, että vielä elossaolevista hyvin suuri osa ovat yksinhuoltajaäitejä.
Kas, kun suominainen jakaa pimppiään noille ongelmamiehille mielellään, eikä ehkäisyäkään usein käytetä.
Montakohan aborttia muuten esim. vaihdevuotensa juuri ohittaneella suominaisella on kesakimäärin takana?
Moni nainen kun tuntuu kuvittelevan, että abortti olisi ehkäisyväline, näinhän EI ole.- lotta_liisa
sinulla ainakin on paljon harhakuvitelmia suomalaisista naisista
Tuntuuko hyvältä olla noin harhainen ja todellisuudesta vieraantunut?
Tässä aborttitilasto vuodelta 2013:
https://www.thl.fi/fi/tilastot/tilastot-aiheittain/seksuaali-ja-lisaantymisterveys/raskaudenkeskeytykset/pohjoismaiset-raskaudenkeskeytykset
Suomessa tehtiin noin 8 raskaudenkeskeytystä 1000 lisääntymisikäistä naista kohti sinä vuonna, mikä oli vähiten pohjoismaissa. Kuinkahan monessa tapauksessa oli taustalla miehen haluttomuus käyttää skordaria? Ehkäisy on seksiä harrastavien henkilöiden yhteinen asia, eikä sitä tule sälyttää pelkästään naisen vastuulle.PikkuLikka kirjoitti:
Tuntuuko hyvältä olla noin harhainen ja todellisuudesta vieraantunut?
Tässä aborttitilasto vuodelta 2013:
https://www.thl.fi/fi/tilastot/tilastot-aiheittain/seksuaali-ja-lisaantymisterveys/raskaudenkeskeytykset/pohjoismaiset-raskaudenkeskeytykset
Suomessa tehtiin noin 8 raskaudenkeskeytystä 1000 lisääntymisikäistä naista kohti sinä vuonna, mikä oli vähiten pohjoismaissa. Kuinkahan monessa tapauksessa oli taustalla miehen haluttomuus käyttää skordaria? Ehkäisy on seksiä harrastavien henkilöiden yhteinen asia, eikä sitä tule sälyttää pelkästään naisen vastuulle.Naiset tekee kaikenlaisten paskojen kanssa lapsia ja ero tulee ennen kun lapsi ehtii syntyä. Siksi onkin niin paljon yksinhuoltajia eikä heille kelpaa kunnollinen mies.
- monia.syitä
Tuttava teki abortin, koska lapsi olisi ollut vakavasti vammainen ja lapsen elämä olisi ollut täynnä fyysistä kipua.
Se lyhyiden miesten hylkiminen perustuu siihen että vielä tuossa joku aika sitten heikko mies ei ollu kovin hyvä...
Vahva mies ja iso talo.. Naiset halus tulla emännäksi.- Naisasialooser1
monia.syitä kirjoitti:
Tuttava teki abortin, koska lapsi olisi ollut vakavasti vammainen ja lapsen elämä olisi ollut täynnä fyysistä kipua.
No tuo on oikeutettu abortti, kuten olen aikaisemmin puhunut niin myös rumat miehet pitäisi abortoida koska ruman miehen elämä on täynnä henkistä kipua.
- TodellisuusMuistutus
monia.syitä kirjoitti:
"Kaunis" tarina ja varmaankin totta. Mutta murska enemmistö aborteista ei ole tuollaisia.
- 142
TodellisuusMuistutus kirjoitti:
"Kaunis" tarina ja varmaankin totta. Mutta murska enemmistö aborteista ei ole tuollaisia.
Usein se on mies, joka painostaa naisen aborttiin.
- Naisasialooser1
Jos minä painostaisin sinua vain verbaalisesti tappamaan jonkun, niin pääsisitkö syytteistä?
- Sad-But-true
Joka päivä kymmenet tuhannet väkivaltaiset jännämiehet saa nussia naisia koska naiset rakastaa niitä miehiä. Samalla sadat tuhannet atm miehet ei pääse edes halaamaan naisia. Kyllä se vituttaa.
- Sad-But-true
Lisäksi naiset tekee lapsia niille paskoille jännämiehille eikä kunnolliset miehet saa perustaa perhettä koskaan. Ihan parikymppiset miehet voi todeta nyt jo että ovat nelikymppisenä yhä vailla perhettä ja parisuhdetta.
- 517
Sad-But-true kirjoitti:
Lisäksi naiset tekee lapsia niille paskoille jännämiehille eikä kunnolliset miehet saa perustaa perhettä koskaan. Ihan parikymppiset miehet voi todeta nyt jo että ovat nelikymppisenä yhä vailla perhettä ja parisuhdetta.
Kunnollinen ei ole synonyymi määritelmälle avuton nössö.
- Naisasialooser1
Määrittele"avuton nössö" ja perustele miksi mies ei saisi olla sellainen
- Hjhjhj
Sen kummemmin arvioimatta noita sankareita, niin tosi hyvä että jossain edes reakoidaan miesten vaikeudesta löytää kumppani. Joku yksinäinen mies voi saada itsetunnon kohotusta siitä kun tietää että on paljon kohtalotovereita. Tästä mediassa vaietusta aiheesta vois kirjoittaa vaikka joku iltapäivä lehtikin jne.. Itseäni ainakin tympäsee lukea jonkun uraohjus naisen viikon yksinolon kärsimyksiä tai sitä kun ei jotain hunksia saanut.
Pienemmillä kylillä ja kehä3 ulkopuolella on paljon töissä ja harrastuksissa käyviä miehiä jotka joutuu olemaan yksin. Nykyään on onnes vähän helpompaa hankkia nainen ulkomailta. Ongelma on siinä että tavis naiset ei huoli tavis miehiä. Rumat naiset ei huoli rumia miehiä.
- Sinkkuuden-syyt
"Työpaikkaa ei ole ollut viimeiseen seitsemään vuoteen, mutta ei työpaikan pitäisi olla mikään ratkaiseva kriteeri siihen, että löytyykö se nainen jostain. Harrastuksia ei ole, enkä tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, koska en katso televisiota ollenkaan. Kavereita on pyöreä nolla. Viihdyn todella hyvin yksikseni jos en sitä naista löydä elämääni, olen muuten hyvin tyytyväinen kaikkeen."
Juu todella kuulostaa unelmamieheltä. Jollekin. Tosin kohderyhmä on aikamoisen pieni.
Koska mies on hyvin tyytyväinen tuohon olotilaansa, hän varmati kokisi kaikki yritykset muuttaa tilannetta ahdistavina. Hänen siis pitäisi löytää samanlainen nainen.
Ikävä kyllä seitsemän vuotta työttömänä ollut nainen, jolla ei ole yhtään harrastusta, joka ei tiedä yhteiskunnasta yhtään mitään, joka ei katso ollenkaan televisiota, ja jolla on nolla kaveria, ei ole mikään kovin yleinen naistyyppi.- SiinäSyyt
Näinpä. Naisettomuutta itketään milloin missäkin ja luetellaan huolellisesti, kuinka "hyvä mies" olenkaan, tajuamatta sitä että nuo piirteet on monta kertaa juuri niitä, jotka naiset karkoittaa. Tuo kaveri voi olla tosi kiltti ja kunnollinen, mutta kuka nainen haluaa miehen, joka tulee ripustautumaan lahkeeseen ja kaulaan kuin takiainen? Ei mitään omaa elämää, mikään ei kiinnosta - paitsi se nainen. Mua ahdistaa jo lukea tuollaista saatikka että pystyisin suhteeseen ko. tyyppisen miehen kanssa. Hhhrrrrrrr.....
- Naisasialooser1
Miksi pitäisi kiinnostaa muu kuin se nainen? Kamunainenkin aina tenttaa minulta sosiaalisesta elämästäni ja odottaa ja olettaa että se on koko ajan hyvin vilkasta ja olen aina menossa milloin missäkin riennoissa, yksi viikonloppu tuli puheeksi erään kaverin kotibileet, joissa en ollut niin hän heti kysyi että miksi et ole siellä.
Ei miestäkään kiinnosta hittojakaan onko naisella kavereita vai ei ja mitä passiivisempi nainen sosiaalisesti sitä parempi, ne menevät naiset kun tapaavat yleensä olla meneviä myös muiden miesten perään. - eihyvä
Naisasialooser1 kirjoitti:
Miksi pitäisi kiinnostaa muu kuin se nainen? Kamunainenkin aina tenttaa minulta sosiaalisesta elämästäni ja odottaa ja olettaa että se on koko ajan hyvin vilkasta ja olen aina menossa milloin missäkin riennoissa, yksi viikonloppu tuli puheeksi erään kaverin kotibileet, joissa en ollut niin hän heti kysyi että miksi et ole siellä.
Ei miestäkään kiinnosta hittojakaan onko naisella kavereita vai ei ja mitä passiivisempi nainen sosiaalisesti sitä parempi, ne menevät naiset kun tapaavat yleensä olla meneviä myös muiden miesten perään.Ainakin itseäni ahdistaisi, jos naisella ei olisi muuta elämää kuin minä. Itselläni on omat harrastukset, mielenkiinnot ja ystävät joihin haluan käyttää aikaa ja nainen on hyvä bonus siihen elämään, mutta sen ei pitäisi olla koko elämä. Mistä sellaisen kanssa voisi edes keskustella, jos hän ei lue ja ei tee mitään kuten tuo jutussa oleva mies?
- nainen42-
Miesten naisettomuus on naisten vika. Naiset valitsee miehen.
- 520
Nimimerkkisi ei estä ketään hoksaamasta, että oikeasti olet mies.
- huomionarvoista
http://www.vauva.fi/keskustelu/2677140/sauli-32-ei-ole-ikina-seurustellut-tai-harrastanut-seksia?changed=1475508939
Aika erikoista miten epäempaattisesti naiset suhtautuu siihen kun lukevat miesten naisettomuudesta, ei tosin mitään uutta naiset tuntien.. Onko tämä joku biologiajuttu että vain vahvimmat jännämiehet saa jatkaa sukua ja muita ei säälitä?- Naisasialooser1
Naisen empatian piemä kulma on miehet, jotka eivät kostuta kiimareikää.
- Naisasialooser1
Hauskaa muuten että kaikki kommentit ovat saaneet vauva palstan naisilta monta miinusta, jos niissä todetaan naisten kommenttien perusteella MA-teorian pitävän paikkansa.
Esim. tuolla nainen kommentoi, että suurin osa ihmisistä lue miehistä on seksuaalisesti epäkiinnostavia jos kiinnostavaa ei saada niin ollaan ilman.
Nainen siis myönsi sen mistä itsekin olen saarnannut useiden viestien verran, eli jos ei saada top5% miestä niin ollaan mielummin ilman.
- komea-jännämies
Naisia tuskin kiinnostaa joku yli kolmekymppinen neitsyt mies. Sellaisille naiset nauraakin oitis.
- seurustelija37
Naisettomuus johtuu täysin ulkonäöstä. Monet kaverini on sinkkuja naiset sanoneet suoraan että "ei ole mun makuinen mies" eli ulkonäkö ei ole naisen mieleen.
- flowersreally
Studio55? Ei tana.
- Naisasialooser1
Parasta tuossa artikkelissa on se, että siinä sanotaan suoraan syyn olevan rumuus. En ole lukenut vielä ainuttakaan vastaavaa artikkelia, tosin niitä on todella vähän, jossa suoraan sanottaisiin syy sille miksi mies on tuohon tilanteeseen päätynyt eli rumuus ja vain rumuus.
- PalstanRuminMies
Ihmiset kiertävät ja karsastavat sanaa rumuus ja näinollen esim monet naisetkin antavat pakkeja tyyliin "ei oo kemiaa, ollaanko vaan kavereita, se kipinä puuttui" yms. Sinällään ihan ajattelevaista olla laukomatta suoraan naamalle että "et kelpaa kun olet ruma" Mutta sitä en ymmärrä miksi sitä pitää kierrellä ja kaarella myös julkisuudessa joten siitä pisteet sudio55.n totuudenmukaiseen keskusteluun.
Täälläkin naisten ohjeet rumille ovat aina "mene töihin, hanki harrastus, hommaa kavereita, laihduta, pukeudu siistiksi, käy suihkussa säännöllisesti" jne niin saa kuulemma naisen. Ihan vaan pikku faktana että itselläni nuo asiat ovat reilassa mutta naiseton olen silti aina ollut ja kaskummaa se onkin se ruma naama kun "ei oo kemiaa" koskaan. - rumasinkkumies
Se jotuu naamasta kun naista ei saa. Kyllä ne pukeutumiset ja suihkuttelut jutut on kunnossa.
- Anonyymi
optian pyhäjärvi rumuus mieli
- Anonyymi
Tää alotus on tehty jo ennen kuin syntyvyys romahti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1717040Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2651783- 671264
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641157- 671146
- 541134
Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931092Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51088Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti501059- 361016