Kaveri olisi vetänyt miljoonakalansa vessasta alas. Lupauduin ottamaan ne. Olen aivan ummikko. Auttakaa siis, kiitos suuri! <3 Sain hankittua äkkihätään 60 litran altaan. Laitoin sen eilen kypsymään, ja 6 vrk:n kuluttua pitäisi miljoonakalat ottaa vastaan. Pesin akvaariokaupasta kalliilla hinnalla ostetun soran. Takaosaan n. 9 cm, etuseinään n. 3 cm tätä. Takaosaan allasta istutin korkeita nopeasti kasvsvia kasveja (ruttoja jne.), etuosaan melalehtiä jne. Ostin suodattimen ja hapettimen, ovat toiminnassa. Plus imurin ja ruoat. Hanasta suoraan otetun veden pehmeys on 3, happamuus 8 (jos oon jotain oikein ymmärtänyt). Ostin ja liuotin veteen vedenparannusainetta, joka sitoo kloorin jne, sekä vettä kovettavaa, tajuttoman kallista tököttiä. Olen netistä ymmärtänyt, että lähes kaikki miljoonakalakannat nykyään tarvitsevat murto-/kovaa vettä.
Veden lämpötila 22-24 astetta.
Onko tää ok, mitä olen unohtanut tässä pelastusprojektissani, mistä olen tietämätön? Auttakaa, tarkoitukseni on pitää kalat hengissä.
Auttakaa. Kiitos paljon.
Eipönttöönvaanmulle
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076