Tervehdys!
Tässä vuosia erilaisia painipohjaisia lajeja kuten judo,bjj puvulla ja ilman harrastaneena tekisi mieli kokeilla vapaaottelua ihan harrastusmielessä.
Omalla seuralla olisi vapaaottelun jatkoryhmä ja treenejäkin useampi kerta viikossa, mutta lähinnnä arveluttaa pysyykö treeneissä mukana ilman minkäänlaista lyöntitaustaa..
Toisaalta tuntuisi tyhmältä aloittaa peruskurssilta jossa harjoitellaan kuitenkin myös tota painipuolta todella paljon, ja itse olen brassiakin harrastanut jo lähemmäs viisi vuotta joten eiköhän nuo perusasiat ole jo tullut opeteltua..
Mielipiteitä miten toimia?
Vapari pelkällä painitaustalla
nhmvm
2
102
Vastaukset
- Jatkoon
Ja jatkoryhmä ilmeisesti, minne aloittelijat menevät 2-3 kk jälkeen? Sinne vain, kyllä ne "missaamasi" perustekniikat sielläkin tulee käytyä läpi, ja enimmältihän peruskurssilla on kuitenkin hopatyyppisiä juttuja aloittelijoille, päälle muutama lyönti- ja potkuharjoite, ja ehkä jotain pam-pam pistareihin ja sprawl tms.
- aitoBlueteam
vai vapaasti pitäisi otella?
vapaudu kunnolla ja ala sinäkin fistaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309