5-6-vuotiaille isänpäivä askartelua

APUATARVITSEVAHOITAJA

olen hoitajana esikoulussa enkä keksi isänpäiväksi mitään askarteltavaa..
APUA!!

4

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmamsuli

3-4 vuotiailla ja sama ongelma...tuntuu että kaikki on tehty, ja isälle ehkä hankalampi saada juttuja kuin äidille...

• Mehiläisvaha

Tehkääpä vaikka sydämmen muotoisia (mehiläisvaha hyvin helppo muovailla) kynttilöitä ja vaikka maalatkaa;)))

• blingiäpimeään

Askarrelkaa oma heijastin!

Se on varmasti hyödyllinen, persoonallinen ja mielekäs lahja, joka tekee varmasti saajan ja antajan ylpeäksi :) On heijastin tarraa, -teippiä, -kangasta, -nauhaa joilla voi koristella ja päällystää esim. vaikka kartionmallisia helmiä, puun/muovin palasia.. ommella.. liimata.. punoa... mitä ikinä keksiikin, mutta pitäkää mielessä turvallisuusseikat, että heijastavaa materiaalia on tarpeeksi ;)
      Muotoja saa vaikkapa keksimuoteista tai paperimalleista!

Tähän voisin heittää pienille sopivan esimerkin.. Tehdään kaksi hieman erikokoista mallia, sanotaan nyt kaksi sydäntä. Suurempi sydän leikataan pohjaksi, ehkä huopa voisi olla kiva materiaali? Ja kaksi pienempää sydäntä heijastinkankaasta ja liimataan molemmille puolille. Sitten pistetään ripustusnaru, ja naruunhan voi pujotella helmiä, ja sidotaan hakaneula tai muu klipsu päähän.

Tämä aiheena sopinee kaikenikäisille lapsille ja miksei aikuisillekkin tehtäväksi, riippuen kuinka monimutkaisen mallin haluaa rakentaa. :)

• blingiäpimeään

Tai hei, laittakaapa googleen kuvahakuna "diy heijastin". Löytyy ideaa jos jonkinlaista monentasoiselle askartelijalle. Ja kuvahan kertoo yli tuhat sanaa :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe