Löytyy yhtään mallia alle tonnin? Reilu 1200€ oli verkkokaupassa Thinkpad. Kumma ettei vieläkään ymmärretä laittaa tätä pakollista perusasiaa eli valaistusta kaikkien kannettavien näppäimistöihin.
Edullisin alle 14" jossa valaistu näppäimistö.
4
193
Vastaukset
- valkoinenlelu
näppäimistön valaistus tuli tarpeelliseksi kun muoti meni mustiin näppäimistöihin. osta valkonäppäiminen läppäri ja käytännössä näppäimistövalojen tarve tippuu nollaan.
Kannettavahaulla löytyi tuollainen:
http://www.kannettavatietokone.fi/Kannettavat/Dell/5470-5781.html
Itse panostaisin kotikäytössä koneeseen, jossa on parempi Full-HD -näyttö. Nämä halvemman tason työkoneet on suunniteltu toimistolla kytkettäviksi telakointiasemaan oman näytön ollessa ainoastaan satunnaiseen mobiilikäyttöön.- Ei.aina.toimi
Itselläni on valaistu näppäimistö tuhannen euron Asuksessa. Käytännössä siitä ei ole paljon hyötyä, sillä vaikka se on säädetty kirkkaimmilleen, näytöstä tuleva valo hukuttaa näppäinmerkinnät näkymättömiksi ellei näytössä ole poikkeuksellisen tumma nettisivu avattuna.
Toisaalta läppärini on yksinomaan kotikäytössä, ja olen asentanut aivan läppärin yläpuolelle pienoisloisteputken valaisemaan konetta, joten näppäimistön valaistuksella ei ole merkitystä. Mutta siis: jos todella tarvitset valaistua näppäimistöä, varmistaudu ennen ostopäätöstä, että valaistu näppäimistö on tarpeeksi kirkas ja että siitä on todellista hyötyä. - otsalamppu-
Ostat otsalampun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299