Matkustaminen Kairoon ja Luxoriin

LasseAi

Terve,

olin jälleen matkailemassa Kairossa kuukausi sitten. Aivan turvallinen paikka, kuten myös Luxor. Suosittelen käymään! Nyt on hieno tilaisuus tutustua maailman mahtavimpiin nähtävyyksiin, kun pyramideilla ja temppeleissä ei ole kovaa ryysistä :)
Mediasta saa kovin väärän käsityksen ja tähän siis pieni oikaisu.

12

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miinameikäläinen

Mitä lentoyhtiötä käytit. Hurghadaan ei ole suoria lentoja Hesasta. On aikaa vievää touhua Istanbulin kautta.

• LasseAi

Menin Ateenan kautta, loistoreissu! Matkustaminen vie aikaa totta, toivotaan että ois joskus vielä helpompaa..

• VoiHyväJumala

Älkää hyvät ihmiset matkustako enää Egyptiin!
      Se on suorastaan hengenvaarallista.
      Naiset joutuvat Kairossa joukkoahdistelujen- ja raiskausten kohteiksi jolleivät ole turvasaattueessa.
      Kristittyjä turisteja syljetään kadulla.

• mammakka

Taas näitä höpö höpö juttuja. Ei mua ainakaan oo raiskattu joukolla tai syljetty ym siellä päin ikinä.

• Tammisaarelainen

Suunnitellaan nyt lähtöä joulukuussa viikoksi Hurghadaan. Mennään Eestin kautta, me ja 6v lapsi. 509€ täyshoito/lärvi. Olen kerran lentänyt eestistä Sharm el Sheikhiin, oli Estonian air, ja toisen kerran lensin Rigasta, en muista enää mikä lentoyhtiö mutta Tez Tour oli matkanjärjestäjä. Uskaaltaako nyt lähteä? Olen skeptinen mutta mies nauraa vaan.

• LasseAi

Todellakin uskaltaa! Tässä pientä virikettä kotisivultani: www.egyptinmysteerit.fi

• Uskaltaa_mennä

Hurghada on turistikaupunki. Paikalliset asukkaat yhdessä poliisin kanssa pitävät rettelöitsijät loitolla, koska muuten kukaan ei uskalla mennä sinne ja rahan tulo loppuu.

• minä12849

Tarviiko viisumi hankkia?

• kyllavaansaa

Viisumin saa ostaa Hurghadan lentokentältä.

• tomi788

Entäs Kairoon lentokentällä saako siellä ostaa?

• Deltasharm1

Itse olen hommannut viisumin jo suurlähetystöstä,kannattaa jos ei halua paikan päällä jonottaa ensin viisumia ja sitten passintarkastusta ja laukkuja. Jää yks jonotus pois.

• Viisumi

Samaa mieltä, viisumi kannattaa hankkia jo Suomen päässä, jolloin välttyy jonottamiselta lentokentällä, maksaa suomessa 20e plus postikulut. Lomake helposti täytettävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe