Se suomen ja Venäjän rajasopimus kaiketi päättyy tänään. Joko kunnanhallitus ja valtuusto on levittämässä punaista mattoa rajalle? Niitä pakolaisiahan halutaan sallaan vaikka kuntalaiset ei halua.
Rajasopimus
4
135
Vastaukset
- Tännesopii
Mistä päättelet, että kuntalaiset ei halua? Minäkin olen kuntalainen ja ei minulla ainakaan ole mitään pakolaisia vastaan. Toki toivomus on, että lapsi (kouluikäisiä) perheitä ja vanhuksia.
- Kusettajiakaikki
Ainaha sitä toivoo saa mutta eikö tuo oo jo nähty että partalapsia tulloo vua pitäkää mukavat rikastusjuhlat
- edestälöytyy
Toivotaan toivotaan, entäpä sitten kun nämä toiveet eivät toteudu. Myöhäistä pidätellä kun on jo housuissa. Kyllä pitää ihmisten olla sinisilmäisiä, ei voi uskoa mitään muuta kuin ruususensatuja.Edestä löytyy , se on varma asia, katsohan vain.
- Tännesopii
Kuinka kauan te luulette näiden partasuupakolaisten olevan täällä, jos nyt yleensä lähtevät tänne? Turha pelätä etukäteen, ei net tänne jää. Kaupunkipaikat (ja isot) niitä kiinnostaa. Nyt nostatetaan vain turhaa paniikkia. Mutta, jos ei oo muuta tekemstä.... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239