Pitäisi nyt tunnilla kirjoittaa kolmen kohtauksen mittainen käsikirjoitus harjoituksena, mutta mulla ei ole yhtään ideoita. Aihealue oli rajattu niin että siinä pitää olla vähintään 2 henkilöä ja sen juonen on oltava melko realistinen.
Olisiko siis ideoita?
Tarina ideoita?
ei.ideoita
3
2861
Vastaukset
Emt. Vaikka iso ryhmä teinejä jollain hevostallilla kesälomalla. Ja sit se perus ihastuminen yms. Jotain tollasta imelää
- haikeana
Me kuvattiin kohtaukset koulun kentällä aiheena urheilukisat mut ne ei ollu kovin realistisia vaan komediaa.esim.kuulantyöntö näytti että kuula olis lentäny kentän toiseen päähän tai juoksukilpa jossa mummo ohitti pikajuoksijan ja korkeushyppyyn askarteltiin iso räsynukke ym.hömppää mutta kivaa oli.
- Anonyymi
Minulla on sama ongelma en keksi tarina idea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla131464- 981390
- 691260
- 1141255
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917