Haluaisin opiskella nyt välivuotena oikeustiedettä avoimessa yliopistossa(HKI). En kuitenkaan löytänyt kuin muutaman kurssin, niistäkin suurin osa järjestetään kansanopistossa. Aiempina vuosina kun olen selaillut on niitä löytänyt enemmän, jos ei Helsingistä niin sitten esim. Itä-Suomen yliopistosta, osa etänä. Onko siis oikeasti niin, että avoimen yliopiston kurssivalikoima on radikaalisti supistunut? Säästääkö yliopisto siitäkin? Tietääkö joku asiasta tai onko muilla sama ongelma? Kiitos asiallista vastauksista :)
Avoin yliopisto - vähentyneet kurssit?
oikeustiedettäkö
3
90
Vastaukset
- kokenutopiskelija
Kyllä niissä vähissäkin kursseissa on aivan liikaa tekemistä. Harva aloittelija jaksaa vuodessa opiskella edes 50 op oikeustieteellisiä opintoja.
- resurssipulaako
Ihmettelen samaa. Kursseja ei ollut tarjolla kuin muutama hassu. Itse satuin ikävästi olemaan vielä myöhään liikkeellä ja nyt jonottelen kurssipaikkaa perhe- ja jäämistöoikeuden kurssille.
- Hämeenlinnaan
Itä-Suomen yliopiston oikeustieteellisen kursseja on tarjolla Hämeen kesäyliopistossa näköjään runsaasti koko lukuvuoden:
http://www.hameenkesayliopisto.fi/opiskelijan-opas/oikeustieteen-opinnot-htk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032