Pikavippiongelma

Pikaongelma

Olen 21-vuotias opiskelija, olen vippailut noin 2 vuotta ja viime keväänä otin Vivukselta korottoman ensilainan, joka johti lopulta siihen että sen maksettua hiljalleen lainasumma meni tappiin, 2100€ ja maksoin aina eräpäivän siirtoa muilla lainoilla. Muita lainoja minulla on noin 2 tonnia, eli yhteensä reilu 4000€. Elän opintotuella, syksyn opintolaina mennyt, tili näyttää nollaa ja kohta lainat ovat perinnässä. Kukaan kaveri tai perheenjäsen eikä ylipäätänsä kukaan muu tiedä ongelmastani. Tämä on eka kerta kuin kirjoitan tästä. Asun vielä vanhempien luona, joten asunnottomaksi en ole jäämässä. Huolestuttaa, stressaa, jännittää koko ajan. Tarvitsen apua mutta en vain pysty puhumaan tästä asiasta. Tämän kirjottaminen jo helpotti vähän oloa.

9

126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjdsvksvkfdvbvb
    • sj123
    • Jarrut_päälle

Hyvä kun tuli seinä vastaan noin nopeasti. Paljon ikävämpi tilanne olisi joku 40000 euron velkatase. Neljä tonnia ei ole mahdoton summa ja töitä tekemällähän rahaa saa.

Jotain vikaa sinulla on kulutuksessasi, kun ilman asumiskustannuksiakin olet miinuksella. Vippikorot tietysti ovat raskaat, mutta perusongelma on muualla. Tarkista ensimmäiseksi mihin rahasi menevät, elä nuukemmin ja ala etsiä töitä. Ja lopeta vippailu viimeistään nyt, kun olet huomannut mihin se johtaa.

• eipahasumma

Anna nyt noiden vippien mennä perintään ja yritä sopia joku mahdollinen summa jolla hoidat ne kuukausittain. Jos on 4 tonnia voipi olla että n 250 eur kk saisit tehtyä sopimuksen. Tai yritä saada ts-säätiöltä apua. Joka tapauksessa on etsittävä jotain pikkuduunia jolla voisit rahoittaa lainanmaksun.Tai sitten ne menee ulosottoon eikä uomies voi opintotuesta viedä mutta velat odottavat ettää alat saada tuloja ja silloin on summa vielä suurempi ja ikävämpi maksaa.

• Vippivippi

Miksi vippailet ? Pikkusumma, mutta muutaman vuoden päästä se on jo satatonnia...vippifirmat kusettaa 1000-0

• Vippaaaja

Sata tonnia? Taidat vittsailla

• saherhe

500 miljoonaa tonnia. No ne vanhentuu jos ei pysty maksaa. Niin se lopuks menee.

• tyuhjhk

Noin ei älykäs ihminen menettele. Pikavipit ovat niille joilla tulot ovat oikeasti säännölliset, maksuvalmiutta on. Kaikista typerintä ottaa toinen pikavippi ensimmäisen poismaksua varten. Tyhmyydestä sakotetaan.

• dfgdhx

Paras kun ei ota mitää lainaa. Ei tehä kukaan mitään ja silleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1527
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1226
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      833
    Aihe