Moikka. Kävin äsken katsomassa sähköpostiani. Roskaposteihin oli tullut montakymmentä viestiä eri pikavippi firmoilta esim. Otsikoin "tässä lainapäätöksesi" "hae nyt lainaa" . Osaisko joku sanoo miks he lähettelee mulle tollasia, en ole edes koskaan käynyt millään pikavippi sivustolla enkä ottanut mitään pikavippejä. Vaik lähetteleekö he kaikille tollasia.
Pikavippi firmat lähettelee sähköpostia
6
72
Vastaukset
- Minulle.myös
Kaikille lähettää
- jyvätakanoista
Ei lähetä, en ole ikinä saanut yhtään pikavippimainosta sähköpostiin. En kyllä jakelekaan spostiosoitettani tiesmissä "iPhone eurolla" tai "voita kuukauden matka Karibialle" -huijauskampanjoissa ikinä.
- Minulle.myös
jyvätakanoista kirjoitti:
Ei lähetä, en ole ikinä saanut yhtään pikavippimainosta sähköpostiin. En kyllä jakelekaan spostiosoitettani tiesmissä "iPhone eurolla" tai "voita kuukauden matka Karibialle" -huijauskampanjoissa ikinä.
Ei ne mullekaan tuu perussähköpostiin vaan menee suoraan roskapostikansioon gmailis. En edes tiä kauanko niitä oli lähetetty ennenkuin huomasin et roskapostikansios on jotain.
- jyvätakanoista
Minulle.myös kirjoitti:
Ei ne mullekaan tuu perussähköpostiin vaan menee suoraan roskapostikansioon gmailis. En edes tiä kauanko niitä oli lähetetty ennenkuin huomasin et roskapostikansios on jotain.
No ei ole sielläkään, tarkistan sen aika-ajoin. Ja gmail-osoite kyseessä. Ollut jo vuosia sama osoite ja rekisteröitynyt sillä moneen (järkevään) paikkaan, kuten normaalien nettikauppojen sivuille tilausta varten ym.
- hoit_su
Mulle tulee kans ns. höpösähköpostiin, eli on sellainen luukku. com sähkis jonka aina laitan esim. jos johonkin kyselyyn tai kilpailuun tarvitaan sp-osoite. Minulla on myös toinen sp-osoite, jota käytän virallisemmissa asioissa. Eli kyllä niitä tulee vaikket itse ole ikinä vippejä ottanutkaan.
- 20on3
Ihan täys samaa kuraa mun maili
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833