On se ihmeellistä touhua kun kalevalassa ajetaan yötäpäivää mopoilla. Kalevalahotellin asiakkaatkin häiriintyvät kun mopolla ajetaan
kuhmon mopopojat
30
293
Vastaukset
- keby
Nii just
- bttt
Ihan ja yksi sama. Ajakoot.
- läskimopoilija
80cc Malossi naukaisee kivasti!
- Paskahouaut
Joka paskahousulta kilvet pois minun nuoruudessa laitettiin idiooteille sokeria tankkiin nyt sama homma
- Kuultelia
Niin,,Sinun nuoruudessa tehtiin näin ja näin,Nyt ei ole sinun Nuoruus enää!!!!Ja joku aikuinenko olet,et varmaan,idiootti,paskahousu?Kuuluuko se aikuisen sanavarastoon....
- bdr
derpi rulettaa 92 repikää siitä detsit. kyllä bd on power
- mopetshow
taitaa mopetipojat ettii pokemoneja mopeteillaan.
- 2299
onko siellä asiakkaitakin siellä hotellissa? epäilen.
- jormaylilauta
No ei tietenkää ko kaikki nukkuu hiihtokeskukse parkkiksella asuntoautoissa
Antakkee poijaen ajella. Viattomat huvit lapsilla. Aekuisten ketkuttelut pahempie.
- zerk
Kantsis olla tyytyväinen kun etes jotain elämää tässä kylässä. vuojesta toiseen sama valitus. Onko täällä oikeusa vain vanhojen elää ja valittaa. On mukavaa vaihtelua mopon pärinä, rollaattorin suhinaan. Annetaan nuorten olla ja elää kun niitä vielä tässä kylässä on.
- vitun_pellet
on se saatana kumma homma ku aikuset ihmiset itkee jossain saatanan suomi24 että mopopojat vituttaa :DDD
- Sakobensaa
Mopopojilla pallipussit litistyy, ja illalla he katselevat Jallu / Kalle -lehtiä...
- Kuhmolaisuus
Oliskai sitä muutakin tekemistä, kun mopoilla ajella. No ei kai omena kauas ole puusta pudonnut.
- sivustakatsoja1
Kalevalan ainoat asiakkaat ovat itse mopopojat.
- hitleri
:DDD tunturi supersport jättää
- Saatanaperkele11
Jotahi yamaha dt mopoja siellä liikkuu hirveetä paskaa myös on nähty ktm exc kevari ja husqvarnan pyörä! Hirveetä kaahailua lasauttaa pitäsi!
- Derbisukkula6900
Vitut ne on derpejä kaikkk
- mönkijäajaja
inttiin tulleita alokkaita kutsuttiin mopoiksi, kun ne olivat niitä äkkinäisiä , vähän aivottoman oloisia lapsukaisia.
- Taaksepoistu
Nykyisin mopopoikia ei edes huolita inttiin. Eihän niillä ole kuntoa kuin lastenpyörän verran.. Ja heidän isänmaa on perunalastuissa ja nussitussa bensassa....
- nussiminen_on_panemista
Mistä sitä nussittua bensaa saa 👌👈
- Muistan
Minun poika oli kovin innokas mopoilia,tarkka-ampujien joukkoon armeijassa pääsi,ne on aika taitavia,mopoilijat myös siunaamaan motskujaan...
- Snibedisnab
Kyllä betsoni naukaisee saatana:D
- KeewayXRayBomber
Kertokaa toki osoitteenne niin luvataan tulla vinguttamaan niitä vehkeitä siihen etupihalle
- myskillä
Vai hotellin asiakkaat jumankauta eihän siellä oo ku hlökunta. Kun tulee riittävästi lunta niin mopot vaihtuu lumikiitäjiin. Jossainhan mopopoikien ja kelkkojen on ajettava ja kalevalassa on hyvät puitteet siihen. Kyllä sopu sijaa antaa. Hyvä mopopojat.
- kiisseliomena
Hyvä me!
- Kotarmuori
Sehän on mukava katsella kun pojat keulivat ja kuunnella kun kemmut naukasee
- Xlllxx
Vai Hotellin asiakkaat,EIHÄN SIELLÄ OO ASIAKKAITA,muutama sakemanni Jouluna,Siellä on hyvä paikka toki poikien ajella,Ajakaa vaan sen kun kerkeätte.Hyvän paikan ootte valinnut...
- Niitäaikoja
Eikö ketään närkästytä Nämä aikamies äitin ostamalla BMV tai jollakin autonromulla,jotka kiertää yökaudet liikenneympyrää.Ei vissiin,mopopoikia vaan jahdataan.AJAKAA POJAT NIIN ETTÄ VARMASTI kuulevat heidänkin olevan olemassa...
- Isompi_ego
Junttipuplukoiden penikat haluaa vaan päteä jollakin lailla.
Sama tyyli sitten jatkuu aikuisiällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244