Crystal kennel

mietinnässä

Mielipiteitä? Kannattaako täältä ostaa pentu?

11

3399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6010

Suostuuko ne myymään sulle pennun?

• mietinnässä

No miksei suostuis?

• 1020

Jotkut pitää riman korkealla kenelle suostuu myymään.

• vaativarotu
        mietinnässä kirjoitti:

No miksei suostuis?

Tuo, että suostuuko kennel myymään on tärkeä pointti. Silloin on otettu selvää ostajasta vähän enemmän ja sopivuudesta kyseiseen rotuun. Juuri tällaisia pitäisi olla, ettei väärin odotuksin myydä pentua ja sitten tulee takapakkia.
        Sen sijaan, että keskustelet täällä feikkipalstalla otat selvää kennelliiton sivuilta, kyseisten koirien historiaa ja olet yhteyksissä kyseiseen kenneliin. Voi olla, että siellä on jonotusta pitempäänkin, sehän ei tosi kiinnostuneelle ole kuitenkaan mikään este.

• mietinnässä

Halloo en ole edes vielä kysynyt sieltä pentua. Kysyin KANNATTAAKO MINUN ostaa SIELTÄ pentua? Pentujen Terveys /luonne jos jollain on kokemusta??
      En osta ihan mistä vaan pentua.

• 1770

En osaa sanoa onko siellä pentuja tällä hetkellä, joten en tiedä onko niillä luonne tai onko niillä terveys. En ole myöskään nähnyt niitä pentuja (jos niitä on) enkä myöskään pentujen vanhempia. Siksi haluan tietää onko täällä palstalla joku viisaampi. Kasvattajalta en tietenkään kysy, koska hän ehkä tietäisi omista pennuistaan jotain ja osaisi vastata kysymyksiini.

• Itsellä ei ole kokemusta mutta käy katsomassa pentuja ja älä osta jos on epäilyttävä paikka ja kummalliset pennut

• Anonyymi

Itse en kyllä ostaisi. Kasvattajan puheista jäi mielikuva, ettei ihan täysin ymmärrä terveysasioita ja vähättelee osaa sairauksista erikoisella tavalla.

• Anonyymi

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö tämä paikkansa? Vähän pelottava ajatus kyllä jos ei terveydestä ymmärtäisi. Sehän olisi vain kaikkien edun mukaista jos koirat on terveitä, eikä kanna mitään perinnöllisiä sairauksia

Jäi kuva, että ajattelee tietävänsä asioita paremmin kuin eläinlääkärit tai eläintenkouluttajat. Antoi myös ymmärtää, että pennut tarvitsevat jotakin erikoisia luontaistuotteita etteivät sairastu. Kuulosti vähän oudolle.

• Anonyymi

Mistähän tämä tällainen käsitys on peräisin?
        On kyllä vastuullinen kennel ja terveysasiat siellä otetaan vakavasti.
        Minulla on kennelistä koira, eikä ole mitään huonoa sanottavaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe