miten helvetissä tämä kajaanin palsta on näin helvetin mätä. täällä lytätään vain toisia ihmisiä. en ihmettele yhtään, että porukka kasvaa niin kieroon, ku päivittäin vaan vittuillaan toisille. tästä näkee koko naisuuden.
eihelvetti
18
119
Vastaukset
- puupäää
naulan kantaan!!!
- vittuilu
hyvä palstahan tämä on vittuilu sopii kainuuseen hyvin.
- KiitosJoEtukäteen
Kysyn ihan vilpittömällä mielellä, mikä S24 palstoista yltää parempaan tasoon?
Olen kanssasi samaa mieltä tämän palstan ala-arvoisesta tasosta ja siirryn mielelläni keskustelemaan tasokkaammalle saitille.
Siis mikä se on, mistä sellainen löytyy? En itse jaksa asiaa tutkia, anna siis vinkki.
Kiitän.- käyppäsiellä
Paltamo
- muuanpaltamolainen
suomi24 paltamo on parempi
- articax
Nussikaa toisianne.Se helpottaa.
- Hjklmn
Muuttakaa pois sieltä Kajaanista. Niin minäki tein ja heti helpotti masennus ja yksinäisyys.
- vittulaisäntä
Ei ole helpotanut kun tulit tänne kirjoitteleen.
- oikeessaoot
totta kirjoitat:)
- darwin
Se on tämä kainuulainen geeniperimä kun Korhoset ja Heikkiset ovat toisiaan ihan olan takaa naineet jo vuosituhansia.
- Ftykj
:-D
Katteos se laettaa kirjottammaan sitä ihteesä.Minä se yritän nostoo joka pitäjän keskustelun tassoo. Elekee heti ampuko alas, kun ei tuo mikkää itekehu ou. Meinaan että koetan nimimerkkini turvin sanoo assiet raohanommaesesti. Siksi tämä murrehi. Ehtii miettii mitä kirjottaa.
- ooooooonooooooon
Kai se johtuu siitä, että täällä ihmiset ovat olleet vuosia, vuosikymmeniä ja vuosisatoja pikkupaikkakunnan vankeina. Jumissa keskellä ei mitään, kirjaimellisesti tiettömien taipaleitten takana (juna-aseman tulo vuonna 1904 oli todellinen tapaus kun täältä alkoi päästä pois ja ihmisten ilmoille).
Ahdistus, sisäsiittoisuus, nurkkakuntaisuus ja vieraitten kyräily ovat saenneet ja tiivistyneet täällä. Kun edes isompiin lähikaupunkeihin (Oulu, Kuopio) ei pääse ihan tuosta noin vain, ulkomaista puhumattakaan.
Jonnekin sitä ahdistusta ja mustaa mieltä pitää purkaa. Mieluummin tänne kuin naapuria puukottamalla tai rattijuoppona kaahailemalla. - Luttanaperse
Kainuulaiset on ilkeitä ja kateellisia juoruilijoita! Jos naapurilla on kalliimpi auto niin johan alkaa paskamyrsky!! Tai jos on laihempi/ kauniimpi niin johan alkaa ilkeily ja paskanjauhaminen! Kokemusta on!
- luttanapepa
täysin samaa mieltä kanssasi luttanaperse!
- muuantatjana
sitten kun paskajauhajat luulee, ettei sitä muut näe :D
- Osa.on-paskoja
Tässä toinen:
https://www.youtube.com/watch?v=XcVBW9JMYdQ&list=PLa-0OdsCJpXqyRohfMz-BZMUhYLIWNdMV
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358