Miehistä kavereita naiselle? (Koko Suomi)

Onneli36

Hei! Olen 36v nainen Siilinjärveltä, Pohjois-Savosta. Kaipaisin elämääni enemmän ihmisiä ja etsinkin (vain) kavereita keskustelutaitoisista miehistä joille päihteet eivät ole ongelma. Keskustelutaitoisella tarkoitan että osaa myös kuunnella ja esim. sähköposteissa kommentoit myös minun kirjoittamiani asioita etkä vain höpötä omia juttujasi. Itse en ole absolutisti mutta juon harvoin. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveyssyistä johtuen joten toivon edes jonkinlaista ymmärrystä mielenterveysongelmiin. Tuttua ovat mm. psykoosit, masennus, ahdistus, sosiaaliset pelot ja paniikkihäiriö. Tällä hetkellä eniten elämääni häiritsevät paniikkihäiriö, yksinäisyys ja ajoittainen masennus ja ahdistus. Olen suhteellisen järjissäni, enempää en voi luvata ;) Harrastan mm. musiikin kuuntelua, lukemista, elokuvien katselemista ja itsekseen puhumista. En ole uskonnollinen mutta muiden henkilökohtainen usko ei haittaa minua. Toivon sellaisia ihmissuhteita joissa ei tarvitse pingottaa ja saa olla mahdollisimman oma itsensä. Ihmisiä siis kirjoitteluun, kahvitteluun jne. Saa vastata ympäri Suomen. Kerrothan itsestäsi enemmän kuin yhdellä lauseella. onneli444@gmail.com

1

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jehmeeseko

Mietin eilen vakavasti että kirjoitan sinulle. Suljin sähköpostin kuitenkin kesken, koska aloin miettimään pystyykö sinun kanssasi keskustelemaan asioita vaikeista aiheista?

Mä olen oikeastaan sitä mieltä, että joskus on parempi myöntää se ettei nwtti ole paras tapa löytää juttuseuraa ja kun etsii jotain, niin paras ensimmäinen askel on katsoa itseä peiliin. Olet sen ikäinen että tiedät varmaan, että ihmiset kohdataan aina alusta saakka kasvotusten.

Itsekin mietin voisiko joskus kirjoitella, mutta en taida enää yrittää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1587
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      13
      1464
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      114
      1255
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      935
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      917
    Aihe