Oletteko kokeilleet Fructolax-kuutioita jotka edistävät suolentoimintaa? Itse pääsin mukaan testiryhmään hopottajat.fi sivun kautta. Olen tässä nyt muutamia päiviä kokeillut tuota ja todennut osittain ihan toimivaksi tuotteeksi. Minkälaisella annostuksella te olette syöneet? Itse olen vaihdellut 1/2 ja 1 kuution välillä, en vielä ole tullut päätökseen kumpi olisi parempi. Ja yllättävän hyvä maku noissa kuutioissa, yleensä mulle loppuu näiden terveystuotteiden käyttö siihen kun ne ovat niin pahanmakuisia. Olisi mukava kuulla muidenkin mielipiteitä sekä hyvässä että pahassa niiltä jotka ovat tuotetta kokeilleet? Tai oletteko kokeilleet muita Fructolax tuotteita? Niistäkin olisi kiva kuulla.
Fructolax-kuutiot vatsan hyvinvointiin
7
9030
Vastaukset
- paskatykki
Komiasti lentää paska kun vetää yhden kuution naamariin.
- Pakkijumi
On tullut kokeiltua monenlaista lääkettä ummetukseen ja aina sama lopputulos; vatsa tyhjenee kyllä melko hyvin, mutta sen jälkeen alkaa jumitus ja kauhea turvotus. Lisäksi julmetut vatsakivut.
Fructolaxin jos otan ohjeen mukaan ennen nukkumaanmenoa ja runsaan veden kera, itsellä puoli litraa vettä, käyn ilomielin vaikka kahdesti yöllä virtsaamassa, koska aamulla suoli tyhjenee luonnollisella tavalla ja turvotus hävinnyt täysin.
Pillerit eivät ilmeisesti tehoa läheskään samaan tapaan kuin nuo "möntit" mutta tuosta ei ole omakohtaisia kokemuksia.
Ja kyllä. Tiedän kirjoittavani ikivanhaan viestiketjuun, joka kuitenkin Googlen kautta aiheesta hakemalla tulee monelle edelleen luettavaksi.Kiva kun kirjoitit, vaikka onkin vanha ketju ja itseltäkin meni 4kk ennen kuin tämän luin.
Mutta siis hyvä kun kirjoitit koska itse ainakin silloin kun etsin näihin vaivoihin apua nii juuri tälläiset muiden neuvot ja kokeilut olivat apu minulle ja niiden kautta löysinkin toimivan avun vaivoihini.
- Johanna26
Voikohan Fructolaxin ottaa milloin tahansa illalla vai juuri ennen nukkumaanmenoa?
Minusta se oli tarkoitus ottaa illalla jotta se sitten vaikuttaisi aamulla. Tai niin minä ainakin tein. En enää tarkalleen muista kun tuosta kokeilusta on jo jonkin aikaa.
- Anonyymi
Olen itse ottanut myös aamusta, mut sitten voi iso hätä yllättää päivän aikana ja useamminkin, joten turvallisempaa illalla tai niin, että kotipäivä ja vessa lähellä, jos aamusta otat. Tosin illalla pitää juoda reippaasti, mikä voi hiukka unohtua ja sitten ei niin helposti tule tavara ulos 😅
- Anonyymi
Mukava! Ihan jatkunutkin hyvin. Vanhahan tämä ketju, mutta toiveita, jos joku vastaisikin.
Olen "taistellut" kirjaimellisesti ummetusta vastaan vuosikaudet. Neljäs, jollei viides kerta aika paha. Tammikuussa jouduin menemään päivytykseen.
Muutoin enemmän tai vähemmän joutunut saamaan apua. Eikä suinkaan auta, jos annetaan parit pussit tyhjennysainetta mukaan.
Olen joskus ollut tähystyksessä, jollon otetaan (valmiiksi ennen nestemmäisellä tuoalla), muttei kyllä ummetukseen!
Tuskaa olla päivän, ei pystynyt ponnistaa, wc ja sohvan väliä kuljin. Illalla vasta mötikän sain pois.
Marraskuusta lähtien olen käyttänyt pegorionia, huhtik. alussa lääkäri määräsi toilax, kaksi illalla. Kiitos ei, ripulille.
Eihän tuotakaan tarkoitus kuukausikaupalla syödä.
Nyt kokeilen tuota FRUCTOLAX kuutioita!
Toivottavasti auttaa, kunhan pääsen tästä ostamaan sitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111