Rion huonoa menestystä selitellään valtion heikolla tuella urheilijoille, väite on älytön. Miksi jonkin valtion pitäisi maksaa vain jonkun henkilö kohtaista kunnian himoa ja kilpailu haluja. Jokainen urheilija kilpailee vain oman henkilökohtaisen kunnian himon vuoksi, ei minkään valtion, muuten se ei edes voisi olla. Olen sata varma että kun on riittävän lahjakas tukijoita löytyy henkilö kuin yritystasolla. Eikä pidä vaan odottaa valtiolta rahaa, vaan olla aktiivinen sen hankinnassa, moottori urheilussa löytyy historian saatossa hyviä esimerkkejä ja puhutaan kuitenkin aivan toisen luokan summista. Mitenkäs se eräs ammatti nyrkkeilijä sanoikaan, kieltäkää vain ammatti nyrkkeily taso ainakin paranee.
Valtio maksajana
taustatuki
2
1393
Vastaukset
- kustannustehokasta
Paras suomalaismenestys tänäkin vuonna maailmanlaajuisesti kilpailluissa tulosurheilulajeissa lienee tullut voimanostosta täysin maajoukkueurheilijoiden itse kustantamana. Useita maailmanmestaruuksia ja maailmanennätyksiä. Suomen voimanostoliittoa ei opetusministeriön toiminta-avustusten jaossa edes lasketa urheilun lajiliitoksi vaan ainoastaan liikuntaa edistäväksi järjestöksi, joten sillä ei ole mahdollisuuksia tukea maajoukkueurheilijoiden kisamatkoja.
- kerjäläiset
Urheilijat voivat itse rahoittaa harrastuksensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295