Kiihottaisi koitella ventovieraan kalua, tuntea toisen jäykkä elin ja roikkuvat kivekset, miksei myös hyväillä pakaroita, tai näplätä toisen nännejä.
Kynnys tuntuu olevan kovin korkea alkuun pääsylle, olisiko vinkkejä siihen.
Olen 25v autoileva opiskelija Vaasassa.
Kalun koittelu
18
325
Vastaukset
- abe70
Kiinnostaa
- iltaviihdettä
Abe70, neuvo mua kuinka toimitaan.
Vanhempi 60v> ukm kiinnostaisi näin aloittelevaa, vain käsi juttui.
- sportti40
Hei
Vaasan autoileva mies mua kiinnostaisi kans samat jutut olen 40 189 86 17 keskisestä suomesta. - jhddfghhhhhhh
Ylistaron levarille
- ukmmies59
Hmmm. koska olis sopiva hetki, paikka sopii. Pe-La ?
- y-yy
Kiihottaisi telakoitua toiseen mieheen, itsellä iso kyrpä ja pitkä esinahka.
Olisi mukava vetää nahat toisen terskan päälle ja nauttia kiimasta. - makum
Missä olet, telakoituminen kiinnostaa, itsellä myös pitkä esari. Jos minä ensin vetäisin esarin sun terskan yli ja sinä vielä päälle, niin kyllä pysyy yhdessä, ihanaa.
- y-yy
Pohjanmaalla- missä itse?
- pikkupervo-
No onhan se melko kiimaista ottaa toisen miehen kaluun kiinni, varsinkin vielä löysään vehkeeseen (usein jos toista vähän jännittä, niin vielä löysä muna) ja tuntea kuinka se koittelusta jäykistyy.
Samoin ottaa oma kulli ulos toisen koiteltavaksi, siis aivan parasta. - Runkkuäiti
Olen vanhempi nainen ja haluaisin joskus nähdä livenä kun miehet runkkaa ja nai toisiaan.
- ghuyrrrrfdfdrrt
Mitenkä sinut saa kiinni pääset kyllä katselemaan miesten kiimailua
- 17cm
Kiinnostas toisen miehen,kullin koittelu ja runkkaus.Olis kiimasta jos nainen vielä katselis,kun miehet touhuilee toistensa kanssa.Olisko liki Poria kaveria,jonkakanssa sais toteutaa fantasian.Vaikka vanhempi UK-Mies ja hänen vaimonsa.
- 2xmiesjanainen
Olis tosi jees jos olis sellanen pari että sais runkata miehen kalua ja hänen vaimo tyydyttäs itseään vaikka dildolla samaan aikaan.Ensin runkkaisin mieheltä spermat kalusta ja sitten se multa.Lopuksi katsottais miten sen vaimo runkaa orkut dildolla...
- Tulilumijää
Rohkeasti vaan sivelemään toisen miehen etumusta housujen päältä esim, taratalojen vessassa ym vastaavassa. Harvempi vanhempi mies pahastunee.
- Myhänen
No en minä ainakaan 64v
- Jurmalan-mies
Enkä minä, jos joku siisti itseäni nuorempi mies tulisi koitteleen.
Itse käyn tulevana viikonloppuna tyrkyllä koitteluun, iso on kyrpäni (20,5/18.
- miehenhalut
Kyllä on kiihottavaa seistä vastakkain toisen miehen kanssa housut nilkoissa ja koitella toistensa vehkeitä lämpimänä kesäpäivänä levähdysalueiden puskissa.
Tällaisissa paikoissa kulkee vain alan miehet, eikä ketään muita.
Yleensä paikat on jotenkin latautunut kiimaan, kunnon mies kiimaan, pieni roskaisuus ja virtsan tuoksu lisäävät tuota kiihkoa joka ajaa miehiä keskinäisiin juttuihin, myös vitun saanti on monella ukko miehellä vähäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244