Kiihottaisi koitella ventovieraan kalua, tuntea toisen jäykkä elin ja roikkuvat kivekset, miksei myös hyväillä pakaroita, tai näplätä toisen nännejä.
Kynnys tuntuu olevan kovin korkea alkuun pääsylle, olisiko vinkkejä siihen.
Olen 25v autoileva opiskelija Vaasassa.
Kalun koittelu
18
325
Vastaukset
- abe70
Kiinnostaa
- iltaviihdettä
Abe70, neuvo mua kuinka toimitaan.
Vanhempi 60v> ukm kiinnostaisi näin aloittelevaa, vain käsi juttui.
- sportti40
Hei
Vaasan autoileva mies mua kiinnostaisi kans samat jutut olen 40 189 86 17 keskisestä suomesta. - jhddfghhhhhhh
Ylistaron levarille
- ukmmies59
Hmmm. koska olis sopiva hetki, paikka sopii. Pe-La ?
- y-yy
Kiihottaisi telakoitua toiseen mieheen, itsellä iso kyrpä ja pitkä esinahka.
Olisi mukava vetää nahat toisen terskan päälle ja nauttia kiimasta. - makum
Missä olet, telakoituminen kiinnostaa, itsellä myös pitkä esari. Jos minä ensin vetäisin esarin sun terskan yli ja sinä vielä päälle, niin kyllä pysyy yhdessä, ihanaa.
- y-yy
Pohjanmaalla- missä itse?
- pikkupervo-
No onhan se melko kiimaista ottaa toisen miehen kaluun kiinni, varsinkin vielä löysään vehkeeseen (usein jos toista vähän jännittä, niin vielä löysä muna) ja tuntea kuinka se koittelusta jäykistyy.
Samoin ottaa oma kulli ulos toisen koiteltavaksi, siis aivan parasta. - Runkkuäiti
Olen vanhempi nainen ja haluaisin joskus nähdä livenä kun miehet runkkaa ja nai toisiaan.
- ghuyrrrrfdfdrrt
Mitenkä sinut saa kiinni pääset kyllä katselemaan miesten kiimailua
- 17cm
Kiinnostas toisen miehen,kullin koittelu ja runkkaus.Olis kiimasta jos nainen vielä katselis,kun miehet touhuilee toistensa kanssa.Olisko liki Poria kaveria,jonkakanssa sais toteutaa fantasian.Vaikka vanhempi UK-Mies ja hänen vaimonsa.
- 2xmiesjanainen
Olis tosi jees jos olis sellanen pari että sais runkata miehen kalua ja hänen vaimo tyydyttäs itseään vaikka dildolla samaan aikaan.Ensin runkkaisin mieheltä spermat kalusta ja sitten se multa.Lopuksi katsottais miten sen vaimo runkaa orkut dildolla...