Onko kukaan kokeillut Wellvitan Macoformia ?
Näin Metro-lehdessä mainoksen , jonka mukaan Macoforn auttaa vatsa- tai suolistovaivoihin , helpottaa turvotusta, ummetusta , ilmavaivoja ...
Latva-artisokkaa ja voikukaa sisältävät kapselit .
Toimiiko ?
Kokemuksia Wellvitan Macoformista ?
11
14614
Vastaukset
- Mahavaivainen
Tänään tuli paketti ja aloitin kokeilun.
- Mahavaivainen
Erittäin hyvin tuomivia ehkäisypillereitä nämä ovat, olen raskaana
- Roopukka
En vielä mutta voin alkaa kokeilemaan pian🍎
- Irzu
Olen syönyt Macoformia marraskuusta lähtein, painonhallinnasta en osaa sanoa mitään, mutta vatsani ei ole kymmeniin vuosiin toiminut näin hyvin. Loistava tuote, ainakin sopii minulle. sain myös pikku vinkin: matiohappobakteeri ja Macoform yhdessä nautittuna alentaa maksa-arvoja! Pitää ainakin minun kohdalllani paikkansa (olen nimittäinoluen suurkulutta ja maksa-arvot ovat olleet hieman koholla....!!!).
- ilmapallomaha
Vatsa ollut vuosikaudet turvoksissa kuin jalkapallo ja olen kokeillut monenlaista konstia ja aina vaan ruokailun jälkeen turvotusta ja ähkyä. Lehdessä näin mainoksen ja enpä kyllä uskonut mutta aattelin että kokeillaanpa tuokin. Vatsan turvotus ja ähky loppui melkeinpä ensimmäisestä pilleristä lähtien. Mahtava tunne vuosikausien jälkeen kun normaali syönti ei aiheuta hirveää turvotusta. Enpä olis uskonu mutta mulla toimii tämä hienosti!
- Anonyymi
Missään ei kerrota kannattaako macoform ottaa tyhjään vatsaan vai vasta aamupalan jälkeen. Kummalla tavalla olet tuotetta käyttänyt? Lisäksi missään ei myöskään kerrota mahdollisista sivuvaikutuksista. Tässä ketjussa juuri joku mainitsi siitä, että käytön seurauksena oireet pahentuvat???
- mariia222
Kyllä toimii myös minulla, jo ekan pillerin jälkeen sain kiristää vyötä :) Paino ei ole kyllä laskenut, mutta vaatteet istuu paremmin.
Siis tää macoform-pilleri vatsalle. - pömppö
Mun kohdalla ei ollut mitään apua. Kaksi pakkausta kokeiltu. Maksa arvot koholla ja turvotus tallella...
- MaineMeni
Nuo "halvat" matka kyllä ovat ajaneet itsensä alas kuin maineensa. Ei niitä enää viitsi selata, koska esimerkkihintoja ei löydy tai 3 tunnin suora matka muttuu jopa vuorokauden matkustamiseksi välilaskulla.
- aapeli1885
Minulla nilkkain turvotus loppui ja verenpaine laski lähemmäs normaalia. Paino ei ainakaan vielä ole laskenut. Olen käyttänyt vain n. kolme viikkoa.
- Anonyymi
5 vuotta kulunut kysymyksestä, mutta voin silti ilmoittaa, että Macoform toimii omalla kohdallani hyvin. Aiemmin yleinen turvonnut vatsani on 'rauhoittunut' ja ilmavaivoja sekä suoliston kurinaa on vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022