Haluun panna yhtä ystävä miestä?

kaunis.nainen

minusta on se on tosi kiva, ei pitkä eikä silleen komea mutta fiksu ja huumorintajuinen ja tosi hyvä luonne. Rento ja rehellinen ja se sanoo asiat suoraan ja sitä arvostan että puhuu ja kertoo kaiken suoraan. Haluan myös suhteeseen sen kanssa ja ajattelin vaan naida sitä ens alkuun. Luulen että se tykkää minustakin ja juttelee aina facebuukissakin kun kyselen siltä juttuja. Mitä mieltä olette, kannattaako alkaa seksillä miestä vonkaamaan?

56

252

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittiöekspertti

Jos teillä synkkää pedissä, mies voi hurmaantua sinuun. Suosittelen.

Jos homma ei etene siitä haluamaasi suuntaan, voit sanoa että yritit parhaasi.

• Ikis..M

Ilman muuta kannattaa tehdä itsestään lutka miehen silmissä mahdollisimman nopeasti niin se ei ala kuvittelemaan mitään romanttisia hölmöyksiä jostain vakavammasta.

• keittiöekspertti

Oletko ollut koskaan naisen kanssa sillälailla?

• Ikis..M
        keittiöekspertti kirjoitti:

Oletko ollut koskaan naisen kanssa sillälailla?

Sinä näet asian niin että kun saa helposti pimppaa on helppo sitoutua, minä näen taas niin että liian helppo nainen on helppo muillekin eikä siihen välttämättä kannata sitoutua.

• keittiöekspertti
        Ikis..M kirjoitti:

Sinä näet asian niin että kun saa helposti pimppaa on helppo sitoutua, minä näen taas niin että liian helppo nainen on helppo muillekin eikä siihen välttämättä kannata sitoutua.

Kyllä suhteen voi rakentaa seksin varaankin.

• sioille.helmiä
        Ikis..M kirjoitti:

Heh... Ei ne helpotkaan naiset helppoja kaikille ole. Onhan se palstatotuuksien mukaankin luettavissa tällä palstalla. :)

• Ikis..M

Kyllä suhteen voi rakentaa seksin varaankin.

Joo muttei se kestä pitkässä juoksussa.

• Ikis..M
        sioille.helmiä kirjoitti:

Heh... Ei ne helpotkaan naiset helppoja kaikille ole. Onhan se palstatotuuksien mukaankin luettavissa tällä palstalla. :)

Mulle ne on surullisen helppoja, aina pitää heti ensitapaamisella päästä panemaan :(

• sioille.helmiä
        Ikis..M kirjoitti:

Mulle ne on surullisen helppoja, aina pitää heti ensitapaamisella päästä panemaan :(

Se on hyvä, et sä itse uskot siihen. :)

• Ikis..M

Se on hyvä, et sä itse uskot siihen. :)

Minä ihan oikeasti haluaisin löytää kiltin & kunnollisen naisen joka ei olisi himojensa riivaama mutta vaikeaa se on kun ne joille vähänkään antaa siimaa ovat heti ihan himoissaan, jostain kumman syystä minulla on semmoinen vaikutus naisiin :(

• sioille.helmiä
        Ikis..M kirjoitti:

Minä ihan oikeasti haluaisin löytää kiltin & kunnollisen naisen joka ei olisi himojensa riivaama mutta vaikeaa se on kun ne joille vähänkään antaa siimaa ovat heti ihan himoissaan, jostain kumman syystä minulla on semmoinen vaikutus naisiin :(

Onnea valitsemallesi tielle ja etsinnöillesi! :)

• Ikis..M

Onnea valitsemallesi tielle ja etsinnöillesi! :)

En minä nykyään uskalla edes etsiä kun niillä on vain "se" mielessä :(

• Ikis..M kirjoitti:

Ei se nyt ihan niinkään ole. Nainen on helppo vain ja ainoastaan sopivan sattuessa kohdalle, sopivan seksiin, tai sopivan vakavampaan suhteeseen, mitä kukakin nyt sattuu etsimään.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei se nyt ihan niinkään ole. Nainen on helppo vain ja ainoastaan sopivan sattuessa kohdalle, sopivan seksiin, tai sopivan vakavampaan suhteeseen, mitä kukakin nyt sattuu etsimään.

Joo mutta jos on helppo minulle kyllä se laittaa epäilemään että semmoinen nainen löytää niitä sopivia muutenkin turhan helposti. Vaikka olen hyvän näköinen kuulemma niin en kuitenkaan niin itserakas ole että kuvittelisin äärettömän poikkeuksellinen stara olevani.

• Bi-nainen
        Ikis..M kirjoitti:

Sitä se teettää kun vaan jännäjennojen perässä juoksee.

• Ikis..M
        Bi-nainen kirjoitti:

Sitä se teettää kun vaan jännäjennojen perässä juoksee.

En minä juokse mutta niihin törmään toisinaan. Pitäisiköhän kertoa sinulle oudosta unesta jonka näin viimeyönä? Oli kyllä ihmeellisen todentuntuinen ja harmittaa kun heräsin liian aikaisin, siis ennen kuin sain p..ua :D Näin se meni:

Olin jotain parikymppinen ja jossain kotibileissä, istuin sohvalla ja siinä vieressä istui yksi naamatuttu nainen jota olin aina pitänyt vähän liian tukevana niin ei kiinnostanut sillä tavalla. Se nainen siinä unessa pauhasi minulle jotain että miehet kiinnostuu aina vain suosituista tytöistä ja minua harmitti kun hän ei minua kiinnostanut niin en oikein voinut kiistäkään ettei ala uimaan liiveihin. En muista mitä siinä selitin mutta kuitenkin torjuin ja sitten sen jälkeen huomasinkin että sillä naisella onkin timmi ja kiinteä kroppa, unessahan kaikki on mahdollista, ja minua jo vähän harmitti kun olin ollut torjuva mutta ykskaks sittten siihen sohvan toiseen päähän ilmestyikin yksi tosi nätti pieni nainen (oikeassa elämässä joskus juteltiin mutta jäi vähän kesken ja se siitä sitten) ja jotenkin sitten olin itsekin siellä toisessa päässä ja se nainen oli minun sylissä ja homma meni imutteluksi, tosi kiihkeäksi ja se ensimmäinen nainen toisessa päässä sohvaa oli siitä vihainen ja minua harmitti mutta toisaalta tämä sylinainen oli niin kiihkeä ja nätti että nautin kyllä kybällä ja sitten heräsin että selitähän tämäkin sitten. Omasta mielestä en tuossa unessakaan juossut vaan ajauduin tilanteeseen.

• sönkkis
        Ikis..M kirjoitti:

En minä juokse mutta niihin törmään toisinaan. Pitäisiköhän kertoa sinulle oudosta unesta jonka näin viimeyönä? Oli kyllä ihmeellisen todentuntuinen ja harmittaa kun heräsin liian aikaisin, siis ennen kuin sain p..ua :D Näin se meni:

Olin jotain parikymppinen ja jossain kotibileissä, istuin sohvalla ja siinä vieressä istui yksi naamatuttu nainen jota olin aina pitänyt vähän liian tukevana niin ei kiinnostanut sillä tavalla. Se nainen siinä unessa pauhasi minulle jotain että miehet kiinnostuu aina vain suosituista tytöistä ja minua harmitti kun hän ei minua kiinnostanut niin en oikein voinut kiistäkään ettei ala uimaan liiveihin. En muista mitä siinä selitin mutta kuitenkin torjuin ja sitten sen jälkeen huomasinkin että sillä naisella onkin timmi ja kiinteä kroppa, unessahan kaikki on mahdollista, ja minua jo vähän harmitti kun olin ollut torjuva mutta ykskaks sittten siihen sohvan toiseen päähän ilmestyikin yksi tosi nätti pieni nainen (oikeassa elämässä joskus juteltiin mutta jäi vähän kesken ja se siitä sitten) ja jotenkin sitten olin itsekin siellä toisessa päässä ja se nainen oli minun sylissä ja homma meni imutteluksi, tosi kiihkeäksi ja se ensimmäinen nainen toisessa päässä sohvaa oli siitä vihainen ja minua harmitti mutta toisaalta tämä sylinainen oli niin kiihkeä ja nätti että nautin kyllä kybällä ja sitten heräsin että selitähän tämäkin sitten. Omasta mielestä en tuossa unessakaan juossut vaan ajauduin tilanteeseen.

Sulle se siis vain tapahtui. :D

Ajatua on yhtä kuin se vain tapahtui.

• Ikis..M
        sönkkis kirjoitti:

Sulle se siis vain tapahtui. :D

Ajatua on yhtä kuin se vain tapahtui.

Joo, niinhän ne joskus asiat tapahtuu mutta tulee ottaa huomioon että todenllisuudentunnusta huolimatta tuo oli uni eikä todellista tapahtumaa. Tuosta olisi voinut tehdä pidemmänkin kuvauksen ja oman avauksen mutta en viitsinyt kun tuo oikeastaan riitelee sitä vastaan että kiltti & kunnollinen nainen kelpaisi paremmin minulle kun kuitenkin sorruin tuossa unessa siihen suosittuun jota kaikki yrittää, historiastaankaan kun en ole ihan varma mutta toisaalta se kilttikin oli aika vihainen että sitä kiltteyttäkin pitää vähän kyllä epäillä, melkoinen pirttihirmu siitä ainakin olisi tullut :D

• Ikis..M kirjoitti:

Joo, niinhän ne joskus asiat tapahtuu mutta tulee ottaa huomioon että todenllisuudentunnusta huolimatta tuo oli uni eikä todellista tapahtumaa. Tuosta olisi voinut tehdä pidemmänkin kuvauksen ja oman avauksen mutta en viitsinyt kun tuo oikeastaan riitelee sitä vastaan että kiltti & kunnollinen nainen kelpaisi paremmin minulle kun kuitenkin sorruin tuossa unessa siihen suosittuun jota kaikki yrittää, historiastaankaan kun en ole ihan varma mutta toisaalta se kilttikin oli aika vihainen että sitä kiltteyttäkin pitää vähän kyllä epäillä, melkoinen pirttihirmu siitä ainakin olisi tullut :D

Unia ei varmaankaan voida hyväksyä todistusaineistoksi, suuntaan tai toiseen, edes tällä palstalla. :D

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Unia ei varmaankaan voida hyväksyä todistusaineistoksi, suuntaan tai toiseen, edes tällä palstalla. :D

Joo mutta ehkä se kertoi minun alitajuisesta viehtymyksestä lutkahtaviin naisiin jotka heti syöksyy sylii suutelemaan, en kyllä haluaisi niin olevan :( saisi joku unitutkija selittää mitä tuo oikein tarkoitti?

• Ikis..M kirjoitti:

Joo mutta ehkä se kertoi minun alitajuisesta viehtymyksestä lutkahtaviin naisiin jotka heti syöksyy sylii suutelemaan, en kyllä haluaisi niin olevan :( saisi joku unitutkija selittää mitä tuo oikein tarkoitti?

Ei siihen mitään unitutkijaa tarvita, kaikki miehet pitävät lutkahtavista naisista. Sinun naisten lutkailuun kohdistamasi kammo johtuu vaan siitä, että et halua myöntää himoavasi lutkia siinä missä kaikki muutkin.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei siihen mitään unitutkijaa tarvita, kaikki miehet pitävät lutkahtavista naisista. Sinun naisten lutkailuun kohdistamasi kammo johtuu vaan siitä, että et halua myöntää himoavasi lutkia siinä missä kaikki muutkin.

Ei se nyt ihan noinkaan ole, kyllä minä ainakin pitäisin enemmän ei-lutkahtavasta jos semmoinen jossain olisi ja kyllä minä sen voin toki myöntää että hetkittäistä himoa voin tuntea lutkahtavaakin kohtaan.

• Ikis..M kirjoitti:

Ei se nyt ihan noinkaan ole, kyllä minä ainakin pitäisin enemmän ei-lutkahtavasta jos semmoinen jossain olisi ja kyllä minä sen voin toki myöntää että hetkittäistä himoa voin tuntea lutkahtavaakin kohtaan.

Hyvä jos myönnät. :) Kas kun ihminen on pitkälti elukka, siinä missä karvaisemmatkin elolliset.. Ei mielessä pyöriviä tunteita, haluja ja himoja voi kauheasti kontrolloida, mutta tuntemukset pitäisi osata tunnistaa ja prosessoida jonkun älyllisen siivilän läpi, että mikä puskee ihmisten ilmoille missäkin tilanteessa.. Omaa käyttäytymistään tulisi osata kontrolloida. Minä luulen, että ihmisellä on vähemmän sisäistä taakkaa, jos ei syyllistä ja moralisoi itseään (tai muita) tarpeettomasti.

Suurin osa minun tuntemistani naisista on muuten ihan tavallisia naisia, eikä mitään lutkia. Ihmettelen millaisissa piireissä liikut kun kaikki naiset vaan lutkailee.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

Hyvä jos myönnät. :) Kas kun ihminen on pitkälti elukka, siinä missä karvaisemmatkin elolliset.. Ei mielessä pyöriviä tunteita, haluja ja himoja voi kauheasti kontrolloida, mutta tuntemukset pitäisi osata tunnistaa ja prosessoida jonkun älyllisen siivilän läpi, että mikä puskee ihmisten ilmoille missäkin tilanteessa.. Omaa käyttäytymistään tulisi osata kontrolloida. Minä luulen, että ihmisellä on vähemmän sisäistä taakkaa, jos ei syyllistä ja moralisoi itseään (tai muita) tarpeettomasti.

Suurin osa minun tuntemistani naisista on muuten ihan tavallisia naisia, eikä mitään lutkia. Ihmettelen millaisissa piireissä liikut kun kaikki naiset vaan lutkailee.

No niinpä mutta kyllä minust on hyvä moralisoida vähän :)

Joo mutta ne sinun tuntemat naiset eivät ikinä mene miehelle ehdottamaan vaikka semmoista että lähtisikö joku mies vaikka kahville ihan vain juttelemaan. Miehellä joka ei ole naisvaltaisessa työpaikassa, harrastuspiirissä tms. on käytännössä mahdotonta tutustua muunlaisiin naisiin kuin himokkaisiin lutkiin esim. baarissa käydessä jos ei itse juuri harrasta "iskemistä". Ei ne kitit & kunnolliset tule ikinä juttelemaan mutta joku lutkahtava saattaa toisinaan tunkea suutelemaan ja seksiä vonkaamaan mikä taas ei ole yhtään mukavaa vaikka siinä hetkessä voi vähän ollakin :D

• Ikis..M kirjoitti:

No niinpä mutta kyllä minust on hyvä moralisoida vähän :)

Joo mutta ne sinun tuntemat naiset eivät ikinä mene miehelle ehdottamaan vaikka semmoista että lähtisikö joku mies vaikka kahville ihan vain juttelemaan. Miehellä joka ei ole naisvaltaisessa työpaikassa, harrastuspiirissä tms. on käytännössä mahdotonta tutustua muunlaisiin naisiin kuin himokkaisiin lutkiin esim. baarissa käydessä jos ei itse juuri harrasta "iskemistä". Ei ne kitit & kunnolliset tule ikinä juttelemaan mutta joku lutkahtava saattaa toisinaan tunkea suutelemaan ja seksiä vonkaamaan mikä taas ei ole yhtään mukavaa vaikka siinä hetkessä voi vähän ollakin :D

:D No, tuo taitaa kyllä olla jossain määrin totta.. Siispä jos mies haluaa sellaisen kiltin naisen, sen täytyy olla itse aloitteellinen. Tosin oikein kiltit naiset ei välttämättä edes käy baareissa, niin hankalaahan se voi olla jos ei ole sellaisia sosiaalisia ympyröitä missä naisia voisi tavata.

• Ikis..M
        PikkuLikka kirjoitti:

:D No, tuo taitaa kyllä olla jossain määrin totta.. Siispä jos mies haluaa sellaisen kiltin naisen, sen täytyy olla itse aloitteellinen. Tosin oikein kiltit naiset ei välttämättä edes käy baareissa, niin hankalaahan se voi olla jos ei ole sellaisia sosiaalisia ympyröitä missä naisia voisi tavata.

No niin kai mutta kun se taas sitten karsii pois tällaiset kiltit & kunnolliset jotka ei halua häiritä ja tyrkyttää itseään kun siitä kiltti & kunnollinen nainen voisi saada kuvan että siinä on joku mieslutka änkeämässä iskemään.

No nyt pitäis kai lähtä nukkumaan, tuommonen kissivideo löyty tälää kertaa:

https://vimeo.com/23608259

Öitä :)

• Ikis..M kirjoitti:

No niin kai mutta kun se taas sitten karsii pois tällaiset kiltit & kunnolliset jotka ei halua häiritä ja tyrkyttää itseään kun siitä kiltti & kunnollinen nainen voisi saada kuvan että siinä on joku mieslutka änkeämässä iskemään.

No nyt pitäis kai lähtä nukkumaan, tuommonen kissivideo löyty tälää kertaa:

https://vimeo.com/23608259

Öitä :)

Niin, mutta itseasiassa kiltit naiset taitaa tosiasiassa tykätä mieslutkista, ihan siinä missä kiltit ja kunnolliset miehet naislutkista.. Johan se on palstallakin moneen kertaan todettu.

Öitä :D

• sönkkis

Huonon seksin takia ei kannata pilata hyvää ystävyyttä. Muuta en osaa sanoa. :)

• keittiöekspertti

Misu haluaa suhteeseen, ja miehen kanssa ei edetä suhteeseen ilman hyvää seksiä.

• sönkkis

Misu haluaa suhteeseen, ja miehen kanssa ei edetä suhteeseen ilman hyvää seksiä.

Kerro jotain mitä mä en tiedä. Mutta edelleen, kannattaa harkita kannattaako hyvää ystävyyttä uhrata, huono seksi ei johda sekään suhteeseen miehen kanssa. :)

• ätminki

Pane sitä perseeseen. Varmaan tykkää susta sen jälkeen.

• Sad-But-true

Ensin pitää antaa pillua etä mies tietää kannattaako alkaa suhteeseen.

• keittiöekspertti

Juuri näin. Jos et anna miehen päästä koeajolle, hän kokee että haaskaat hänen aikaansa.

• hyuyy

Joo kannattaa kivaahan se on.

• JormaNopea

Vaan minä saatan kyllä keritä ennen.

• pankaa.nussikaa

No mikset nussi. Naisen kannattaakin antaa miehen nussia heti kun tutustuu. Suurin osa suhteita alkaa kun ensin nussitaan, löydetään baarista joku mies tai nainen ja sitten mennään nussimaan toisen kotiin. Romantikkaa oli ehkä 60 luvulla että nainen vietiin ensin treffeille ja nainen esitteli miehen isälle ja äidille ja sitten ku sai vanhemmilta hyväksynnän niin sitten vasta alettiin seurustelee. Tänä päivänä ensin nussitaan ja sitten jos nussii hyvin niin aletaan seurustelemaan.

• pinppiedellä

Tuolla logiikalla jos lähtisin ihmisiin tutustumaan, olisi panoja jo tuhansia!! :D Eli pakko jotain alkukarsintaa tehdä.

• Bi-nainen

Kannattaa kannattaa. Sitä varten ne ystävämiehet on. ;) Kannattaa myös korjata pois kuleksimasta, jos on muuten riittävän hyvä. :)

• sönkkis

Mä olen jääny näköjään kehityksessä jälkeen, ennen ystävät oli ystäviä eikä niiden kanssa paneskeltu. :)

Jos paneskeltiin, niistä tuli poikaystäviä tai entisiä ystäviä ja entisiä kaikinpuolin jos homma ei toiminut parisuhteena. Mä alan oleen vissiin vanha. :)

• Bi-nainen
        sönkkis kirjoitti:

Mä olen jääny näköjään kehityksessä jälkeen, ennen ystävät oli ystäviä eikä niiden kanssa paneskeltu. :)

Jos paneskeltiin, niistä tuli poikaystäviä tai entisiä ystäviä ja entisiä kaikinpuolin jos homma ei toiminut parisuhteena. Mä alan oleen vissiin vanha. :)

Joidenkin kanssa noinkin, mutta kyllä friends wiith benefits on toimiva paneskelumuoto, kun oikeanlaiset ihmiset sattuu kohdakkain. Ystävyys auttaa hyvässä keskusteluyhteydessä, mikä tekee sen että on hyvää seksiä. Mutta helposti alkaa toki haluta enemmänkin, mikä taas hankaloittaa asioita. Mutta aina ei saa mitä haluaa ja jos on vahva ystävyys pohjalla, se kyllä säilyy.

• Nnnainennnn
        Bi-nainen kirjoitti:

Joidenkin kanssa noinkin, mutta kyllä friends wiith benefits on toimiva paneskelumuoto, kun oikeanlaiset ihmiset sattuu kohdakkain. Ystävyys auttaa hyvässä keskusteluyhteydessä, mikä tekee sen että on hyvää seksiä. Mutta helposti alkaa toki haluta enemmänkin, mikä taas hankaloittaa asioita. Mutta aina ei saa mitä haluaa ja jos on vahva ystävyys pohjalla, se kyllä säilyy.

Seksi pilaa ystävyyden välittömästi. Sen jälkeen kun on ollut seksiä, ei ole enää vilpitöntä ystävyyttä vaan tunteet pelissä.

• sönkkis kirjoitti:

Joo, olen samoilla linjoilla. Jos seksi tulee mukaan kuvioihin, on silloin kyse jostain muusta kuin ystävyydestä, en minä naispuolistenkaan ystävieni kanssa seksiä harrasta, niin miksi sitten miespuolistenkaan kanssa. Seksuaalis/romanttisen mielenkiinnon kohteet on asia erikseen.. Jos etenee ystävyydestä muihin maastoihin asiat muuttuvat ja monimutkaistuvat.. Toisaalta joskus riski voi myös olla ottamisen arvoinen, mutta kannattaa varautua siihenkin, että homma voi mennä pahasti reisille.

• Fewsdkldfklklsds

Kysy siltä mieheltä että onko sille naisen älykkyydellä väliä?

Jos se vastaa että on niin suosittelen että etsit jonkun muun.

• Naisasialooser1

Hyvä pointti, mutta kelpaa se vajakkinainenkin kassien tyhjennykseen.

• Naisasialooser1

Sinä et ole kaunis vaan ruma huora. Ja toisekseen jos se mies on hetero niin se tuskin tykkää että häntä perseeseen pannaan.

• kaunis.sinkku.nainen

Sinä tykkäät kun sinua pannaa perseeseen

• asiantuntija-

Jos on hyvä ystävä niin on hyvä kumppanikin.

• Nnnainennnnn

Mutta jos ystävä ei osaa panna intohimoisesti, ei se voi olla hyvä kumppani.

• Naisasialooser1

Kyllä voi, naiselle seksi ei ole panemista vaan rakastelua ja nainen ei valitse miestään panotaidon perustella, vain huora valitsee ja silloinkin se suhde on tuhoon tuomittu.

• sjfklds
        Naisasialooser1 kirjoitti:

Kyllä voi, naiselle seksi ei ole panemista vaan rakastelua ja nainen ei valitse miestään panotaidon perustella, vain huora valitsee ja silloinkin se suhde on tuhoon tuomittu.

Sinä se jännä mies olet kun olet naisenkin saappaissa ollut

• Meidän multinikkaaja Atm34 taas kirjoitusvirheistä päätellen.

Siitä vaan... :)

• hjlvzck

Jaa riippuu miehestä ja tsägästä. Jos kerran hän tapaa sanoa asiat suoraan, niin asiaa tuntematta voisi ajatella että sinunkin kannattaa ehdottaa "jotain vakavampaa" aika suoraan.
      Kyllä minä ainakin helposti rakastun seksikumppaniin. Ei sitä varmaan pihtaamaankaan kannata ruveta, jos siis itsekin haluat. Pelkkä seksuaalinen lähestyminenkin voi tosin yllättäen olla pelottava, että sopivassa suhteessa.

• että.naitatti

Alittaja on hyvä ja toteuttaa unelmansa.

• Nnnainennnn

Jopa minun vaikea uskoa että nainen kirjoittanut aloituksen. Tai mahtaa olla melkosen maskuliininen jos tuollaisia ajattelee. Jos haluaa alkaa seurustella niin ehkä kannattaisi harkita muuta taktiikkaa kuin mennä panemaan ystävää. Yleensä rakkaus syntyy ihan tutustumalla eikä sillä että yhtäkkiä päättää panna jotakuta.

• Naisasialooser1

Naiset eivät oikeasti halua mitään seksuaalista kamumiestensä kanssa vaikka miten mukavia olisivat.

• pankaa.nussikaa

Olen nussinut pariakin nais ystävää. Yhdeltä vonkasin kaksi vuotta pillua ennen kun suostui kännissä nussimaan. Sen jälkeen ollaan nussittu välillä kun ollaan oltu yhdessä ryyppäämässä. Tosi mukava nainen se on olen tuntenut sen ainakin 13 vuotta. Nuorena se oli tosi seksikäs pieni tissinen nainen mutta ei se antanut pillua kun vasta kahden vuoden vonkaamisen jälkeen. No ei se mitään, miehen pitää olla sinnikäs jos haluaa päästä nussimaan. Ollaan kyllä hyviä ystäviä oltu aina että ei nussiminen ystävyyttä pilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      81
      2727
    2. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      65
      1072
    3. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      199
      911
    4. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      85
      856
    5. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      4
      845
    6. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      34
      840
    7. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      39
      839
    8. Onko yhtään ikävä

Vai ei?
      Ikävä
      52
      816
    9. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      43