Exä nai kääpiön

Viikinkimies1

Olen reilu 190 cm harteikas tosimies. Seurustelin exäni kanssa 5 vuotta kunnes halusi erota. Nyt meni naimisiin 170 - 175 cm luihun kanssa ja kai raskaanakin jo. Mahtaa vituttaa kun lapsista tulee hobitteja kun niistä olisi voinut tulla viikinkejä.

10

345

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OtaAmazoniSeuraavaksi

Oma mieheni on 175cm pitkä ja paras sellaisena,itse en taas olisi ottanut tuollaista hujoppia itselleni ikinä.

• Riittairmeli

Tämä hujoppi on itseään täynnä oleva tollo.

• Mun näkökulmasta 175cm mies on jo melkoinen jättiläinen.

• tukeista_tikkuja

"Olen reilu 190 cm harteikas tosimies. Seurustelin exäni kanssa 5 vuotta kunnes halusi erota. Nyt meni naimisiin 170 - 175 cm luihun kanssa ja kai raskaanakin jo. Mahtaa vituttaa kun lapsista tulee hobitteja kun niistä olisi voinut tulla viikinkejä."

Avaus on joko kovin lapsellinen trolli tai sitten avaaja on poikkeusellisen rehellinen ja samalla ilmaisee juurikin sen miksi nainen otti hatkat ;-)

Koosta ja / tai lihaksista ei ole apua silloin kun ne ovat henkis-älyllisen kääpiöyden kuorina.

Ps. Mielestäni on vain mieluisaa ja rikastuttavaa, että maa kantaa päällään niin suuren kirjon erilaisia ihmisiä, miehiä ja naisia, erilaisuus on rikkautta, kunhan vain kaikki oppisivat elämään rauhassa, sivistyneesti, sotimatta ja infraa, sekä elinehtoamme luontoa tuhoamatta ;-)

• Tosimiesoikeaviikinki

Aloittaja siis tarkoittaa sanoa "Olen reilu 190 cm harteikas tosimies. Seurustelin exäni kanssa 5 vuotta kunnes halusi erota. Nyt meni naimisiin 170 - 175 cm luihun kanssa ja kai raskaanakin jo. Mahtaa vituttaa kun lapsista tulee hobitteja kun niistä olisi voinut tulla viikinkejä"

Sitten heräsin, söin aamupalan, menin ripeästi KELA:lle täyttämään tukihakemuksia ja iltapäivällä eläkkeellä oleva äitini teki minulle ruokaa.
      Rakastan sinua äiti!

• rthgf

Taitaa vituttaa kun tuuli menee tyhjän pään läpi noin korkeella hanki elämä kuikkakoponen ei ihme että lähti.

• Mutta oliko sillä Hobitilla mahtimiekka?

• Reeetu

Heh. Siitäs sait. Onneksi ex ymmärtää selvästi hyvän päälle. Oletko kuullut sellaisesta ominaisuuksista kuten älykkyydestä. Isot ovat pärjänneet ilman.

• eisekokovaanäly

Pitkäänpä on ex kestänyt tuotakin tolloa.

• Exäsi biologinen kello alkoi tikittämään viimeisiään. Hän halusi vihdoin tavallisen lapsen, ei enää sitä pitkää ja harteikasta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe