Miksi salasit ruman olemuksesi/ikäsi?

TytönToive

Päätin kokeilla nettideittejä. Laitoin oman ilmoituksen treffipalstalle ja sainkin kymmeniä - ellen satoja, vastauksia miehiltä. Omassa ilmoituksessani kerroin omista toiveistani mitä miehiin tulee ja tiukkaan sävyyn esitin reunaehdot.

Ilmoitin, että olen itse edustuskelpoinen. Pidän itsestäni hyvää huolta urheilemalla ja syömällä oikein. Olen hoikka ja keskivertoa kauniimpi - klassinen kaunotar. Olen tehnyt mallin töitä Suomessa ja Ruotsissa. Kaiken sisäisen kauneuden ohella toivoin, että miehet, jotka päättävät vastata ilmoitukseeni ovat valmiita lähettämään myös kuvansa ennen tapaamistamme. Lupasin toimia samoin itse.

Ilmoituksessani sanoin suoraan, että ulkonäkö ei ole se kaikkein tärkein seikka, mutta hyvin tärkeä kuitenkin.

Puolet vastanneista ei omistanutkaan kuvatiedostoa itsestään, kun siitä kysyin. Toinen puoli, joka lähetti kuvansa oli toinen toistaan HIRVITTÄVÄMMÄN näköistä kansaa!!

Yhdeltä puuttui leuka, tyyppi näytti joltain lintulajin edustajalta. Toiselta uroolta olivat hiukset tippuneet jossain matkanvarrella takaraivoon pitkiksi haiveniksi ja kolmannelta kasvot olivat kauttaaltaan mustan tuuhean karvan peitossa. Jne. He kaikki pitivät itseään "hyvännäköisinä".

Näin painajaisia näistä miehistä seuraavana yönä.

Seuraava ryhmä olikin kokonaan toinen juttu. Asetin ikärajaksi oman ikäni molemmin puolin viisi vuotta. Sain paljon vastauksia miehiltä, jotka olivat minua kymmeniä vuosia vanhempia, osa oman isoisäni ikää lähenteleviä. Kuvottavaa!! Mikä saa 50 vuotiaan miehen kirjoittamaan itseään kymmeniä vuosia nuoremmalle naiselle "siinä mielessä"? Hyi Helvetti - suoraan sanottuna!

Mikä tarkoitus näillä riihipiruilla on, kun he yrittävät "huijata" tytön kanssaan treffeille ja salaavat todellisen ikänsä ja ulkonäkönsä, eivätkä saavuta edes lähellekään asetettuja kriteerejä!!?

Halpamaista toimintaa! Katsokaa peiliin!

17

3428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

että joidenkin miesten mielestä sinä olet ruma??? joidenkin naisten mielestä nämä kuvansa lähettäneet miehet voivat olla komeita..tuollainen itsensä ylikehuminen mitä teet saa minut ainakin pitämään sinua rumana olit ulkonäöltäsi minkälainen tahansa!!
      Itse olen mies ja myös mallin töitä tehnyt mutta itseäni en noin törkeästi mene kehumaan koska minulla ei ole tapana arvostella ihmisiä ulkonäön perusteella.Seurustelen naisen kanssa joka sinun mittapuusi mukaan on varmaan todella ruma,hänellä on ylipainoa jne.mutta minulle hän on maailman kaunein nainen koska rakastan häntä!! Näin yksinkertaista!!!!

• TytönToive

Odotinkin, että joku riihipiru lähtee heti puolustamaan kunniaansa haukkumalla minut rumaksi. Kyllä varmasti olen jonkun mielestä ruma - liian laiha / lihava, liian sitä tai tätä, mutta tässä nyt ei ollutkaan siitä kyse!! VAAN siitä, että on mielestäni molempia ajantuhlausta sekä huijarimaista toimintaa vastata ilmoitukseen, jossa edellytyksenä on kuva JOS tiedät jo etukäteen, ettei sellaista ole olemassakaan!

Pointtini oli se, että nettitreffeillä pitäisi kysyä itseltään vastaanko todella tuon ilmoituksen jättäjän toiveita. Muuten se on - kuten sanoin - ajan tuhlausta!

Hieno juttu, jos rakastat ylipainoista tyttöystävääsi. Sitä vain en käsitä, miksi sitä pitää mainostaa tuolla tavalla - se herättää epäilyksen..

• taas minä
        TytönToive kirjoitti:

Odotinkin, että joku riihipiru lähtee heti puolustamaan kunniaansa haukkumalla minut rumaksi. Kyllä varmasti olen jonkun mielestä ruma - liian laiha / lihava, liian sitä tai tätä, mutta tässä nyt ei ollutkaan siitä kyse!! VAAN siitä, että on mielestäni molempia ajantuhlausta sekä huijarimaista toimintaa vastata ilmoitukseen, jossa edellytyksenä on kuva JOS tiedät jo etukäteen, ettei sellaista ole olemassakaan!

Pointtini oli se, että nettitreffeillä pitäisi kysyä itseltään vastaanko todella tuon ilmoituksen jättäjän toiveita. Muuten se on - kuten sanoin - ajan tuhlausta!

Hieno juttu, jos rakastat ylipainoista tyttöystävääsi. Sitä vain en käsitä, miksi sitä pitää mainostaa tuolla tavalla - se herättää epäilyksen..

en ymmärrä että miksi sinun pitää kehua itseäsi erikoisen kauniiksi,kertooko se sinusta itsestäsi oikeastaan yhtään mitään? Eikö tärkeintä ole tutustua henkilön persoonaan kuin katsoa mitä ulkopuolella on? Ja mitä kommentoit vastaajalle ni miksi pitäisi herätä epäilykset jos rakastaa liikalihavaa? Samalla voisi sanoa että epäilykset heräävät kun itseäsi niin paljon kehut ja poltat päreet minun mielestäni aiheellisesta kommentoinnista... taitaa minulla epäilykset sinua kohtaan herätä...

• voiko edes olla?

Yhdeltä puuttui leuka, tyyppi näytti joltain lintulajin edustajalta.

- Hjallis Harkimo

Toiselta uroolta olivat hiukset tippuneet jossain matkanvarrella takaraivoon pitkiksi haiveniksi

- Juice Leskinen

ja kolmannelta kasvot olivat kauttaaltaan mustan tuuhean karvan peitossa.

- ??? Kukahan tämä mahtoi olla?

Siellä ne julkut piileksii nettideiteissä. Hyvässä seurassahan siellä sitten olet.

• Normaali mies

Ensimmäisenä kyllä mietin, että miksi yleensä laitoit nettiin treffi-ilmoituksen? Ajattlitko kokeilla vastauksia vai ajattelitko kokeilla, oisko valintamahdollisuus erilainen kuin livessä vai laitoitko sen siksi, että livessä et ole saanut mahdollisuutta valita seuraa. No nämä on vain kysymyksiä, joilla ei sinänsä ole merkitystä, koska itse näen asian niin, että on aivan yhdentekevää, tapahtuuko ensitörmäys ostarin kulmalla vai netissä.

Eräs ero on ostarrinkulmalla ja netillä ja ero tulee siinä, että etsimäsi kaltaiset miehet eivät suurella todennäköisyydellä etsi seuraa netistä, mutta joihin voi kuitenkin törmätä ostarin kulmalla.

Toinen ikävä asia on se, että vapaat, "sopivan" ikäiset, symppikset, emppikset, urheilulliset, silmäkulmapilkkeen, yli 180 cm, hiukset, tyylitajun ym. ym. omaavat miehet ovat jo VARATTUJA ja elleivät ole juuri sillä hetkellä, niin varataan heti uudestaan, ennen kuin ehtivät netistä selaamaan mitään treffi-ilmoituksia.

Kun olet antanut itsestäni kuvauksen, niin ei sinun tarvitse kuin istua livessä paikalla "ihan sama missä" niin miehet kiinnittävät sinuun huomiota ja tulevat kyllä tekemään tuttavuutta....ellei luonteen vikasi näy läpi...

• TytönToive

Ei luonteessani kai mitään vikaa ole. Jos aloitustekstistä niin päättelit?! Vai oliko tuo vain "heitto". Olen analyyttinen ja empaattinen, tajuan omien "juttujeni" syy- ja seuraussuhteita. Rakkauteni on syvää ja kykyni rakastaa monella tasolla. Minulla on sitä nk. "insaittia". Halusin kirjoittaa provokatiivisella tavalla, jotta kirjoitukseni poikisi enemmän vastauksia ja erilaisia mielipiteitä.

Hyvä kysymys - miksi etsin seuraa netistä. Niinpä niin. En osaa vastata tuohon. Ehkä halusin kokeilla jotain uutta, ehkä toivoin pysäyttäväni yksinäisyyden eräänlaisen kierteen tai sammuttaa tietyn janon, löytää jotain erityislaatuista. Ehkä sihtini oli väärä tai sitten etsin jotain sellaista väärästä paikasta - sieltä mistä sitä ei ainakaan löydy.

Pieni lainaus tekstistäsi:

"Toinen ikävä asia on se, että vapaat, "sopivan" ikäiset, symppikset, emppikset, urheilulliset, silmäkulmapilkkeen, yli 180 cm, hiukset, tyylitajun ym. ym. omaavat miehet ovat jo VARATTUJA ja elleivät ole juuri sillä hetkellä, niin varataan heti uudestaan, ennen kuin ehtivät netistä selaamaan mitään treffi-ilmoituksia."

---> En tarvitse kuin yhden.

• Normaali mies
        TytönToive kirjoitti:

Ei luonteessani kai mitään vikaa ole. Jos aloitustekstistä niin päättelit?! Vai oliko tuo vain "heitto". Olen analyyttinen ja empaattinen, tajuan omien "juttujeni" syy- ja seuraussuhteita. Rakkauteni on syvää ja kykyni rakastaa monella tasolla. Minulla on sitä nk. "insaittia". Halusin kirjoittaa provokatiivisella tavalla, jotta kirjoitukseni poikisi enemmän vastauksia ja erilaisia mielipiteitä.

Hyvä kysymys - miksi etsin seuraa netistä. Niinpä niin. En osaa vastata tuohon. Ehkä halusin kokeilla jotain uutta, ehkä toivoin pysäyttäväni yksinäisyyden eräänlaisen kierteen tai sammuttaa tietyn janon, löytää jotain erityislaatuista. Ehkä sihtini oli väärä tai sitten etsin jotain sellaista väärästä paikasta - sieltä mistä sitä ei ainakaan löydy.

Pieni lainaus tekstistäsi:

"Toinen ikävä asia on se, että vapaat, "sopivan" ikäiset, symppikset, emppikset, urheilulliset, silmäkulmapilkkeen, yli 180 cm, hiukset, tyylitajun ym. ym. omaavat miehet ovat jo VARATTUJA ja elleivät ole juuri sillä hetkellä, niin varataan heti uudestaan, ennen kuin ehtivät netistä selaamaan mitään treffi-ilmoituksia."

---> En tarvitse kuin yhden.

Lainaus tekstistäsi:

"---> En tarvitse kuin yhden."

Niin kauan kun et tiedä, kuka tämä yksi on, niin täytyy puhua monikossa "kokelaista", olemassa olevista tai olemattomista, tai no jos ei ole kuin yksi, jota etsii monien joukosta. Käsitteiden ironiaa.

-Etsin yhtä miestä, joukosta x-

• kake

Kriteerit riippuu vähän siitä kuka niitä tulkitsee...
      harkinnet seuraavalla kerralla seuran etsimistä kuulo, näkö- ja hajuetäisyydeltä.

• miesse

Jos sun käsitys "normaalin" miehen komeudesta on Brad Pitt tai Jude Law, niin silloin sun kauneuskäsitys on kaukana todellisuudesta. Mä ainakin pidän itseäni siedettävän näköisenä, mutta noihin edellä mainittuihin verrattuna mun komeus on jotain elefanttimiehen tasoa. Mutta koska mä en tunne sua, niin en ala tässä sen kummemmin spekuloimaan minkälainen ihminen sä olet. Näyttäs olevan kuitenkin niin, että mitä kauniimpi ihminen itse on, sitä lähempänä ihmisen oma kauneuskäsitys on median asettamia kauneussääntöjä.

Sitä myös ihmettelen, että jos nuo kyseiset miehet tiesivät minkänäköinen olet ja silti pitivät itseään suhun verratuna komeina, niin silloin heidänkin todellisuudentajunsa on hieman vielä hakusessa. Kyllä kaikkien miesten pitäisi tunnistaa naisen kuvan nähtyään, että onko jutulla minkäänlaisia mahdollisuuksia vai ei. Toisaalta, yrittänyttä ei laiteta.

Jos noilla miehillä taas ei ollut minkäänlaista käsitystä sun ulkonäöstä ts.kuvaa, niin mistäpä he sen olisivat tienneet, että vastaako oma klyyvari neidin hakemaa komeutta?

Eli jos heitetään median asettamat kauneusnormit romukoppaan, niin ihmisten kauneuskäsitykset poikkeavat huomattavasti toisistaan.

• rumaäijä

Ite en ainakaan jaksa kokeilla edes jos en täytä melko hyvin ehtoja, kuten jos etsitään komeaa miestä. Tosin joskus naisilta merkitseviä katseita ja mun näössä ei kuulemma ole mitään vikaa. Ainostaan kerran olen saanut pakit naamataulun takia.

• Etsi sinä vaan ihan rauhassa hyvännäköistä kumppania, kyllä niitä on varmasti täälläkin.
      Minusta oli kiva kuulla, että suomalaisten itsetunto alkaa heräillä ja monet pitävät itseään "hyvännäköisenä".

Hyvännäköisen ja normaalin ero on varmaan aika vaikeasti määriteltävissä. Mutta on hämmästyttävää, että ihmiset haluavat luoda epärealistisia odotuksia oman ulkonäkönsä suhteen, asiahan selviää tavattaessa.

Toivottavasti treffikumppanisi nauttivat saadessaan edes kerran käydä treffeillä tosi kauniin naisen kanssa. - Siitä monet uneksivat.
      Mielessäni herää kysymys, että moneltako mieheltä sinä onnistuit viemään itseluottamuksen. Peili voi valehdella, sinä et varmaankaan tehnyt sitä.

• nainen

olen sitä mieltä ettei pidä koskaan kehua itseään liikaa vaan kertoa totuus millainen on!!itse olen aina sanonut etten ole missi mutta en myöskään ruma ja että jokainen näkee tavallaan sillä kauneus on katsojan silmässä!! jonkun mielestä voit olla kaunis ja toisen mielestä ruma!!rumaksi tekee jo ihmisen oma täydellinen itsensä..taidat olla vaan itseäsi täynnä oleva nainen joka vaatii muilta ihan liikaa?! ja mun mielestä rumia ihmisiä ei olekkaan jokaisessa on jotain kaunista! esim..silmät,roppa,hiukset ja kaikista tärkein luonne!!voisit katsoa peiliin ennenkuin arvostelet muita!!

• TytönToive

luettuani kommenttisi, painottaa erästä asiaa. En missään tapauksessa, koskaan, käyttäytyisi epäkunnioittavasti ketään ihmistä kohtaan hänen ulkoisten seikkojensa vuoksi. En milloinkaan loukkaisi ketään asiattomilla kommenteilla "päin kasvoja". Ajatellahan sitä voi monenlaista.

Siitä tämä netti onkin niin mainio, että täällä voin pelkurimaisesti esiintyä nimierkkini takana ja kysellä muiden mielipiteitä. Enhän voisi ilmoitukseeni vastanneelta mielestäni rumalta mieheltä kysyä, miksi valehtelit ulkonäöstäsi minulle?! Jos taas miehen itseluottamus kärsi siitä, etten lähtenyt enää uudelleen treffeille ei ole minun ongelmani - silloin ongelma on miehen ja jossain paljon syvemmällä. Olenhan itsekin tullut torjutuksi - monet kerrat, eikä itseluottamukseni / minäkuvani ole siitä saanut kuin ehkä hetkellisen kolauksen.

Mitä noihin kuvansa lähettäneisiin tulee, en lukeudu niihin ihmisiin, jotka jättävät epämiellyttävän kuvan jälkeen vastaamatta. Olen joka kerta vastannut. Kuvaa en koskaan kommentoi - vaikka se olisi kuinka lupaava.

• running_free

Onkohan tässä nyt taaskaan järkeä...

• että

ei sitten rahtustakaan..

• Peilikuvaani

Sattuipa sisimpääni sanasi joten katsoin peiliin ja mitä näinkään. Tosi vanhan miehen, vanhensikohan sinun kirjoituksesi minua vielä muutaman vuoden?
      Kyllä, aika on tehnyt tehtävänsä, mutta minun mielestäni aika hellästi vaikka ikää on kertynytkin. Tukkani ei ole kyllä niin harmaa kuin sen pitäisi jo olla normaalisti. Johtuisiko se siitä että minulla on pysynyt huumori matkaeväänäni läpi elämäni, josta tuntuu naisetkin olevan samaa mieltä. Huumori onkin sellainen meriitti jota olen aina ihaillut myös naisissa joilla sitä on, he ikäänkuin pystyvät laittamaan asiatkin objektiivisesti oikeaan suhteeseensa.Minusta otetut valokuvat eivät anna edustavaa ja todellista kuvaa itsestäni, joten niiden perusteella ei saisi tehdä vielä sen kummempia analyysejä. Kun katson itseäni peilistä alastomana niin näen itseni melkoisen hyväkroppaisena ja kiintälihaksisena, ehkä hieman ylipainoisena( noin 10-15 kg). Tästä johtuen nilkkani näyttävät tosi hoikilta, jollaisista moni kauniskin nainen olisi mielissään jos heillä olisi samanlaiset. Kaiken kaikkiaan on ihanaa elää juuri tätä aikaa elämästäni ja koska olen kaikenlisäksi vielä rakastunut myös edustavan näköiseen ja kauniiseen naiseen, vaikka totta puhuen sopisin hänen isoisänsä vaariksi.

• Naisen neuvo

tahdot löytää netistä alfauroksen, kannattaa laatia ilmoitus sen mukaan. Itse olen tavannut (netissäkin) komeita miehiä, mutta olen joutunut kyllä olemaan melko tyly jotta näin kävisi. Kun olen listannut oman koulutukseni, harrasteeni ja kiinnostuksen kohteeni sekä kuvaillut ulkonäköni sekä ehdottomat vaatimukseni, olen saanut 5-10 viestiä tasokkailta miehiltä. Suosin silti kasvokkain tapahtuvaa kommunikaatiota. On helpompi tsekata mm. saituusfaktori (tilaako halvinta) ja tyyli. Suosittelisin, että panostaisit karisman kehittämiseen ja etsisit sen miehen livekontakteista.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87