jonna tervpomaa on suomen tylsin artisti. veisut ovat yksi toisensa jälkeen ihan samanlaisia mitää sanomattomia ja tylsiä joita kuunnellessa nukahtaa kuka tahansa. myös esiintyjänä hän on täysin väritön ja tyyyylsä! dido on melkein yhtä tylsä artisti ku tervomaan muija, mut ei ihan. minttu sekä ville oli ainoo hyvä juttu mikä siltä on tullu ois saanu siihen jättääkkin laulajan uransa ja ruveta pyörittää vaikka jotai pikkulasten satutuntia, siihen se värittömällä, lempeällä olemuksellaan paremmin sopisi kuin poppariksi.... hmmm meninköhän liian pitkälle.. no joo saa se laulaa mun puolesta mut ihme ku nii monet jaksaa fanitttaa sitä ku o vaa yksinkertasesti nii tylsä!
Jonna on TYLSÄ!
sikkegfgg
3
988
Vastaukset
- IS BEST
OSAA LAULAA JA ON KAUNIS, ONHAN SILLÄ NÄTIT NÄNNIT, SIITÄ ON HYVÄ PONNISTAA HUIPULLE !
- sikkegfgg
itte olet tylsä katsele sinä kuule pikkukakkosta
siellä sulle minttu ja ville
ja pyöritä omia pikkukakkosiasi tylsimys- blackmagictiger
ja toinen voittaisi vaikka 10-v laulukisat..Jonna on todella Älykäs ihminen ja loistava persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471