Hei! Olen 19-vuotias nuori nainen suomesta. Etsin itselleni au pair perhettä 2017 tammikuusta alkaen (tai myöhemmin). Maalla ei ole minulle väliä. Olen valmistunut kesäkuussa nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi. Olen suorittanut yhden työssäoppimisen päiväkodissa 3-5v ryhmässä ja olen ollut myös kahdesti ala-asteella työssäoppimassa. Lastenvahti kokemusta minulla on myös omista sisaruksista, serkusta sekä olen tehnyt joka kuukausi muutamissa eri perheissä säännöllisesti lapsenvahtihommmia.
Olen positiivinen, avoin ja innokas kokemaan uusia asioita. Haaveenani on työskennellä tulevaisuudessa lapsien parissa. Englannin kielentaitoni on sujuvaa, joten sen puhuminenkaa ei tuota ongelmia. Jos kiinnostuit kerron mielelläni enemmän itsestäni! Minut tavoittaa sähköpostistani, eve-v@windowslive.com. :)
-Evelina
Etsin perhettä jolla tarvetta au pairille!
Epsu1997
0
225
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319