Kaverini kertoi eilen seksi haluistaan. Kävin eilen aamulla suihkussa, laitoin kahvin tippumaan ja ajattelin että tiskaan astiat ja puen sitten päälleni. Samalla kaverini tuli, olimme lähdössä kaverille katsomaan autoa. No jatkoin tiskaamista ja kaveri istui keittiön pöydän ääreen. Sain astiat tiskattua ja kaadoin kahvit itselleni ja kaverilleni. Sanoin et juodaan kahvit ja puen päälleni ni päästään lähtemään. Kaveri sanoi, ok. Joimme kahvit, aloin pukemaan päälleni, alushousuiksi laitoin 20den. (miesten) legginssit. Kaverini katseli minun jalkojani ja sanoi, sul on seksikkäät jalat, noi legginssit korostaa hyvin sun sääriä ja reisiä, eikä peppukaan huonolta näytä, munasta puhumattakaan. Nauroin ja sanoin, ai kiitti ja nauroin lisää (luulin että kaveri heitti vitsinä ton) ,Mutta sitten sanoi, näin vanhemmalla iällä alkanu miehetkin näyttää haluttavilta ja tekis mieli koittaa seksiä miehen kanssa. Katsoin kaveria ja sanoin, aijaa vai semmosta. Kaveri vastasi, mut joo, pue päälles ni päästään lähtemään. Lähdettiin ja koko aikana mitä oltiin yhdessä ei asiasta puhuttu. Mietin että tarkottiko kaverini ihan tosissaan sitä mitä sanoi? Jotenkin jäi sellanen vähä outo fiilis eilisestä, onko kaverini tosiaan kiinnostunu miehistä seksin merkeissä, eilisen perusteella on.
Kaverini avautui haluistaan
Mitensuhtaudun
1
<50
Vastaukset
Olen pettynyt kauhailijoihin, huonoa kyttäämistä. Missä viipyy klassikkorepliikki? Ehkä kauhailijat keksivät uutta iskulausetta porukalla ja eivät sen vuoksi ole vielä kerenneet hoitaa velvollisuuksiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897