Emättimestä "tursuaa" jotain??!!

SomethingStrange

Olen 17v neitsyt ja huomasin hiljattain alapäätä tutkaillessani, että emätinaukkoni on kokonaan piilossa. Sitä ei näy vaikka kuinka levittäisin haarojani peilin edessä. Sen sijaan emätinaukosta tursuaa jotain, ilmeisesti limakalvoa tms. Emättimen suuaukolle muodostuu pallomainen röpelöinen pahkura (jotain limakalvoa?). Tämä tursunnut limakalvo peittää aukon täysin ja tätä tursunnutta limakalvoa jatkuu muutaman sentin emättimen sisäpuolelle. Ei kipua, ei aristusta, ei poikkeavaa vuotoa tms. Sormeni saan kuitenkin työnnettyä sisään. Tuntuu, että emättimen aukko on kuitenkin puolet kapeampi eikä lainkaan ympyrän mallinen (pikemminkin puoliympyrä ja tämä tursuama täyttää toisen puoliympyrän). Mistähän tässä mahtaa olla kyse? Onko tämä normaalia? Pitäisikö asialle tehdä jotain?
Voi olla että tämä on ollut minulla aina, mutta nyt oli ensimmäinen kerta kun tarkemmin tutkailin asiaa...

5

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärsinköhän

Emättimen suuaukon ja emättimen mallin kuvaaminen on vaikeaa, koska ne ovat joustavia. Ajattele suutasi. Saat suuaukon ja huulet vaikka miten moneen muotoon.
      Emättimen suuaukko ei ammota avoimena. Se on yleensä sulkeutunut, mutta voi jonkin verran avautua kiihottuessa.

röpelöstä tulee mieleen kondylooma, mutta kerrot olevasi neitsyt. Oletko harrastanut pettingiä? Jos sormet koskevat ensin siitintä ja sitten häpyä tai emätintä, niin kyllä siinä joku virus voi vaihtaa omistajaa.

Hämmästyttävissä ja kummastuttavissa asioissa voi aina kääntyä koulun terveydenhoitajan puoleen.

• Luonnollinen_asia

Ensimmäiseksi tuli mieleen immenkalvo (tai sen jäänne). Onko immenkalvo nykytytöille/-naisille niin tuntematon ettei sitä enää ajatella vaan tarjotaan heti sukupuolitauteja.

• Tjyrsijä

Immen kalvo oisko :)

• SomethingStrange

Kiitos mielipiteistä! Immenkalvoa olen miettinyt, mutta voiko se olla pallomainen pahkuran muotoinen?

Lisää mielipiteitä kaivataan!

• tgdfgdgdgdg

Kaikkineen naisen alapää voi olla vaikka minkä näköinen, ja kaikki ovat käytännössä yhtä toimivia. Nykyään käytetään immekalvon sijaan käsitettä immerengas. Eli kyseessä ei edes välttämättä ole umpinainen tila. Jos tutkit alapäätäsi jalat harallaan istuen, se on eri näköinen kuin vaikkapa selällään maaten tai seisten. Istuessa löpsöt kudokset myttääntyvät. Eli kokeile katsoa paikkojasi peilin avulla siten, että olet selälläsi jalat koulussa ja hieman harallaan. Ihan normaali olet. Normaali kuukautistoiminta viittaa siihen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe