Onko kukaan lukenut Hanna-Riikka Kuisman uutta kirjaa Viides vuodenaika?
Millainen oli?
Meidän kirjastossa on varauksia eikä sitä saa lainaan vielä vähään aikaan. Rahat vähissä, niin en viitsi ostaa sikaa säkissä. Aihe on kiinnostava ja kaveri kehui! Mitä mieltä muut?
Viides vuodenaika? Kuisma?
9
184
Vastaukset
- pärekoriporitori
Mitä pirua? Hanna-Riikka Kiusman kirjoista vain Käärmeenpesä on e-kirjana. En siis suosittele e-kirjan lainaamista.
Hanna-Riikka Kuisma on taidekirjailija sanan myönteisessä merkityksessä.- Anonyymi
Nykyään on myös Sydänvarjo ja uusin, Kerrostalo.
Uskallan suositella.
- Lukulamppu
Vahva suositus. Koskettava ja ihan erikoisen upeasti kirjoitettu!
- nokkaeläin
Suosittelen... Kauhua ja rakkauta..
- munmielest
on ihan vitun hyvä.
- eitodellakaan
Ikinä kuullutkaa,,,,
- Lukijasi
Kommenttisi funktio ja anti tähän keskusteluun? Luetko muuten paljon?
Minä pyrin lukemaan uutta ja vanhaa. En ole lukenut vielä kyseistä teosta. Palaan asiaan kun olen. "eitodellakaan" kaltaiset keskustelijat voisivat pysyä "Kotimaiset julkkisjuorut" palstalla. - akuankaparhaat
XDXDXD oot nyt suomi24 eli ei mikään parnasso. mene sä sinne,,,
- Anonyymi
En vielä, mutta Kerrostalo on kova. Oli Finlandia-ehdokkaanakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337