Veikatkaa milloin Persuliineille näytetään ovea hallituksesta?
Milloin PERSUT jättää hallituksen?
10
97
Vastaukset
- käköne
Persujen tilalle hallitukseen tulee RKP ja Kristillisdemokraatit.Juha Sipilällä on jo sopimus paperi allekirjoitettuna RKP:n ja KD:n kanssa.
- ULOSVAINHETI
Vuoden kuluttua tullee PERSUILLA paska housuun ja lähtee oppositoon räksyttämään.
Ei ole enään yhtään takkia minkä kääntäisi! - OHION
Ihan pian PERSUT sanovat että: OHI ON. OHI ON....ja lopullisesti!
- kyllä6
PERSUJEN aamukammassa enää hyvin vähän....:D
- entinenpressu
puoli vuotta ennen vaaleja, sanovat että me ei hyväksytä hallituksen toimia. sillä lailla ne taas saa äänestäjät puolelleen.
- askas
Näin tapahtuu.
- BEEERRTSU
9.4.2017 on yksi lopun päivä PERSUILLE !
- käköne
Perukset nousee tai laskee,niinkuin pörssikurssit.
- XPERSSUJA
Trumpetti töräyttää kun PETTURI Persut lähtee!
- arogantti
Mitä enemmän persut saa turpaan hallituksessa sitä ylimilisemmäksi soinin käytös on muuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728