Puhuuko naiset totta kehuessaan miehen ulkonäköä?

hämmentynytman

Hei olen miettinyt monesti, että mistä tietää onko hyvännäköinen tai komea? Olen kyllä saanut usein pyydettäessä puhelinnumeroa baarissa ja ihan oikea numero on tullut, mutta monesti juttelu on jäänyt siihen. Netti treffeillä on myös tullut nättien naisten kanssa käytyä. Tässä ollut vaihtelevaa menestystä, joskus on tullut syvempää, mutta usein tapaamiset ovat jäänet korkeintaan kertaan tai pariin. Yhden illan juttuja on myös ollut muutama, mutta baarista sellaista seuraa harvoin haen. Minua vain mietityttää, että jos olisin oikeasti hyvänäköinen tai komea, niin luulisi treffien päätyvän useimmin paremmin tai minut huomattaisiin muutenkin. Vaikka kuitenkin on usein ulkonäköäni kehuttu. Olen 178 cm pitkä, hiukset päässä ja lihaksia löytyy. Onko kuitenkin näin, että naiset saattavat kehua vain tavan vuoksi, eikä niinkään totuus pohjaisesti?

4

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen007

Kuten vanha sanaparsi sanoo; yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
      Joku voi pitää tietynnäköistä miestä komeana, toinen ei.
      Yleensä, jos olen kehunut jonkun miehen ulkonäköä, on hän ollut ihan OK näköinen.
      Joskus tosin olen halunnut vain kohentaa jonkun miehen itsetuntoa ja sanoa hänen ulkonäöstään jotain positiivista.
      Täytyy muistaa että ulkonäkö ei ole kaikki.
      Tiedät varmaan itsekin kokemuksesta, että vaikka tyttö olisi kuinka hyvännäköinen, mutta auttamattoman tylsä tai rasittava, ei tätä kovin monta kertaa huvita tavata.
      Suhteen alkuaikoina ulkonäöllä on merkitystä, koska toista ihmistä ei tunne.
      Kun opit tuntemaan ihmisen, tämän ulkonäkö unohtuu melko pian.
      Toisaalta, vaikka mies olisi kuinka komea hyvänsä, mutta on ylimielinen ja koppava, vaikuttaa se heti negatiivisesti.
      Summa summarum; kokonaispaketti ratkaisee.

• Kokenutnaisnäkökulma

kauneus on katsojan silmässä. naiset eivät turhasta kehu. ikinä.

• 0412

Harvoin nainen pitää sinua komeana tai viehättävänä jos ei ensimmäisellä kerralla lähde jatkoille. Sillä pönkitetään uroksen itsetuntoa sen verran että se lähtee pois jaloista, testaamaan omaa viehätysvoimaansa muihin naaraisiin.

Ei kannata ajaa tähän miinaan. Oikeasti kuumana käyvä ottaa sinut heti. Ja sitäpaitsi, unohda ne puhelinnumerot ja nettideitit. Kysyt suoraan että haluaisiko nainen harrastaa seksiä kanssasi. Siinä katsotaan pelikortit kerralla.

• evakko

Nykyajan nainen katsoo mieluummin paksuun lompakkoon, ihan sama minkä näköinen mies on. Katso nyt näitä "missejäkin" eivät ne katsele köyhiä poikia, pitää olla omaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe