Yleinen keskusteluaihe tälle vilkkaalle foorumill

Alkoholismini.

"Valitse viestin tyyppi: kysymys... kelpaanko vielä Jumalalle?
Kokemus... eräs läheinen ystäväni neuvoi että älä kerro kellekkään.. koska alkoholistia voi ymmärtää vain toinen alkoholisti... olen kokenut että se on totta.
Osta/myy/vaihda...no, en ole mitään myymässä..

Yleinen..ihan sarkasmia, valitsin sen. Oikeastihan kaipaan vain yhtä tai kahta tukijaa. Yleinen palsta tämä kuintenkin on.

En voi terapiassa kertoa tai menettäisin unilääkkeen. En muuten ota sitä päissäni.

Ystäväni on -jonka neuvoa vastaan tämä on-on fyysisen sairauden vuoksi menettänyt työnsä ja kaiken ja siihen tyhjyyteen ja katkeruuteen tämä vanhemmiten juo.

Puolustan häntä.

Näin me kaikki tässä pikkuryyppyremmissämme teemme: me puolustamme, hänkin on puolustanut minua ulkopuolista vastaan, ja aina jos suinkin voimme me autamme.

Toinen toisiamme monissa eri asioissa. Alkoholisti tarvii auton ja ruokaa ja ystäviä ja ...rakkautta, se on tärkein.

Me annamme sitä toisillemme, olemme vahva yhteisö.

Mutta kenellekään en voi sanoa että minä tahdon viinasta eroon ennen kuin kuolen, ja ajattelen sitä koko aika, toisin kuin he.

Olen kyllä eräälle naispuoliselle kaverilleni sanonut sen ja hän sanoi: ethän sä paljon juo. Aina sä oot ajokunnossa.

Kuskaan niitä kavereille ja kauppoihin maksua vastaan. Kukaan ei käytä minua hyväksi.

Ja se kaikkein rakkain -oma elämänkumppani (11 vuotta)juo kanssa.

En tiedä mitä tehdä. Tahdon vain lopettaa.

Lapseni(18-v, ja 22-v.asuvat omillaan)eivät tiedä tästä. Olen kyllästynyt valhettelemaan heille.

Olen jo nyt niin pohjalla että eilen tunsin kuinka jumala sanoi että haluaa auttaa ja auttaakin. Tarvitsen jotain tukea. Teiltä, uuden alun...jos voitte auttaa minua sen jumalan luokse.

PAKKO tehdä parannus terveyden takia- kohta muuten lapsiltakin kuolee äiti.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
        Ikävä
        99
        7770
      2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
        Ikävä
        107
        5587
      3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
        Ikävä
        275
        4851
      4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
        Ikävä
        49
        4773
      5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
        Ikävä
        74
        3527
      6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
        Ikävä
        50
        2818
      7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        58
        2497
      8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
        Ikävä
        22
        2448
      9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
        Ikävä
        29
        2392
      10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        41
        2264
      Aihe