Siilitukka vuonna 2016

Tuleva_siilitukka

Arvon naiset, kysyisin teidän mielipidettänne. Olen hyväkroppainen mies ja pohdin sitä, että leikkaisin hiukseni siilitukaksi. Saako hoikan lihaksikas mies, jolla on siilitukka sukat pyörimään jalassanne?

7

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaistaa

Itse myös siilitukkaisena miehenä sanoisin että riippuu parista asiasta.
      onko hiusraja vielä täysin ok ja onko hiusten tuuheus vielä täysin ok?

Itse leikkasin siilin ns pakon edessä koska ohimoilta on hiusraja vetäytynyt ja hiukseni on liian harvat pitempään tukkaan.

Esim tässä kuvassa vaikka miehellä on lyhyt tukka niin siitä näkee että hiusraja ja tuuheus on täydelliset:
      http://all-hairstyle.com/wp-content/uploads/2014/11/mens-very-short-hairstyles-1.jpg

Kun taas tässä kuvassa ns pakon sanelema lyhyt tukka tapaus:
      http://beautifulhairstylesideas.com/wp-content/uploads/2013/10/David-Statham-Close-Shave-Short-Hairstyles.jpg

• PakollinenLyhennös

Mulla on kanssa samaa ongelmaa eli hiusraja hitusen vetäytynyt. Vähän siinä ja siinä, että näyttääkö se luonnolliselta hiusrajalta vai alkavaa kaljuuntumista. Sen verran kuitenkin, että taakse päin kammattu ananas korostaisi ikävästi ohimoja.

Saattaa olla, että tässä on sama edessä eli pakon sanelema lyhennös. Pohdin myös, että olisiko parempi alle 10 siili vai vähän kuin Duudsonien HP:llä on nyt eli hiukan yli 20 mm.

• sellaistaa
        PakollinenLyhennös kirjoitti:

Mulla on kanssa samaa ongelmaa eli hiusraja hitusen vetäytynyt. Vähän siinä ja siinä, että näyttääkö se luonnolliselta hiusrajalta vai alkavaa kaljuuntumista. Sen verran kuitenkin, että taakse päin kammattu ananas korostaisi ikävästi ohimoja.

Saattaa olla, että tässä on sama edessä eli pakon sanelema lyhennös. Pohdin myös, että olisiko parempi alle 10 siili vai vähän kuin Duudsonien HP:llä on nyt eli hiukan yli 20 mm.

Juu. Itse pidän sellaista 1cm pituutta, tuosta pitempänä näyttää huonolta ja toisaalta tuosta lyhyempänäkin näyttää huonolta.

• siisti_siili

Ihan turhia pohdit, toimi juuri siten kun _itsestäsi_ tuntuu mielyttävältä ja missä tunnet olosi kotoisaksi ja se sitten heijastuu olemuksestakin ;-)

Sitten ne joilla alkaa hiukset liiaksi harveta ja oheta, niin reipaasti kerralla ihna lyhyeksi, parin kolmen millin sänki. Jos ei itseä mielytä, niin pianhan se taas kasvaa.

Ei nämä nyt maailmanloppuja ole, ottakaa elämä rennommin ;-)

Ps. Katselepa kaupungilla pariskuntia ja niiden miesten hiustyylejä, jokainen on kitenkin tavannut sen sopivan kumppanin, eli kyllä ne aidot m n kemiat täräyttävät kun ovat kolahtaakseen.

• kotiparturi

Mitäpä muitakaan hiustyylejä olisi jos alkaa hiukset harventua päälaelta kuin leikata muutan millin siiliksi koko pää.
        Edullistakin siilin voi leikata itse hyvällä koneella, ei tarvitse maksaa kymmeniä euroja parturiin samasta työstä jonka voi itsekin tehdä.

• siisti_siili
        kotiparturi kirjoitti:

Mitäpä muitakaan hiustyylejä olisi jos alkaa hiukset harventua päälaelta kuin leikata muutan millin siiliksi koko pää.
        Edullistakin siilin voi leikata itse hyvällä koneella, ei tarvitse maksaa kymmeniä euroja parturiin samasta työstä jonka voi itsekin tehdä.

Yes, kyllä millin muutaman sänki on se selkein ratkaisu, kerran viikossa kotona koneella yli ja se on siinä, aina iskussa ja helppo hoitaa ja nopea pestävä, jonka edut vain korostuvat jos harrastaa enempi liikuntaa ja siten normaaliakin enempi suihkukeikkoja.

Sitten taasen aivan sileän kuulan pidossa (joka sopii hyvin osalle) on enempi ylläpitoa ja vaivaa kun sitä tulisi 'kaiken aikaa' olla höyläämässä ja 'kiillottamassa', jos sen haluaa olevan jatkuvasti tikissä.

• ehkäsopii

Kokonaisuus ratkaisee. Jollekkin siili sopii ja toiselle taas ei. Riippuu kallon ja kasvojen muodosta ja yllä luetelluista hiusten tilanteista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe