Levykauppa Äx meni boikottiin koska julkaisivat natsilevyn.
Ostan joka kuukausi yhden, tai pari täyshintaista levyä ja nipun käytettyjä, enkä tule ostamaan koskaan enää yhtään levyä Levykauppa Äx:ästä, koska julkaisivat RAC-natsilevyn. Onneksi olkoon Levykauppa Äx.
Levykauppa Äx meni boikottiin
15
1318
Vastaukset
- HähTäh
Kai mainitsit heille myöskin asiasta, eivät välttämättä olleet tietoisia?
Ja mikä levy muuten?- Suomen.ystävät
No kuuntele sä vaan Irwiniä ym. piraatilta, niin kuin ennenkin.
- kjhgfdx
Suomen.ystävät kirjoitti:
No kuuntele sä vaan Irwiniä ym. piraatilta, niin kuin ennenkin.
Mitenkähän vitussa tuolla on mitään tekemistä edellisen viestin kysymysten kanssa?
- yujhg
Ehkä niitä ei kiinnosta vittuakaan sun mielipiteet, et vois enempää olla juntti.
- junttttti
Mee kuoppaas Hommabotti, et edes osta levyjä, tai tiedä mitä ne on...
- neverwalkalone
natsit f y! ..minäkin boikotoin äxää. :p
- Uj7
Itse tuplasin juuri ostokset äxästä.
- natsitaannukit.päivystää
2x0=0?
Taannukki.
- no.joo
Aika paska kauppa. Pitää vissiin olla natsistinen ideahyrrä (heheeh...) tai muuten vähän simplissisteri, että maksaa noita hintoja vinyyleistä...
Alennuksis on joskus jotain keräilijällekin. Jep, en ole ostanut yhtään levyä äx:ästä tuon natsijupakan jälkeen. Mitähän mä omistan? Vajaan sata älppäriä, monia satoja(n. 300-400) ostettua cd:tä. Tuon päälle sitten vielä kasetit, poltetut cd:t yms.
Menettivät asiakkaan, oma moka.- Jiixter
Helvetin tekopyhä. Paljonko ketään kiinnostaa sun levy ostokset
- 6346758674574
Millä tavalla tekopyhä?
- ldkfj
Voi kamalaa kun nyt mielesi pahoitit.
- oyui9oouioyiu
Levykauppa Äxää ei ilmeisesti kiinnosta myydä levyjä ja tehdä rahaa.
Miten monta asiakasta menettivät tällä tempauksella? Kansallissosialismi jäi 40-luvulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902