Olen oikeustieteellisen toka vikaa vuotta käyvä.
Olen ollut viime vuosina opiskelun ohella jo firmoissa avustamassa ja hankkimassa kokemusta.
Kun saan opiskelut loppuun niin olen mittinyt varatuomarinsi jatkamista. Tämä oli suurin päämääräni jo hakiessani oikikseen, mutta miten varatuomari työllistyy verrattuna juristiin?!
Millainen palkka on verrattuna juristiin?! (Parempi?)
Kannattaako vai ei?! (Olen myös harkinnut eeikoistumista poliisi tehtäviin ja sitä kautta poliisipäällikön virkoihin, mutta mikä näistä kannattaa taloudellisesti?!
Jäädä juristiksi, lähteä tuomariksi vai poliisi toimiin?!
Kiitos avuista! :)
Varatuomariksi vai?!
1
101
Vastaukset
- virkajuomari
Hyvä toisen vuoden oikislainen,
Sinulla näyttää olevan hallussasi paitsi rutkasti urahaaveita, niin myös kämmenpesällinen hyvää realismia. Hyvä! Siitä se lähtee. Vankan kokemukseni perusteella varatuomari työllistyy, jos varatuomari on työllistyäkseen. Tämä on niin persoonakeskeistä katsos. Jurristi taas ei työllisty lainkaan. Joten laitahan tuo korkki kiinni hyvissä ajoin.
Mikä taas kannattaa?
-Kauppa se on, mikä kannattaa
-Kannattaa toisaalta lopettaa, kun on vielä voitolla
-Lisäksi on sanottu, että kaikki mikä kannattaa tehdä, kannattaa tehdä myös hyvin.
Parhain tervisin,
Virkajuomarien kollegio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015