Kiihottuuko nainen?

pieni-itselläni

Kiihotutko kun näet laitumella ori-hevosen jolla roikkuu kyrpä ulkona pitkänä, niitähän silloin tällöin osuu silmiin.
Vaimoni katsoi jopa hieman taakseen, kun ajoimme kesällä ohi hevoshaan jossa tuollainen reilu puolimetrinen kyrpä roikkui orhiin alla, itse miehenä en halunnut olla tuota elettä huomaavinakaan, silti itsekkin hieman kiihotuin.

60

10552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöspieni

Vaimon kanssa nähtiin oriin erektio.oli pakko koittaa vaimon hameen alta ja kyllä paikat oli ihan kosteana

• Anonyymi

Voisitko opetella kirjoittamaan lauseita. Käytä välissä pisteitä ja pilkkuja, jotta tekstisi olisi luettavampaa. Ovat muuten hyviä nämä juttusi, kunhan vain olisi vähän selkeämmin kirjoitettuja.

• Mirkku40v

Kesäloma reissulla silmiini osui kaksikin kertaa tuollainen pitkä kulli joka roikkui, ainakin 70 senttisiä, kyllä vaan himot heräsivät, kävin huoltiksen veskis vähän sormettamassa.

• myöspieni

Mirkku40v olisko se mahtunut sisääsi ees hiukan

• Anonyymi

Kesällä himot kiihkeimmillään. Nina 35

• Anonyymi

Vaimo oli töissä hevostallilla, kerto että tytöt kiinnostui heti alkumetreillä hevosen kalusta. Eräs vanhempi nainen sanoin ensimmäisessä vessassa on kaapipäällä apuja.
        Vaimo sanoi hevonen haistaa hyvin sanoi että tytöt joskus pyllistää partta vasten varsinkin jos on tulossa ja hame sanoin että kalu laskee heti ja hörähtely alkaa. Sanoin kokeile ja käy vessassa.
        Vaimo tuli illalla tuoksui hevoselle kysyin saitko nauroi melkein, näin kunnon kalun ja menin vessaan kun oli hiljaista ylä hyllyllä oli hevosen dildo tiijätsä semmoinen iso kokeilin ensin oli vaikeaa kun sai sisään se sitten täytti et usko kuinka syvälle se meni hirvitti kun vedin pois sitten tuli kiire kun kuulin ääniä.
        Vaimo kävi kuumana kun sanoin toteutetaan se, naitiin kahdesti sinä yönä aian yhtä kiimasena saa nähdä toteutuuko koskaan

• tiedonhimoinen

Onko kukaan koskettanut sellaista..

• tallityttö

On!

• rrrrlll
        tallityttö kirjoitti:

On!

Millaiselta tuntui koskettaa

• 0504

Siis kyllähän jokainen nainen on läpikäynyt hevoskuumeen ja sielä talleilla on ne kuumimmat tyttölapset. Niitä saa olla koko ajan kilkkimässä. Ei tarvitse kuin mennä aidan viereen astutuksen jälkeen niin aivan sama keneltä kysyt että "eikös mentäisi" niin kaikki on valmiinan ja märkinä heti. Ja se joka on ujoin ja hiljaisin niin se käy kaikkein kuumimpana.

• Anonyymi

Aika kiihottavaa.miten sen sais orgasmiin

• liukkaille

Meillä on itsellä hevosia ja vaimo tulee välillä tallista sisälle vittu märkänä ja kertoo miten hieroi orin kullilla itselleen orkun,sen jälkeen haluaa minun panevan häntä kun vielä on kiimassa :)

• tiedonhimoinen

Onks se otin kalu kova ku kivi vai voiks sitä taivuttaa esim sivulle.laukeeks se helposti jos sitä hyväilee.

• Sjukhus

Hahah, kovasti provotaan. Normaalilla naisella ei todellakaan.

• tiedonhimoinen

Mites tuollainen terävä päinen iso ulos työntynyt koiran penis.kostuuko

• vanhaakka

Niin..noh isohan sekin on

• lyydiaa

Ruiskii helposti limaa.

• Anonyymi

Koiran kulli kiihottaa minua kovasti, aina kun näen ison koiran istumassa. Katson miten sen kulli on puolittain ulkona tupesta,niin heti tunnen miten alan kastua. Kotiin päästyäni heti alan hieroa itselleni orgasmiin,Orin kulli ei minua niin innosta.
        Seija 42

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koiran kulli kiihottaa minua kovasti, aina kun näen ison koiran istumassa. Katson miten sen kulli on puolittain ulkona tupesta,niin heti tunnen miten alan kastua. Kotiin päästyäni heti alan hieroa itselleni orgasmiin,Orin kulli ei minua niin innosta.
        Seija 42

Ihana tyydytä useammin

• OlenMiesJokaNäki

Miesnäkökulma!!!
      Täytyy myöntää että käsitöitä olen itsekkin tehnyt nähtyäni hevosen astuvan. Se jotenkin näytti silmääni tosi kiihoittavalta ja mahtavalta, toki kalu olikin oikea mahtimela.

• katteex käy!

• katteex käy omaani verrattuna(voi ku oliski ori ei jäis nälkään pillunsuu)

• uuuuuuh

Kertokaa jotain

• Kyllä sellaisen jäykän mahtielimen näkeminen aina kiihoittaa, vielä useiden vuosien jälkeenkin sen ensinäkemisestä.

• Anonyymi

Onko tuulitäti kuinka läh päässyt katselemaan tai jopa koskettelenaan. Orikalu.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tuulitäti kuinka läh päässyt katselemaan tai jopa koskettelenaan. Orikalu.

Sanotaanko näin, että vaikka joka päivä minulla nykyään on sellaiseen ainakin mahdollisuus.

• Anonyymi

Oletko ikinä ajatellut orin kullia seksiä harrastaessasi tai että olet sillä hetkellä orin astuttavana?

• Anonyymi

Kiinnostaisiko yhdessä katsella?

• Anonyymi

Onko tuulitäti koskaan saanut orin kalua laukeamaan. Kiihottaako pitkä ja paksu koiran penis.

• Anonyymi

Sairas pää on huono asia.

• Anonyymi

Syötettiin tytön ponia vaimon kanssa, sanoin sillä on iso kalu vaimo nauroi ja rapsutteli sitä, työnsin käden vaimon housuihin kysyi mitä sinä sanoin annetaan haistella en sanonut mitään vaimo oli ihan märkä.
      Annoin ponin haistella kättä kalu laskeutui sanoin koske käsi liikui kalulla sanoi se alkaa kutistua vaimo oli kyykyllään sanoin aukase housut koetin taas pillua se jopa valui annoin uudelleen haistella kättä kalu ponnahti heti kovaksi vaimo runkkasi kaksin käsin huudahti se on valtava poni äänteli ja ruiski kunnolla käsille vaimo nousi nostin sen housut ja meni kuivaamaan käsiä.
      Illalla sanoi sängyssä jos laitetaan heinäpaali ja menet vatsalleen kiihottui heti laitoin peiton ja tyynyt alle olisit näin ja panin takaa huusi ihanaa kun panet kysyin kun oli kuumimmillaan antaisitko huusi antaisin ja tuli täristen työnteli vastaan tule tule laukesin itsekkin voimalla.
      Kun seuraavana päivänä mentiin katsomaan on ko vettä ja ruokaa, kysyin nytkö katsoi minua se on kyllä pervoa ei me voida, näin että kiinnostaa silitteli ponia siihen malliin.

• Anonyymi

Henkisesti terve nainen ei kiihotu tuollaisesta, ja terve mies ei haaveile tuollaisesta.

• Anonyymi

Onhan se aika kiihottava näky ja vaikuttava vehje muutenmin, vaikka onkin järkynkokoinen pölkky.

• Anonyymi

Kyllä itse ainakin kiihotun orin kullista. Lähinnä mielikuvista, mitä sellaisen erektion näkymisestä tulee ja vielä kun ne heiluttelevat niitä edes takaisin tai joskus jäykistävät niitä niin, että osuvat orin vatsaa vasten ja samalla kuuluu selvä läiskähdyskin siitä, kun osuu vatsaa vasten.
      Ja jotenkin astutuskin on aika alkukantaisen kiihottavaa nähdä.
      En nyt silti ole mielestäni mitenkään sairas tai outo nainen, epäilen, että aika monikin nainen ja miksei mieskin kiihottuu samasta asiasta. Eihän se tarkoita silti, että ihminen olisi zoofili...
      Tosin muistan erään tapauksen nuoruudestani, kun kävin eräällä ratsutallilla silloisella kotiseudulla.
      Siivottiin karsinoita ja tehtiin muitakin tallin töitä ja saatiin vastineeksi käydä ratsastamassa hevosilla silloin tällöin.
      Niin eräs toinen tyttö, joka oli myös tallityttönä, oli vähän oreihin päin.
      Kerran erään astutuksen jälkeen hän hävisi jonnekin jasitten, kun menin valjasvarastosta hakemaan jotain, niin huomasin hänet eräässä tilassa, minne hän oli mennyt masturboimaan.
      Ja toisen kerran joskus myöhemmin huomasin hänen hiplailevan syrjemmässä oleella laitumella erään orin kalua, kun orilla oli aikamoinen erektio. Olin sen verran kaukana, etten tiedä masturboiko hän samalla, mutta sen verran selvästi näin hänet, ettei asiasta voinut erehtyä muuten.
      Näkyi kuitenkin selvästi, että orin vatsan alla sojotti helvetinmoinen pötkö, eli sen mulkku, ja tämä tyttö oli siinä käsin selvästi kiinni ja hän teki sille runkkausliikkeitä ym hyväilyliikkeitä.
      Että on nyt tuollainenkin asia tullut aikanaan nähtyä.
      Itse en kyllä ihan noin pitkälle menisi, vaikka siihen tulisikin mahdollisuus ja kiihotun kylä vieläkin orien kulleista jonkin verran. Mutta tietty kun tämä likka tuota tykkäsi tehdä, niin ei kai siinä mitään, se oli hänen juttunsa.

• Anonyymi

On sinulla typerät keksityt tarinat jokainen joka on terve päästään huomaa että tarinasi on feikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sinulla typerät keksityt tarinat jokainen joka on terve päästään huomaa että tarinasi on feikkiä.

Kateellinen olet, sillä väität muiden kirjoituksia keksityiksi saduiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen olet, sillä väität muiden kirjoituksia keksityiksi saduiksi.

Kateellinen että olet henkisesti sairas? Kirjoitit kaksi sairasta fantasiaa tuossa yllä, kirjoitusasu kertoo että sama ihminen kirjoitti molemmat.
        . Hanki apua oikeasti henkisiin ongelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateellinen että olet henkisesti sairas? Kirjoitit kaksi sairasta fantasiaa tuossa yllä, kirjoitusasu kertoo että sama ihminen kirjoitti molemmat.
        . Hanki apua oikeasti henkisiin ongelmiin.

Niin siis kuka on oikeasti mielisairas?
        Itse kiertelet seksipalstoilla haukkumassa ihmisiä sairaiksi.
        Eikö sinulla ole oikeasti yhtään mitään päässäsi ja ylipäätään elämässäsi?
        Tarvitsee olla todella sairas ihminen, joka teke tuota mitä itse teet.
        Lueskelet muiden kokemuksia ja ajatuksia asioista ja sekoat niistä täysin aloittaen tuollaisen sairaan ja säälittävän sättimisen.
        Mene hoitoon tai hankkiudu ainakin netistä eroon, jos pääsi ei kestä muiden ihmisten elämää ja elämänkokemuksia.
        Taidat olla itse eläimiinsekaantuja, joka ei kestä omaa seksuaalista taipumustaan ja purkaa sitä tuollaisella oudolla riehumisella viestiketjuissa ym keskustelupalstoilla.
        Mutta hei tiedätkö mitä? Sinun on mahdollisuus saada terapiahoitoa itsellesi, minkä avulla opit varmaan hyväksymään itsesi tai opit ainakin elämään itsesi kanssa.
        Niin ei tarvitse kierrellä palstoilla vittuilemassa ihmisille olemattomista asioista sen vuoksi, ettet kestä itse itseäsi etkä taipumuksiasi.

• Anonyymi

Jo viime kesänä kun poljin pyörällä työmatkat, kiinnitin kovin huomiota matkan varrella olevaan oriin jonka penis kookkana usein seisoi. Välillä oli ihan pakko pysähtyäkin tienviereen jos autoja ei ohi ajanut ja ketään näkynyt sitä ihailemaan.
      Nyt taas aloitin pyöräilyn ja pysähdellyt katseleen sitä näkyä.
      Nyt vain vastattain kävi niin, että ori oli melkein tien vieressä se jättivehje kovana ja jäin sitä ihastelemaan, niin säikähdin kunnolla kun kuulin äkkiä miehen äänen sanovan, että kyllä se rouva saa tulla joskus lähempääkin tulla orin kullia ihailemaan ja vaikka koskeakin sitä jos haluaa!! Noin 70v pappa seisoi virnuillemassa ladon nurkalla enkä ollut nähnyt häntä!
      Jestas!! Menin aivan punaiseksi ja selitin että ei kun tässä huilin vain vähän. Lähdin polkemaan paikalta häveten niin kovaa kuin pyörällä vain voi päästä!!
      N.40

• Anonyymi

Jatkat tänne sairaiden tarinoiden keksimistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkat tänne sairaiden tarinoiden keksimistä.

Ja mene sinä imemään orin mulkkua, kun sinä kuitenkin haluat OIKEASTI tehdä sitä ja häpeät halujasi.
        Jätä ne rauhaan, jotka ovat sinuja asioiden kanssa.

• Anonyymi

Nyt kun pappa suo rouvalle näin hienon tilaisuuden ihailla jätti kyrpää läheltä, niin pitäisihän rouvan käyttää tilaisuutta hyväkseen!
      Rohkeasti nyt vaan!

• Anonyymi

Kyllä minua on eläinten kullit kiihoittanut aina,kostun heti kun näen oriin tai koiran kullin.
      Teininä kotona tuli kokeiltua vähän , meidän sakemannin kassa .
      Anu 32.

• Anonyymi

Oliko uroksella iso kalu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko uroksella iso kalu

Juu!isompi kuin miehelläni 😏
        Anu 32

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu!isompi kuin miehelläni 😏
        Anu 32

Tuntuiko hvältä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuiko hvältä..

Kyllä! Olen kovasti kaivannut uutta tulemista. Nyt ei ole koiraa😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Olen kovasti kaivannut uutta tulemista. Nyt ei ole koiraa😢

Oliko kokonaan sisällä,pallukka myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko kokonaan sisällä,pallukka myös.

Oli ja pitkään pysyi sisällä,kun pidin takajaloista kiinni.
        Paikat todella märät!
        Mutta harvemmin annoin jäädä jumiin,kun ei ollut tilaisuutta pitkään istuntoon.
        Vanhemmat kotona,piti huoneessani vain pikaiset😏
        Anu 32.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ja pitkään pysyi sisällä,kun pidin takajaloista kiinni.
        Paikat todella märät!
        Mutta harvemmin annoin jäädä jumiin,kun ei ollut tilaisuutta pitkään istuntoon.
        Vanhemmat kotona,piti huoneessani vain pikaiset😏
        Anu 32.

Ois kiihottava päästä liukkaille uroksen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kiihottava päästä liukkaille uroksen jälkeen.

Nykyinen mieheni pääsi! Vaikka n 15 vuotta myöhemmin 🙂
        Anu 32
        PS. Ei tiiä😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anu 32
        PS. Ei tiiä😏

Ois upea katsoa vierestä, sit työntyä avoimeen liukkaaseen isolla pantuun pilluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anu 32
        PS. Ei tiiä😏

Voi Anu, Anu😋

• Anonyymi

vitun homo

• Anonyymi

Ei se kiihota, mutta ihan mielenkiintoinenhan se on. Mutta sen verran olen hevosten astutuksia ja siittolatoimintaa nähnyt, että todellakaan en menisi itse astuvan orin lähelle. Siinä voi päästä helposti hengestään kun ori kauhoo etujaloillaan ja oikeasti saattaa jopa purra tammaa niskasta. Hullusti käy jos ihminen jää sinne monisatakiloisen eläimen alle. Siitä fantasioivat eivät tiedä totuudesta mitään.

• Joka päivänen näky kun täällä maalla asutaan ja hevosia omasta takaa.

• Anonyymi

Miehen kulli kiihottaa sua kyllä

• Anonyymi kirjoitti:

Miehen kulli kiihottaa sua kyllä

Miksipä ei kiihottaisi.

• Anonyymi
        Ellen20 kirjoitti:

Miksipä ei kiihottaisi.

Milloin olet saanut viimeksi kunnon hoidon mieheltä

Ketjusta on poistettu 131 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5727
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      585
      2160
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1161
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      981
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      926
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      60
      897
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      768
    Aihe