Kuuletko aaltojen murtuvan

22

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vahva_mielipide

Vitun surkio ap, kohta alkaa monotoninen ketjujen täyttö tyhjänpäiväisillä hölinöillä samasta lähteestä...

• Ainoaa surkeaa tässä ketjussa tulee olemaan katkeruuden ja vihan värittämä "vahva" mielipiteesi. Mutta oikein mukavaa päivää silti.

;).

• vahva_mielipide

No niin, stalkkaava pelle, saatiinhan se todellinen luonne kaivettua esiin ;) yhdelle oksettavalle tyypille vastasin lähetettyyn skypekutsuun ytimekkäästi "haista vittu", minkä pitäisi vallan hyvin riittää vastaukseksi, kiinnostaako olla tekemisissä vai ei. Noin niinkuin esimerkkinä

• provoonnille
        Onnii kirjoitti:

Ainoaa surkeaa tässä ketjussa tulee olemaan katkeruuden ja vihan värittämä "vahva" mielipiteesi. Mutta oikein mukavaa päivää silti.

;).

Eli väität että postaamasi juttu ei ole ollenkaan surkea? Vaikka ei olisikaan surkea, niin miksi nostat itsesi täysin kritiikin ulkopuolelle, mutta muita kuin itseäsi vähättelet mielelläsi?

• Kuulenhan

..minä!

• hyöky_aalto

hieno kuva Onnii!!!

• Nainenmiettis

Ei o herkkua tuonkaan mursun elämä. Vaan ihmisen on saatava viihdettä. Kuvasta päätelle mursu ei ole luonnollisessa elinympäristössään tunkeilemassa rannalla muiden mursujen kanssa vaan yksin vankeudessa. Aaltoja ja merta ei kuvassa näy.

• Nainenmiettis

Lisään kuitenkin vielä. Onnin kirjoitukset, jos oikein muistan ovat aina positiivisista luettavaa. Siispä onnille onnen torstaita toivotan :)

• Oletmuutenoikeassa

mutta kuvassa ei ole mursu!

• Nainenmiettis

Joo mursu tai merileijona..on heikko lukemaan tekstejä, aivot ehtii muodostaa oman mielipiteen ennen kuin lause loppuu heh :)

• onni_motissa

Hyvä onni, että vahvistat ihan itse tiettyjä seikkoja. Tulihan se vastine aloitukseen jossain muodossa. Itsepä olet tämän viihdekentän luonut sairailla kirjoituksillasi. Eikä niissä vielä mitään, mutta toisten yksityisalueille tunkeutuminen ei tule unohtumaan koskaan

• OnnukkaPonnukka

Onni on ihana! Siinä teille vahvamielipide.

• hyväyritystaast

Onni kehuu onnia ja onni höpäjää itsekseen "nainenmiettis" on onnin uusin alter ego joka autuaana kalastelee joka ainoasta ketjusta viestejä itselleen ja kuvittelee koko maailman olevan hänen lakeijansa

• Nainenmiettis

Nyt mua oikeesti vähän naurattaa..heh

• Kannattaisiko
        hyväyritystaast kirjoitti:

Onni kehuu onnia ja onni höpäjää itsekseen "nainenmiettis" on onnin uusin alter ego joka autuaana kalastelee joka ainoasta ketjusta viestejä itselleen ja kuvittelee koko maailman olevan hänen lakeijansa

sun hakea itsellesi apua? Ei kovin terveiltä nuo juttusi vaikuta.

• suojeluntarpeessa
        hyväyritystaast kirjoitti:

Toivon että suojelisit edes hieman Onnin erittäin herkkää ja haurasta egoa. Se ei kestä kritiikkiä, joten miksi tarkoituksella tökkiä ampiaisenpesää?

• Nainenmiettis

Voi hyvänen 🐷 Onni voittaa mennen tullen kaikki muut täällä. Onnihan laittaa vain kivoja kuvia ja niitä katsellessa ei tuu ainakaan paha mieli. Huumorilla otin tuo että minut sekoitettiin Onniin. Mutta parempi Onnii kuin epäonni. Älä Onnii välitä sinäkään :)

Joo kahvit on juotu. En viitsi kommentoida kaikkea minun kirjoituksiini liittyvää. Mutta en halua tuottaa pahaa mieltä kenellekään. Tyyppi joka toivoi minun hakevan apua, olkoon hänkin oikeassa :) vaan en mä hae.

• hilmanhajatuspäivään

Se joka ei kallista korvaansa
      imartelulle ja turhalle kiitokselle
      eikä pahene väärästä moitteesta
      onkin ajatteleva ja sivistynyt ihminen.
      Laskekaa montako tunnette
      siis Onniin lisäksi ?
      Mie ainakin katoaisin
      hiljaisuuteen kun noita kommentteja
      katselee ! Joten niille no see
      ellei yhteydenpito parane.

• onnikakkonen

Olet vain Onnin alterego, joten sinuna olisin hiljaa niin Onnina kuin Hilmanakin. Parempi ilman kuin Hilma :)

• Tursaalta

Se on aika kiva eläin ja viesti. Mä nyt vain vastasin tuohon aloitukseen, joka on kai sitten kaikille tarkoitettu :)

• Palvelustyttö

Kiva jellona :) Muuhun en ota kantaa, ei kuulu oikeuksiini. Velvollisuuteni on pidättäytyä kuulemasta, näkemästä, ymmärtämästä. Keskityn vain työni tekoon, talouden hoitoon.
      Eriasia, jos sir katsoo mielipiteeni olevan kuullun arvoinen ja kysyy minulta suoraan :)

• merileijonanlähellä

Voin kuvitella kuulevani Meriaallot ...:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87