NFSU2:n kisat loppu.

Junnu

Kisoja ei näy enää kartalla. Kai yli puolet oon jo ajanu läpi pelistä. Eräs x-box kaveri ehdotti että ajelet vaan ympäriinsä niin kyllä niitä kisoja löytyy... Enpä oikeen jaksa uskoa että löytyis. Kannattaako alottaa alusta vai... wtf?

12

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kisoja

tere on siellä kaupungissa ympäriinsä sellaisia "piilo kisoja" joita ei näy kartalla!

• Junnu

Oon veivannut kaupunkia ympäriinsä mutta en oo löytäny mitään. Oon ajanut joka kadun ja korttelin ympäri pariin kertaan. Viimeksi löysin sellasen punasena hohtavan info-merkin. World mapista oon tsiigannu että kaikki 3 stagea tai leveliä on "completed"... Täytyy kai heittää vielä rundia ja jos ei mitään löydy niin harjottelen sit varmaan uninstallointia kyseisellä pelillä. ;)

• .....
        Junnu kirjoitti:

Oon veivannut kaupunkia ympäriinsä mutta en oo löytäny mitään. Oon ajanut joka kadun ja korttelin ympäri pariin kertaan. Viimeksi löysin sellasen punasena hohtavan info-merkin. World mapista oon tsiigannu että kaikki 3 stagea tai leveliä on "completed"... Täytyy kai heittää vielä rundia ja jos ei mitään löydy niin harjottelen sit varmaan uninstallointia kyseisellä pelillä. ;)

tuunaa autosi niin että saat lisää tähtiä josta taas saat kartalle special eventin. sitten meet sinne.

• Junnu
        ..... kirjoitti:

tuunaa autosi niin että saat lisää tähtiä josta taas saat kartalle special eventin. sitten meet sinne.

Kiitos! Testaan sitä.

• Junnu
        ..... kirjoitti:

Sika sika sika sika paljon kiitoksia sulle .....!!!!! Se todellakin auttoi!

• Bluemoon

Lukemaan muita viestejä !!!
      Tuunatkaa ny perkele se autonne niin paljon ku pystytte ja ostakaa viimeisimmät osat, vaikkei ne olisikaan hienoimmat. Niitä voi sit vaihtaa myöhemmin. Ajakaa kaikki kisat myös "world map" -kohdasta, kuten myös kaikki tähdellä merkityt, jos ette vielä niin ole tehny.
      Mä olen ite kohta menny kolme kertaa pelin läpi eikä missään vaiheessa ole kisat loppunu kesken, ei edes ensimmäisellä kerralla. Kokeilin nyt jopa jos sen on autosta kiinni mutta ei ole siitäkään, ku tallissa seisoo yhä ensimmäiseksi hankittu Civic ja sillä on nyt pärjänny vallan mainiosti 80 % saakka. Joten ihmettelen miten voi olla mahdollista että kisat loppuu kesken ???

Tää oli nyt sitte viho viimeinen kerta ku annan apua tähän. Jos ette osaa lukea vanhoja viestejä samasta aiheesta, ni se on sitte voi voi... !!!

• tornioo

on se kyllä aika outoa porukat pyytää kokoajan apua eikä tajua lukea nuita vanhoja viestejä ja on aika avutonta sakkia kun ei pääse yhtä autopeliä läpi sehän on niin helppo että huh huh mulla itelä meni viikko kun pelasin läpi sen ja eikä mullakaan loppuneet ne kisat helpolla ja sitä auton rämää saa olla kokoajan tuunaamassa

• ,,,,,

aamen.

• civicillä eteenpäin

kato meet sinne garageen. sitten otat sen world map systeemin auki ja etit sieltä kisat,missä lukeen not completed. sitte otat vaan select race ja kun kisa alkaa ota restart,että saat niistä kisoista rahat

• Apua kaipaaja

Näyttäkääs kuvia missä olis niitä piilotettuja kisoja...?

Ja mitkäs näppäimet ne oli et voi ajaa manuaalisella koska haluaisin päästä ''Drag'' kisan läpitte...

• :o
        Apua kaipaaja kirjoitti:

Näyttäkääs kuvia missä olis niitä piilotettuja kisoja...?

Ja mitkäs näppäimet ne oli et voi ajaa manuaalisella koska haluaisin päästä ''Drag'' kisan läpitte...

Nyt en tajua myöskään sitä piilokisoja... Voisko joku vähän auttaa siinä? ;)

• Jelppailen tääl lol.
        :o kirjoitti:

Nyt en tajua myöskään sitä piilokisoja... Voisko joku vähän auttaa siinä? ;)

Moro. tänään ajattelin, että vaihtaisin autoni ja niin kävi. Autoni menee jtn. 256KM/H. (moottoritiellä) ja se auto on Toyota Celica. Hyvä auto? Ja spoiler, hood ja Roof mikä olikaan. :D ja Junnu eti piilokisoja esim. Baywiestä (mikä lie olikaan), ne kisat eivät näy kartalla!! Muuten ne on ihan normi kisoja mitä yleensä siis se josta mennään siihen ''sisään''. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe